Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Борис

Product manager, Head of marketing, Strategic Planner

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Product-менеджер

з 02.2023 по 06.2023 (4 місяці)
GM Group, Вся Україна (IT)

• Customer development (дослідження аудиторії, проведення глибинних інтерв'ю цільової аудиторії, визначення болю, мотивів, потреб, пошук проблем, які можна вирішити за допомогою нового сервісу).
• Аналіз продуктів конкурентів, УТП конкурентів.
• Аналіз світових практик та основних трендів, які впливають на категорію бізнесу, а саме на ринок б/у авто.
• Проведення стратегічних та креативних сесій з ТОП-менеджментом для розробки головного УТП нового продукту.
• Розробив ідеї для нового продукту, зокрема ідеї для УТП для етапа MVP.
• Розробив бізнес-модель для нового продукту.
• Розробив Product Vision, візію нового продукту.
• Розробив User Stories.

Head of marketing

з 04.2022 по 01.2023 (9 місяців)
WorkTime, Інші країни (IT)

• Дослідження аудиторії, проведення глибинних інтерв'ю цільової
аудиторії (визначення болю, мотивів, потреб)
• Сегментація цільової аудиторії
• Аналіз конкурентів, дослідження комунікації конкурентів, бренд стратегій, трафіку та маркетингу в цілому
• Проведення стратегічних та креативних сесій
• Чатково виконував задачі копірайтера та креативного директора при необхідності
• Спільно з підрядниками Webpromo провів SEO аудит cайту
• Спільно з підрядниками Netpeak розробив стратегію комунікації E-mail разсилки
• Розробив бренд стратегію, центральну ідею бренду
• Розробив позиціювання за методологією золотого кільця Саймона
Сінека
• Розробив позиціонування за методом 3K
• Розробив стратегію комунікації SMM
• Редагував тексти статей блогу, правки, ідеї
• Пошук та залучення вузькопрофільних спеціалістів, PPC спеціаліст, UI/UX дизайнер для розробки нового сайту
• Пошук та відбір підрядників SEO та PPC
• Комунікація з підрядниками Webpromo та Netpeak, контроль термінів виконання робіт та якості роботи підрядників

Результативність
• Розробив головну ідею бренда та бренд-стратегію для дифіринцуювання від конкурентів
• Знайшов та затвердив нові цільові аудиторії
• При залучені PPC спеціаліста отримали рекордний показник та зріст кількисті кліентів
• За допомогою підрядників підєднав нові маркетинг інструменти для аналітики (Google Analytics 4, Hotjar, Microsoft Clarity, UTM та інщі)
• Розробив нову структуру сайту згідно SEO та концепцію дизайну нового сайта та маркетинг матеріалів

Product-менеджер, Head of marketing

з 07.2021 по 05.2022 (10 місяців)
ULF, ХАПАЙавто, Київ (IT)

• Дослідження аудиторії, проведення глибинних інтерв'ю цільової
аудиторії (визначення болю, мотивів, потреб)
• Глибинні інтерв'ю з працівниками компанії, включаючи топ-
менеджмент
• Сегментація цільової аудиторії
• Дослідження міжнародних ринків, аналіз світових практик,
продукту, комунікації, бренд стратегій
• Трендвотчінг, визначення основних трендів, що впливають на категорію
• Участь у побудові фінансової моделі, визначення оптимального
бюджету на маркетинг на перший та наступні періоди
• Аналіз конкурентів (бізнес-модель, продукт, комунікація, бренд)
• Проведення стратегічних сесій
• Пошук та побудова робочих бізнес моделей для нових продуктів
• Розробка нових продуктів компанії, основних конкурентних
переваг, УТП
• Розробка бренд стратегії, центральної ідеї бренду для нових
продуктів,
• Розробка бренд стратегії за методології золотого кільця Саймона
Сінека
• Розробка позиціонування за методом 3K
• Розробка маркетинг стратегії та стратегії комунікації для нових
продуктів
• Побудова воронок продажів
• Пошук та відбір підрядників, проведення тендеру
• Комунікація у процесі розробки нового продукту з командою
розробників
• Контроль термінів виконання робіт та якості роботи підрядників

Senior Strategic Planner

з 12.2020 по 09.2021 (9 місяців)
AIR / AIR Brands, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• проведення стратегічних сесій з командою клієнта Добробут, РІЕЛ, UniverPL,
• дослідження стану бренду компанії РІЕЛ, UniverPL
• дослідження комунікації конкурентів РІЕЛ, UniverPL, Добробут
• виявлення сегментів цільової аудиторії РІЕЛ, UniverPL, Добробут
• пошук стратегічного інсайта РІЕЛ, UniverPL, Добробут
• проведення якісних соціологічних та маркетингових досліджень, глибинні інтерв'ю РІЕЛ, Добробут
• розробка стратегії з урахуванням трендів та світових кейсів для компанії РІЕЛ Корпорація Нерухомості, UniverPL, приватна медична клініка Добробут
• розробка креативу для YouTube комунікації бренда РІЕЛ, UniverPL
• презентація проєкту РІЕЛ та UniverPL, Добробут
• SWOT аналіз

Результативність
Запропонував новий формат розробки стратегій для AIR Brands https://brands.air.io/ru#top й успішно його застосував. Як результат, виграли тендер й підписали контракт з клієнтом на річне обслуговування, ведення YouTube комунікації та продакшн.

Розробив SWOT аналіз, який допоміг компанії РІЕЛ визначитись з основною стратегію бренда.

Creative Strategist / Brand-manager

з 11.2019 по 05.2020 (6 місяців)
Unit School of Business, Київ (Освіта, наука)

• Розробка креативної стратегії та платформ комунікації
• Розробка контент плану SMM
• Розробка ідей та креативу для РК
• Проведення брейнштормів пошук ідей для комунікації бренда
• Формування бази підрядників
• Контроль термінів виконання робіт та якості роботи підрядників
• Участь у креативних стратегічних сесіях
• Участь у бізнес івентах
• Просування онлайн продуктів
• Ведення проєктів
• Розробка ідей мерча для бренду
• Робота в форматі Agile та SСRUM в якості Project Manager

Результативність
• Скоротив і оптимізував бюджет на виробництво відео та фото
контенту щонайменше в 10 разів
• Створив архів даних та правила користування архівом (значно
скоротив час на пошуки необхідного контенту)
• Організував івент на якому було зроблено 3 продажі основного
продукту на сумму 121 000 грн. Зібрав 189 контактів потенційних покупців для відділу продажів.
• Реорганізував SMM (SMM почав генерувати ліди)
• Налагодив відносини з партнерами в холдингу. В результаті
отримав додаткову базу лідів без вкладень
• Створив вірусні публікації, які привернули увагу до бренду
• Запропонував проєкт online марафон на 21 день раніше, ніж
основні конкуренти проанонсували в соцмережах свої проєкти
• Знизив на окремих рекламних компаніях бюджет до рекордних
показників завдяки відео контенту

Creative Strategist / Creative Copywriter

з 05.2019 по 11.2019 (6 місяців)
Serviceplan Group, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• Розробка креативної стратегії та платформ комунікації (Pepsi Ukraine)
• Розробка контент плану
• Розробка ідей та креативу для просування проєкту "Смартфон для батьків" (Київстар)
• Копірайт та пошук ідей для SMM комунікації брендів
• Підбірка референсів та створення ТЗ для артдиректорів
• Участь у презентаціях та перемовинах з клієнтами

Результативність
• Значно покращив основні KPI показники комунікації бренда Pepsi,
якщо порівнювати з показниками за попередній період

Strategic Planner

з 02.2019 по 08.2019 (6 місяців)
COXO, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Розробка креативної стратегії (Danone, АВК, Carlsberg Ukraine)

• визначення цілей і завдань
• сегментування
• розробка портрета цільової аудиторії
• дослідження (складання і проведення опитувань)
• позиціювання
• SWOT аналіз
• проведення бренд-сесій
• аналіз категорії (аналіз комунікацій конкурентів)
• настройка рекламних кампаній в AdWords для YouTube
• розробка механік YouTube колаборацій
• пошук інсайтів
• складання ключового повідомлення (message, brand responds)
• складання контент планів (матриця контенту)
• креатив

Самостійно робив оптування за для пошуку інсайтів в чисельності 150 опитуваних

New business manager

з 02.2018 по 02.2019 (1 рік)
Marketing Heads, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Всесвітній фонд дикої природи WWF,
SPORTARENA.COM,
Міністерство інформаційної політичної політики України — перемога у тендері мультимедійної соціальної кампанії, направленої на жителів східних областей, вільних та окупованих територій

• пошук нових клієнтів
• контроль якості та строків виконаних робіт
• побудова лояльности

Освіта

Кременчугский институт Днепропетровского университета экономики и права (КІ ДУЭП).

Маркетинг, Кременчуг
Вища, з 2013 по 2017 (3 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Сценарист

2017 Повышение уровня сотрудников телеканала «ИНТЕРШКОЛА»

SETTERS Education SMM Strategy

2019

Bazilik-school SMM Strategy

2019

Unit School of Business

2020, 2 місяці

«301 School» (2019)

Як побудувати свій бренд? Як створити стратегію? Що таке інсайт? Закони креативності. Як провести бренд-сесію?

LABA Директор по маркетингу

2021, 1 місяц

CREVV / Sochnik School Дизайн-системы: как создавать масштабируемые и узнаваемые бренды

2021

Asta Academy CASES «Продуктовий менеджмент. Дослідження»

2024, 2 тижні
Сертифікат

Знання і навички

Розробка креативної стратегії Пошукова оптимізація YouTube контенту Налаштування рекламних кампаній в AdWords для YouTube Розробка механік YouTube колаборацій Побудова воронок продажів та лідогенерація Робота по Agile та SСRUM в якості Project Manager

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Рекомендації

  • Александр Кайданник

    Александр Кайданник

    Co-Founder/CEO, COXO

    Контактні дані приховані
  • Евгения Галашова

    Евгения Галашова

    Chief Operating Officer, Unit School of Business

    Контактні дані приховані
  • Алексе Омєльянович

    Алексе Омєльянович

    Executive Producer (EP), AIR / AIR Brands

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Захоплення: література, кіно, подорожі, колекціоную вінілові платівки.
Особисті якості: цілеспрямований, швидко навчаюсь, креативний, оптиміст.
Життєві принципи: роби, що можеш, з тим, що маєш, там, де ти є.
Досягнення: запускав проєкти без бюджетів, отримував добрі результати.
Вимоги до місця роботи: можливість здобувати освіту і розвиватися, робота з цікаві проєктами.

Література, саморозвиток.

Лідери продукту. Як найкращі у світі продакт-менеджери створюють команди та запускають круті продукти. Річард Бенфілд, Мартін Ерікссон та Нейт Уокінгшо
Дилема інноватора: Як через нові технології гинуть сильні компанії. Клейтон Крістенсен
Від нуля до одиниці! Нотатки про стартапи, або як створити майбутнє. Пітер Тіль
Чотири кроки до осяяння. Стратегії створення успішних стартапів
Стів Бланк
Подолання прірви. Як вивести технологічний продукт на масовий ринок. Джеффрі Мур
Натхненний. Все, що потрібно знати продакт-менеджеру. Марті Каган
Запитай маму. Як спілкуватися з клієнтами та підтвердити правоту своєї бізнес-ідеї, якщо всі кругом брешуть? Роба Фітцпатріка
Бізнес із нуля. Метод Lean Startup для швидкого тестування ідей та вибору бізнес-моделі. Ерік Рис
Як створити продукт, який куплять? Метод Lean Customer Development. Сінді Альварес
Настільна книга венчурного підприємця: Секрети лідерів стартапів Ендрю Романс
Проти гігантів: Як Spotify посунув Apple та змінив музичну індустрію. Карлсон Свен, Лейонхуфвуд Юнас
Як зростають бренди. Про що не знають маркетологи. Байрон Шарп
Хороша стратегія, погана стратегія. У чому відмінність і чому це важливо. Річард Румельт
Хегерті про креативність. Тут немає правил. Джон Хегарті
Секрети сильного бренду: Як домогтися комерційної унікальності. Кевін дріб
Рекламний бізнес: діяльність рекламних агентств, створення реклами, медіа-планування, інтегровані комунікації. Джоунс Джон Філіп
Від хорошого до величного. Джим Коллінз
Продаючи невидиме. Керівництво по сучасному маркетингу послуг. Гаррі Беквіт
Позиціонування. Битва за уми. Джек Траут, Ел Райс
Дифференцируйся або вмирай! Джек Траут, Ел Райс
Створення сильних брендів Девід Аакер
Маркетингові війни Джек Траут, Ел Райс
Private Labels. Нові конкуренти традиційних брендів. Нірмалой Кумар, Ян-Бенедикт Стенкамп
Zag. Маніфест іншого маркетингу. Марті Ньюмейер
Всесвітня історія реклами. Марк Тангейт
Великолепный обмен: история мировой торговли. Уильям Бернстайн
Моє життя. Мої досягнення. Генрі Форд
Чоловічі бренди. Створення і просування товарів для сильної статі. Марк Тангейт
Ніколи не їжте поодинці. Кіт Феррацці
Buyology. Захоплююча подорож в мозок сучасного споживача. Мартін Ліндстром
Sony. Зроблено в Японії. Акіо Моріта, Едвін М. Рейнголд, Міцуко Симомура
Стратегія блокбастера. Уроки маркетингу від лідерів індустрії розваг. Аніта Елберс
Як влаштована економіка. Ха-Джун Чанг...

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: