Резюме від 21 квітня 2024

Віта

Начальник відділу персоналу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто:
Горішні Плавні

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

ХСХИ

Економіка та організація виробництва, Харків
Вища, з 1983 по 1988 (5 років)

Знання і навички

Впевнений користувач ПК (Word Excel 1 С.8.3) - знання стандар Організованість Підбір персоналу для рітейлу Кадровий облік Підбір керівного персоналу MS Office Побудова HR-бренду

Додаткова інформація

Шевченко Віта Олексіївна
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»),
Эл. почта [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Skype vshechenko

ОПИТ РАБОТИ загальний стаж работы 37 років, з яких:

Менеджер з персоналу
з 06.2020 по нині (2 роки 8 місяців)
ООО АГРОФІРМА "Рассвет", Харквв (виробництво)

Кадрове діловодство та його оформлення у програмі 1С 8.3: Оформлення наказів, розпоряджень по підприємству, підготовка та оформлення штатного розкладу, графіків роботи, ведення табеля обліку робочого часу, зберігання, систематизація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції, .
Оформлення, прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, а також іншої встановленої документації з кадрів.
Формування та ведення особових справ працівників, особистих карток, внесення до них змін, пов'язаних із їх трудовою діяльністю.
Заповнення, облік та зберігання трудових книжок. Оформлення відпусток.
Видача, на вимогу, довідок про справжню та минулу трудову діяльність працівників для подання за місцем вимоги. Оформлення лікарняних листів, посадових інструкцій. Ведення військового обліку, передача інформації про прийнятих робітників до податкової системи Медок.
Реалізація всіх HR-процесів.

Начальник відділу кадрів
ТОВ Слобожанський миловар (виробництво, штат до 350 чол.),
11.2017 − 06.2020 (2 роки 8 місяців)
Кадрове діловодство та його оформлення у програмі 1С 8.3: Оформлення наказів, розпоряджень по підприємству, підготовка та оформлення штатного розкладу, графіків роботи, ведення табеля обліку робочого часу, зберігання, систематизація та обробка вхідної та вихідної кореспонденції, .
Оформлення, прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до трудового законодавства, а також іншої встановленої документації з кадрів.
Формування та ведення особових справ працівників, особистих карток, внесення до них змін, пов'язаних із їх трудовою діяльністю.
Заповнення, облік та зберігання трудових книжок.
Оформлення відпусток.
Оформлення лікарняних листів, посадових інструкцій. Ведення військового обліку, передача інформації про прицнятих робочих в податкову по системі Медок.
Реалізація всвх HR - процесів.

Старший контролер-касир
ПАО
04.2016 − 09.2017 (1 рік 5 місяців)
Прийом платежів, оформлення та видача розрахункових карток, оформлення кредитних ліній та депозитів, продаж квитків та страхових полюсів

Начальник відділу кадрів, экономист
ПАО Племінний завод , виробництво, штат до 300 чол.)
10.1999 − 11.2015 (16 років 1 місяць)
Ведення кадрового діловодства та його оформлення у програмі 1С 8.2
- Ведення кадрового діловодства;
- Пошук та підбір персоналу всіх рівнів;
- Розробка регламентів (положень, посадових інструкцій, штатного розкладу, організаційної структури);
- Постановка кадрового обліку;
- Організація навчання персоналу (визначення потреби у навчанні, розробка плану навчання);
- Організація документообігу на підприємстві;
Проведення хронометражних спостережень, розрахунок розцінок нарахування зарплати працівникам організацій.

Економіст по труду та зарплаті
КСП Дружба
06.1985 − 10.1999 (14 років 3 місяца)

Розрахунок розцінок нарахування заробітної плати працівникам підприємства, складання штатного розкладу, проведення хронометражних спостережень, аналіз заробітної плати.

Додаткова інформація:
впевнений користувач ПК (Word, Excel, 1 С.8.3)
- знання стандартів документообігу та організаційно-розпорядчої документації
- знання кадрового діловодства
- знання трудового законодавства України
- знання бази нормативної документації
- вміння формувати штатний розпис
- робота у програмі 1С 8.3 з кадрового діловодства
- розробка посадових інструкцій
- формування та ведення особових справ фахівців та керівників
- оформлення та своєчасне складання звітів
- аналіз заробітних плат, плинності персоналу та її причини;
- Досвід роботи в call-центрі

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: