Резюме від 10 квітня 2024 PRO

Оксана

Адміністратор, менеджер з продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто:
Дрогобич

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор ресторану

з 02.2024 по нині (4 місяці)
Тarantino family, Дрогобич (Готельно-ресторанний бізнес)

-прийом та обробка замовлень в телефонному та онлайн режимі;
- адміністрування бронювання столів;
- прийом та підготовка бенкетів, складання бенкетного меню;
- організація роботи персоналу, пошук та навчання;
- робота в програмі Cabare.

Адміністратор салону краси

з 11.2021 по 03.2022 (4 місяці)
Твій Косметолог, Львів (Краса, фітнес, спорт)

- зустріч клієнтів;
- консультація клієнтів по існуючих послугах;
- залучення нових клієнтів;
- розрахунок за послуги та ведення касового обліку;
- ведення соц-мереж.

Б'юті-консультант (продажі)

з 03.2020 по 10.2021 (1 рік 7 місяців)
LovaLova (мережа магазинів доглядової та декоративної косметики), Львів (Роздрібна торгівля)

- обслуговування клієнтів в шоурумі (на час карантину - в соцмережах);
- виконання плану продаж;
- предпродажна підготовка товару та шоуруму;
- щоденна звітність та щотижнева інвентиризація;
- робота з POS-терміналом, робота в програмі CloudShop.

Старший менеджер з продажу та організації заходів

з 10.2019 по 02.2020 (4 місяці)
Кейтерінг "Elegant Event Catering", Львів (Харчова промисловість)

- пошук та залучення нових партнерів та клієнтів, робота з існуючими
- створення та розсилка комерційних пропозицій
- проведення зустрічей та презентацій компанії
- отримання та опрацювання заявок на організацію заходу
- підготовка попередніх розрахунків бюджету заходу
- пошук локації, складання меню та підбір декору для заходу
- координація та контроль організації заходу
- контроль проведення оплати
- виконання плану продаж
- вирішення нестандартних ситуацій
- контроль актуальності страв у меню та впровадження нових страв у відповідності до сезону
- аналіз ринку кейтерінгу

Старший менеджер відділу бронювання

з 10.2018 по 10.2019 (1 рік)
Гірськолижній комплекс "Плай", с.Плав’я, Сколівський р-он (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом та обробка індивідуальних та групових (конференції, корпоративи) замовлень, інформаційний та документальний супровід;
—чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за надані послуги;
—забезпечення завантаження готелів;
— робота з сайтами бронювання готельних номерів «Booking» та «Hotels24»;
—пошук нових партнерів для співпраці з комплексом (туристичні фірми (оператори) та івент-компанії) та подальша робота з ними;
—складання та укладання договорів і агентських угод;
—організація ведення документації з бронювання, складання та аналіз необхідних звітів;
—навички роботи з готельною програмою Servio;
—пошук та підбір персоналу рецепції та відділу бронювання;
—навчання та контроль працівників рецепції та відділу бронювання;
—виконання обовязків старшого адміністратора комплексу у момент його відсутності;
—вирішення конфліктних ситуацій;
—прийняття рішень в межах своєї компетенції.

Менеджер з продажу (відділ бронювання)

з 04.2018 по 08.2018 (4 місяці)
ВОК «Вернигора», Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом та обробка замовлень, інформаційний супровід;
—надання інформації про наявність вільних місць у готелі, характеристиці номерного фонду, інформування про режим роботи всіх служб комплексу та зв'язку з ними;
—чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за надані послуги;
— забезпечення завантаження готелю;
—робота з сайтом бронювання готельних номерів «Booking»;
—робота з турфірмами;
—укладання агентських угод, виставлення рахунків на проживання та послуги;
—навички роботи з готельною програмою Shelter.

Менеджер з продажу (відділ бронювання)

з 10.2017 по 03.2018 (5 місяців)
Гірськолижній комплекс «Плай», с.Плав’я, Сколівський р-он (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом та обробка індивідуальних і групових (конференції, корпоративи) замовлень, інформаційний супровід;
—надання інформації про наявність вільних місць у готельному комплексі, характеристиці номерного фонду, інформування про режим роботи всіх служб комплексу та зв'язку з ними;
—чітке знання класифікації номерного фонду, цін та порядку розрахунків за надані послуги;
—забезпечення завантаження готельного комплексу;
—організація ведення документації з бронювання, складання та аналіз необхідних звітів;
—складання та укладання договорів;
—навички роботи з готельною програмою Servio.

Секретар заступника генерального директора та головного бухгалтера

з 06.2016 по 10.2017 (1 рік 4 місяці)
ПАТ «НПК-Галичина» (м. Дрогобич), Дрогобыч (Державні організації)

—прийом та розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
—впорядкування та ведення документобігу;
—оперативне виконання завдань керівника;
—робота на ПК (MS Office, Internet) та оргтехніці;

Адміністратор змінний (з обов’язками касира)

з 05.2014 по 06.2016 (2 роки 1 місяць)
ПАТ «НПК-Галичина» готель «Ластівка» (м. Дрогобич), Дрогобыч (Готельно-ресторанний бізнес)

—прийом вхідних дзвінків;
—бронювання номерів;
—зустріч та розміщення гостей;
—оформлення документів по проживанню;
—готівковий розрахунок гостей, робота з касовим апаратом;
—робота з документацією за встановленою формою готелю.

Бармен-касир

з 05.2013 по 09.2013 (4 місяці)
Піцерія «Чикаго» (м. Дрогобич), Дрогобыч (Готельно-ресторанний бізнес)

—знання основних страв і напоїв;
—обслуговування гостей;
—робота в програмі R-keper.

Старший офіціант

з 06.2012 по 05.2013 (11 місяців)
Нічний клуб "Міленіум", Трускавец (Готельно-ресторанний бізнес)

—обслуговування гостей;
—знання основних страв і напоїв;
—робота в програмі В52, R-keper;
—контроль роботи офіціантів, навчання стажерів.

Освіта

Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка

Інженерно-педагогічний факультет, Дрогобыч
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Дрогобицький механіко-технологічний коледж. Молодший спеціаліст по напрямку «Бухгалтерський облік»

2017 рік, 12 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS Outlook SERVIO IP-телефонія Shelter

Знання мов

Англійська — початковий

Додаткова інформація

Вміння та навики:
—знання касової дисципліни;
—ведення та впорядкування документобігу;
—знання етапів та методів продажу.

Особисті якості:
—уважність, висока працездатність;
—наполегливість;
—уміння працювати в команді;
—лідерські якості;
—стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: