Анна
HR-менеджер, рекрутер, кадровик, 20 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Тернопіль
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5921474
Досвід роботи
HR менеджер
з 10.2019 по 03.2023
(3 роки 5 місяців)
Офтальмологічна клініка, Тернопіль (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Підбір персоналу:
✅лікар офтальмолог
✅ медична сестра
✅ адміністратор
⭐️маю досвід роботи з великою кількістю претендентів на одну вакансію
⭐️ проводила масові співбесіди.
Кадровик, HR менеджер, секретар
з 08.2018 по 03.2023
(4 роки 7 місяців)
ІЛЛА, Тернопіль (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
⭐️Успішно знаходила працівників таких посад як:
✅торговий представник з авто і без авто, як по місту Тернопіль так і у віддалених містах Тернопільської області.
✅супервайзер
✅керівник напрямку
✅бухгалтер
✅експедитор
✅водій вантажного транспорту
✅комірник на склад
✅вантажник
✅комплектувальник
⭐️Закривала вакансії які з’являлися в адміністрації
⭐️ торговому відділі
⭐️в відділі логістики
⭐️відділі складському.
⭐️Налагоджувала контакти з Управлінням праці.
⭐️Вела завчасний контроль планових та позапланових перевірок контролюючих органів.
⭐️Крім того успішно вела документацію, ✅ведення особових справ
✅ведення табеля робочого часу
✅ накази як внутрішні
✅ накази на прийняття
✅звільнення
✅різноманітного роду відпустки, ✅ведення вхідної і вихідної кореспонденції
✅заповнення трудових книжок
✅контроль особових карток
⭐️маю великий досвід ведення кадрової справи, кадрової документації
⭐️за час роботи на посаді керівника відділу кадрів мала дві перевірки з інспекції праці які провела успішно без штрафів.
Адміністратор
з 11.2016 по 02.2018
(1 рік 3 місяці)
Заклад громацького харчування, Польща (Готельно-ресторанний бізнес)
⭐️контроль закуплених продуктів харчування ( залишок продуктів, кількість потрібних продуктів залежно від дня тижня)
⭐️пошук і навчання нових працівників на посаду:
✅офіціант
✅бармен
✅кухар на кухню для гарячого цеху
✅кухар на кухню для приготування салатів
✅ водій для доставки страв
⭐️контроль чистоти в залі
⭐️контроль чистоти на кухні
⭐️ контроль швидкої доставки страв до клієнта
⭐️вирішення конфліктних ситуацій
⭐️ведення соціальної мережі закладу харчування для покращення відвідуваності
Вважаю що адміністратор повинен контролювати апсолютно усі процеси у закладі харчування. З чим успішно справлялася.
Освіта
English Path Language School
Language School Leeds UK, Leeds
Середня спеціальна, з 2023 по 2023 (менш ніж 1 рік)
Курси вивчення англійської мови . English Path
Attended a 3 month course at English Path Language School Leeds UK
ТНПУ
Соціальна педагогіка, психологія, Тернопіль
Вища, з 2009 по 2014 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
ССМ менеджер
2020
IT Рекрутинг IT University
2023
Знання і навички
Знання мов
- Польська — вище середнього
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Нагорна Анна Олегівна
[
Близько 6 років маю досвід роботи HR менеджера
.
З 2018 по 2023 офіційно маю досвід роботи в одній з торгово дистрибюторських компаній міста Тернопіль на посаді керівник відділу кадрів а також на посаді секретар референт директора компанії. Повністю очолювала пошук працівників в усіх відділах . Закривала вакансії швидко і якісно .Повністю вела увесь документообіг управлінської системи кадрового характеру( військовий облік включаючи ) .
З 2022 по 2023 обʼєднувала дві роботи і працювала дистанційно в логістичні компанії КРОССОВЕР яка займалася логістичним перевезенням сипучих матеріалів по усі Україні . Виконувала обовʼязки рекрутера та HR менеджера а також повністю вела увесь документообіг кадрового діловодства .
Крім цього обслуговувала дитячу офтальмологію Тернополя по підбору персоналу.
З 2018 року по 2023 рік неперервно працювала поєднуючи усі вище ☝️ засначені місця роботи .
Є досвід роботи закордоном в закладі харчування на посаді адміністратор
У своїй роботі стараюся викладатися з повною віддачею. Враховую усі побажання керівників відділів щодо підбору відповідного персоналу. Проводжу детальну фільтрацію осіб на співбесіді, враховуючи особистісні характеристики, психологічний стан, готовність до теї чи іншої вакансії .
Вільно розмовляю польською та англійською мовами . Закінчила курси англійської мови від Оксфордського університетуEnglish Path
Language School Leeds UK
Комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з різного типу людьми, відповідальна, працелюбна, стресостійка,вільно володію ПК, 1 С бухгалтерія.
Люблю інтелектуальну гру Що? Де? Коли?
Граю в теніс .
Виховую сина .
Активно шукаю роботу і буду вам вдячна якщо розглянете мою кандидатуру .
Приємного дня.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Рогатин, Дистанційно
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Директор по персоналу, начальник ОК, инспектор отдела кадров
Одеса, Дистанційно
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Київ, Дистанційно
Менеджер з персоналу (HR, рекрутер, спеціаліст з кадрів
Інші країни, Київ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Київ, Дистанційно