Резюме від 2 березня 2024 PRO

Анна

HR-менеджер, рекрутер, кадровик, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR менеджер

з 10.2019 по 03.2023 (3 роки 5 місяців)
Офтальмологічна клініка, Тернопіль (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Підбір персоналу:
✅лікар офтальмолог
✅ медична сестра
✅ адміністратор
⭐️маю досвід роботи з великою кількістю претендентів на одну вакансію
⭐️ проводила масові співбесіди.

Кадровик, HR менеджер, секретар

з 08.2018 по 03.2023 (4 роки 7 місяців)
ІЛЛА, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

⭐️Успішно знаходила працівників таких посад як:
✅торговий представник з авто і без авто, як по місту Тернопіль так і у віддалених містах Тернопільської області.
✅супервайзер
✅керівник напрямку
✅бухгалтер
✅експедитор
✅водій вантажного транспорту
✅комірник на склад
✅вантажник
✅комплектувальник
⭐️Закривала вакансії які з’являлися в адміністрації
⭐️ торговому відділі
⭐️в відділі логістики
⭐️відділі складському.
⭐️Налагоджувала контакти з Управлінням праці.
⭐️Вела завчасний контроль планових та позапланових перевірок контролюючих органів.
⭐️Крім того успішно вела документацію, ✅ведення особових справ
✅ведення табеля робочого часу
✅ накази як внутрішні
✅ накази на прийняття
✅звільнення
✅різноманітного роду відпустки, ✅ведення вхідної і вихідної кореспонденції
✅заповнення трудових книжок
✅контроль особових карток
⭐️маю великий досвід ведення кадрової справи, кадрової документації
⭐️за час роботи на посаді керівника відділу кадрів мала дві перевірки з інспекції праці які провела успішно без штрафів.

Адміністратор

з 11.2016 по 02.2018 (1 рік 3 місяці)
Заклад громацького харчування, Польща (Готельно-ресторанний бізнес)

⭐️контроль закуплених продуктів харчування ( залишок продуктів, кількість потрібних продуктів залежно від дня тижня)
⭐️пошук і навчання нових працівників на посаду:
✅офіціант
✅бармен
✅кухар на кухню для гарячого цеху
✅кухар на кухню для приготування салатів
✅ водій для доставки страв
⭐️контроль чистоти в залі
⭐️контроль чистоти на кухні
⭐️ контроль швидкої доставки страв до клієнта
⭐️вирішення конфліктних ситуацій
⭐️ведення соціальної мережі закладу харчування для покращення відвідуваності
Вважаю що адміністратор повинен контролювати апсолютно усі процеси у закладі харчування. З чим успішно справлялася.

Освіта

English Path Language School

Language School Leeds UK, Leeds
Середня спеціальна, з 2023 по 2023 (менш ніж 1 рік)

Курси вивчення англійської мови . English Path
Attended a 3 month course at English Path Language School Leeds UK

ТНПУ

Соціальна педагогіка, психологія, Тернопіль
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ССМ менеджер

2020

IT Рекрутинг IT University

2023

Знання і навички

1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік

Знання мов

  • Польська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Нагорна Анна Олегівна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Близько 6 років маю досвід роботи HR менеджера
.

З 2018 по 2023 офіційно маю досвід роботи в одній з торгово дистрибюторських компаній міста Тернопіль на посаді керівник відділу кадрів а також на посаді секретар референт директора компанії. Повністю очолювала пошук працівників в усіх відділах . Закривала вакансії швидко і якісно .Повністю вела увесь документообіг управлінської системи кадрового характеру( військовий облік включаючи ) .


З 2022 по 2023 обʼєднувала дві роботи і працювала дистанційно в логістичні компанії КРОССОВЕР яка займалася логістичним перевезенням сипучих матеріалів по усі Україні . Виконувала обовʼязки рекрутера та HR менеджера а також повністю вела увесь документообіг кадрового діловодства .

Крім цього обслуговувала дитячу офтальмологію Тернополя по підбору персоналу.

З 2018 року по 2023 рік неперервно працювала поєднуючи усі вище ☝️ засначені місця роботи .

Є досвід роботи закордоном в закладі харчування на посаді адміністратор

У своїй роботі стараюся викладатися з повною віддачею. Враховую усі побажання керівників відділів щодо підбору відповідного персоналу. Проводжу детальну фільтрацію осіб на співбесіді, враховуючи особистісні характеристики, психологічний стан, готовність до теї чи іншої вакансії .

Вільно розмовляю польською та англійською мовами . Закінчила курси англійської мови від Оксфордського університетуEnglish Path
Language School Leeds UK
Комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з різного типу людьми, відповідальна, працелюбна, стресостійка,вільно володію ПК, 1 С бухгалтерія.
Люблю інтелектуальну гру Що? Де? Коли?
Граю в теніс .
Виховую сина .
Активно шукаю роботу і буду вам вдячна якщо розглянете мою кандидатуру .
Приємного дня.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: