Резюме від 11 травня 2024

Лилия

Адміністратор, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Бакалюк Лілія Костянтинівна
Дата народження: 30 січня 1983р.
Діти: син 15.12.2004 р. н.
Сімейний стан: незаміжня
Адреса проживання: м.Київ
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: набути необхідного професійного
досвіду, використати та реалізувати його.
Вдосконалювати свої знання та навички.
Освіта:
У 2018 р. у ВНЗ «Київському університеті ринкових відносин » отримала свідоцтво про підвищення кваліфікації за програмою «Правове та фінансове забезпечення діяльності суб’єктів підприємництва».
У 2006 р. закінчила Українську академію банківської справи Національного банку України. Отримала повну вищу освіту по спеціальності «Правознавство» та здобула кваліфікацію юрист.

Досвід роботи:
З червня 2017р. ПАТ «Укрпошта»
«Головний фахівець відділу якості обслуговування»
Функціональні обов'язки:
* Підготовка методологічної бази з розвитку якості обслуговування клієнтів;
* Прийняття участі в підготовці до навчання;
* Збір та обробка інформації про технології обслуговування клієнтів;
* Прийом і реєстрація кореспонденції в АС «Бос-Референт»;
* Відповідно до резолюції директора Департаменту розвитку мережі і клієнтської підтримки передавати на виконання кореспонденцію;
* Здійснювати систематичний контроль за термінами виконання документів.
* Ведення протоколів нарад і контроль за виконанням доручень.
З березня 2016р. УГППС «Укрпошта»
«Провідний інженер відділу документального забезпечення конкурсних торгів»
Функціональні обов'язки:
* Участь в розробці основних умов договору під час організації та проведення процедури з визначення постачальника товарів (робіт, послуг);
* Узгодження і супровід візування із зацікавленими структурними підрозділами підприємства проектів договорів;
* Реєстрація проектів договорів, які розроблені відділом документального забезпечення конкурсних торгів, в порядку, визначеному нормативним актом УДППЗ «Укрпошта»;
* Ведення діловодства в відділі документального забезпечення конкурсних торгів;
* Ведення документації відділу.
З червня 2013р. по березень 2015р. «Державна іпотечна установа»
«Заступник начальника Управління фінансування добудови житла»
Функціональні обов'язки:
*Планування роботи Управління, забезпечення своєчасного виконання отриманих розпоряджень, наказів керівництва;
* Проведення консультацій учасникам ринку іпотечного кредитування і ринку будівництва;
* Супровід операцій пов'язаних з фінансуванням первинних кредиторів для кредитування будівництва;
* Моніторинг фінансових кредитів;
* Контроль нарахування відсотків за наданими фінансовими кредитами і за процесом їх сплати первинними кредиторами;
* Контроль формування звітності, завірення управлінської звітності;
* Контроль фінансового стану замовників будівництва;
* Надання пропозицій щодо зміни організаційної структури, штатного розпису Управління;
* Участь в здійсненні планування і оцінки роботи співробітників Управління;
* Забезпечення дотримання в Управлінні належної трудової і виконавської дисципліни, режиму конфіденційності, виконання правил внутрішнього трудового розпорядку;
* Забезпечення діяльності Управління реалізація повноважень, покладених начальником Управління;
* Участь в роботі комітетів і комісій ДІУ.
З жовтня 2011р.-червень 2013р. ПАТ «Банк Ренесанс Капітал»
«Керівник групи продажів Управління Дистанційних Продажів»
Функціональні обов'язки:
* Планування і координування роботи Групи;
* Контроль якості і ефективність роботи Групи;
* Аналіз і знаходження рішень в нестандартних ситуаціях, що виникають в процесі продажу по телефону;
* Надання консультацій та інформаційної підтримки фахівцям Групи;
* Участь в підборі і навчанні фахівців Групи;
* Здійснення і комунікацій з іншими підрозділами банку;
* Ведення і аналіз встановленої звітності по групі;
* Робота з персоналом групи;
* Заміщення керівника в період його відсутності.
З травня 2011р. ПАТ «Банк Ренесанс Капітал»
«Спеціаліст з навчання та контролю якості Управління Дистанційних Продажів»
Функціональні обов'язки:
* Побудова єдиної системи навчання і розвитку персоналу;
* Своєчасне коригування скриптів розмов при вступі змін в процес кредитування, впровадження нових кредитних продуктів;
* Підготовка інформаційних матеріалів і перевірочних тестів для фахівців в разі зміни процедур, політик банку;
* Підбір, навчання та адаптація нових співробітників;
* Контроль розмов і якості внесених даних при заповненні заявки фахівцями груп продажів;
* Розробка та проведення тренінгів з підвищення кваліфікації фахівців;
* Створення і заповнення звітності з навчання і контролю якості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: