Резюме від 11 червня 2024 PRO

Iryna

Executive assistant, customer support manager, 75 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Executive Assistant/ Project Advisor

з 03.2020 по нині (4 роки 3 місяці)
Mission Critical Construction, Remotely (US based company) (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Maintaining appointment schedules and calendars

- Planning and scheduling meetings, conferences, and travel
- Making research and business outreach
- Assisting in project management by tracking deadlines, updating project statuses, and coordinating tasks among team members
- Creating and implementing SOP's
- Providing customer/supplier support 

- Maximizing the executive's time by reading, researching, and routing correspondence, drafting letters and documents, collecting and analyzing information, initiating phone calls on behalf of CEO
- Managing multiple email inboxes for executives

- Scheduling and setting up virtual meetings
- Updating website

Account manager

з 06.2017 по 02.2020 (2 роки 8 місяців)
Lead Generation - Contactcom, Remote ( company based in US) (Маркетинг, реклама, PR)

- Build and nurture relationships with assigned clients remotely
- Regularly communicate with clients via email, phone calls, video conferences, or chat to understand their needs and goals
- Facilitate remote onboarding processes for new clients
- Provide training sessions or materials to ensure clients understand product features and functionalities
- Serve as the primary point of contact for clients, addressing inquiries, concerns, and escalations
- Monitor account health and proactively identify opportunities for upselling or cross-selling products/services
- Collaborate with clients to develop success plans tailored to their objectives
- Set clear and measurable goals for clients and assist in achieving those goals
- Investigate and troubleshoot client issues or complaints remotely
- Coordinate with internal teams to resolve technical or service-related problems promptly
- Gather client feedback on products/services and communicate suggestions for improvements to the relevant teams
- Advocate for client needs within the organization to ensure continuous product enhancement
- Prepare and present regular performance reports to clients, highlighting key metrics and achievements

Executive Assistant

з 05.2015 по 03.2017 (1 рік 10 місяців)
Qatar Petroleum Inc, Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)

• Manage scheduling for company executive
• Organize and prepare for meetings, including gathering documents and attending to logistics of meetings
• Maintain various records and documents for company executive

Front Desk Representative

з 01.2014 по 11.2015 (1 рік 10 місяців)
Emirates, Dubai (Транспорт, логістика)

• Greet and welcome guests
• Answer questions and address complaints
• Check, sort and forward emails
• Keep updated records and files
• Monitor office expenses and costs

Освіта

Kyiv Economical Untiversity

Civil Law, Київ
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Знання і навички

Google Slack Asana Notion Dropbox HubSpot MS Office Ведення CRM Оперативність Знання офісних програм Клієнтоорієнтованість Ведення документації Комунікабельність Привітність Mailchimp Zoho CRM ClickUp MS Word MS PowerPoint Procore Revizto

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: