Ірина
Product owner, 70 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Миронівка
- Готовий працювати:
- Біла Церква, Богуслав, Дистанційно, Київ, Миронівка, Обухів
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5973258
Досвід роботи
Business analyst / Project manager / Product owner на проект запуску on-line біржі праці у Чехії
з 07.2023 по 05.2024
(10 місяців)
We Can c.r.o., Дистанційно (Послуги для населення та бізнесу)
- Збір вимог, бізнес-потреб від фаундера та ТОМ менеджменту щодо запуску проекту (стартап для ринку Чехії - впровадження аналогу сервісу "Кабанчик");
- Проведення конкурентного аналізу ринку;
- Аналіз проблемних областей, ризиків та пропозиції щодо покращення;
- Формалізація функціональних вимог;
- Підготовка макетів;
- Пошук оптимальних рішень та підрядників для формування IT; інфраструктури проекту (телефонія, CRM, мейлер, чат-боти, поштові сервіси, хостинг провайдери, он-лайн сервіси по веденню актуальної документації та їх адміністрування);
- Участь у маркетингових активностях, контроль SEO підрядників.
- Створення Road Map за проекту, підготовка бюджетів та звітності по їх дотриманню;
- Формування завдань до підрядників по старту проекту та його впровадженню;
- Контроль підрядників на всіх етапах впровадження;
- Підготовка тест-кейсів, тестування разрубленных рішень;
- Консультація учасників щодо вимог та бізнес-логіки продукту на всіх етапах проекту
- Підготовка інструкцій, мануалів, навчання співробітників роботі з програмним забезпеченням;
- Презентація продукту стейкхолдерам.
Спеціаліст відділу бізнес-аналітики (дата аналітик)
з 03.2023 по 06.2023
(3 місяці)
Novus, Київ (Роздрібна торгівля)
- Автоматизація процесів, пов’язаних зі збором та аналізом даних
- Розробка та документування алгоритмів, скриптів та технічних рішень
- Збір вимог по впровадженню нової звітності
- Формування завдань розробникам
- Контроль та тестування впровадження
Бізнес-аналітик
з 08.2022 по 02.2023
(6 місяців)
PM Partners, Дистанційно (IT)
Участь у розробці продукту компанії (єдиний аналітик):
- Визначення та валідація вимог внутрішнього замовника;
- Опис функціональних, нефункціональних вимог до реалізації продукту;
- Ведення проектної документації в Confluence (технічна документація);
- Валідація функцій з фокус-групами, участь у пресейлі;
- Використання методологій створення Epics, User Stories, BPMN, UML, UI|UX, методології SMART;
- Постановка завдань та контроль їх виконання командою проекту (дизайнер, копірайтер, маркетинг);
- Взаємодія з командою розробників для вироблення та узгодження підходів щодо реалізації функціоналу;
- Формулювання критеріїв для перевірки нового/зміненого функціоналу;
- Тестування готового функціоналу;
- Планування та звітність за етапами проведення проекту (Jira).
IT Project Manager
з 12.2021 по 08.2022
(8 місяців)
Бізнес-Конструктор, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Контроль ефективної роботи ІТ-інфраструктури компанії.
• Аудит роботи підрозділів компанії для пошуку рішень з автоматизації процесів, збір, фіксація вимог та приоритезація завдань на основі потреб бізнесу з подальшою постановкою на розробку, оптимізацію процесів.
• Пошук оптимальних рішень для проведення автоматизації процесів та інтеграції з існуючою ІТ-інфраструктурою.
Підготовка презентацій рішень, складання та узгодження бюджетів.
• Пошук підрядників під проекти, складання ТЗ, контроль етапів та термінів виконання.
• Загальна проектна координація, включаючи виконання дрібних проектних завдань з існуючими підрядниками: прийомка завдань від внутрішніх замовників, підготовка ТЗ, передача на виконання, узгодження бюджетів, контроль термінів та етапів, проведення тестування.
• Адміністрування CRM системи, налаштування інтеграцій внутрішніх ІТ-систем компанії.
• Регулярна робота з зворотнім зв'язком від внутрішніх замовників по роботі, доробці існуючих систем компанії.
• Обробка зовнішніх запитів від клієнтів на автоматизацію процесів (вибір рішень CRM, таскменеджерів).
Project Manager
з 08.2021 по 12.2021
(4 місяці)
Агромат, ПТК, ООО, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Збір вимог від внутрішніх замовників щодо доробки програмного забезпечення компанії (ERP, корпоративний портал, таскменеджер та інше).
• Підготовка проектів (опис бізнес-процесів, узгодження з замовником, вибір підрядників, формулювання завдань, контроль виконання та термінів, документообіг, тестування, підготовка інструкцій та навчання).
• Підтримка працівників компанії у питаннях роботи таскменеджера, корпоративного порталу та іншого програмного забезпечення.
Проектный менеджер
з 03.2020 по 07.2021
(1 рік 4 місяці)
Freelance, Киев (IT)
• Керування IT проектами з оптимізації роботи відділів продажу, сервісних відділів: комунікація з IT та постановка завдань; складання ТЗ; тестування.
• Керування Digital проектами: розробка або впровадження змін на сайтах клієнтів; комунікація з розробниками; тестування; комунікація з маркетологами (SEO, PPC фахівці) для покращення показників конверсії сайтів.
• Керування проектами з оптимізації роботи облікових систем (CRM, телефонія, месенджери та інші інструменти): особиста участь, а також робота в команді для настройки інтеграції (включаючи підключення систем з "нуля"): складання ТЗ; постановка завдань; контроль виконання; тестування; складання навчального матеріалу щодо нового функціоналу для співробітників; навчання.
• Розробка індивідуальних KPI та мотиваційних під процеси клієнта для відділів продажу / сервісних відділів / контакт-центрів.
• Підбір необхідного обладнання для контакт-центрів клієнта, складання кошторисів та затвердження бюджетів, контроль поставок, контроль коректного підключення.
• Складання звітності для підрозділів з обслуговування клієнтів клієнтів для контролю виконання KPI (регулярна або одноразова звітність).
CEO
з 02.2019 по 02.2020
(1 рік)
Telovox, LLC, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
• Відкриття міжнародного, аутсорсингового контакт-центру з "нуля" (США).
• Фінансове планування: бюджети, звіти і т.д.
• Організація площадки: вибір локації, організація офісу.
• Підбір та адаптація команди: топ-менеджери, оператори, керівники груп.
• Розробка та впровадження системи навчання персоналу контакт-центру.
• Розробка проектної документації: запуск проекту, підтримка проекту, звітність та контроль показників.
• Впровадження та адаптація автоматизованого ПЗ для спільної роботи компанії, а саме - впровадження Бітрікс24 «Корпоративний портал»: структура, автоматизація завдань, автоматизація підбору персоналу, створення корпоративного сайту на платформі Бітрікс24, автоматизація CRM (від логіки роботи до налаштування роботів, шаблонів зовнішніх документів тощо).
• Запуск зовнішніх проектів: комунікація з замовниками, підготовка шаблонів скриптів, інфоблоків під проект замовника, розробка інструкцій по роботі з ПЗ замовника, підготовка звітів за результатами роботи проекту.
• Розробка внутрішньої звітності.
• Управління персоналом.
Бізнес-аналітик
з 10.2015 по 01.2019
(3 роки 3 місяці)
Freelance, Киев (IT)
• Збір вимог від внутрішніх підрозділів для складання ТЗ (будівництва телефонії та облікових систем (CRM), мокапів інтерфейсів, звітності тощо).
• Вибір зовнішніх постачальників для побудови оптимального рішення відповідно до вимог компанії та бюджету.
• Взаємодія з зовнішніми постачальниками послуг: передача ТЗ в роботу, контроль термінів, етапів реалізації, тестування.
• Навчання користувачів роботі з впровадженими системами.
• Опис бізнес-процесів компанії (як є, оптимізація, впровадження).
• Складання стандартів операційних процедур.
• Опис процесів взаємодії між відділами (за матрицею відповідальності).
• Складання стандартів робочих місць відділів, співробітників контакт-центру.
• Складання посадових, функціональних обов'язків, підбір персоналу в контакт-центр.
• Створення скриптів та баз знань.
• Розробка ключових показників ефективності, впровадження звітності за KPI, контроль виконання.
• Обробка статистичних даних, складання аналітичних дашбордів.
• Прогнозування навантаження на контакт-центр, розрахунок співробітників.
• Документообіг: договори (включаючи специфікації проекту), рахунки, акти, податкові накладні.
Керівник відділу продажу (IT) / Пресейл менеджер (БА, РМ) до підвищення
з 09.2014 по 09.2015
(1 рік)
Міроктел, ООО, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
З вересня 14 по лютий 15 року виконувала обов'язки пресейл менеджера + БА та РМ на проектах впровадження телефонії, СRM систем:
• Проведення переговорів з зацікавленими сторонами для впровадження продуктів компанії (впровадження IP-телефонії та супутньої інтеграції з обліковими системами, організація omnichannel).
• Консультації існуючих клієнтів компанії щодо розширення існуючої IT-інфраструктури.
• Збір вимог від клієнтів для підготовки індивідуального рішення.
• Підготовка індивідуальної комерційної пропозиції.
• Підготовка первинної документації: договору, нарядів на роботи, рахунків, актів (контроль).
• Розробка ТЗ для IT-департаменту щодо впровадження рішень, контроль виконання.
• Складання стандартів операційних процедур для клієнтів, опис бізнес-процесів компанії для побудови індивідуальних CRM.
• Розробка інтерфейсів облікових систем. Узгодження з замовником.
• Навчання користувачів.
• Участь у розробці нової лінійки продуктів компанії.
• Розробка презентацій продуктів для клієнтів компанії.
З березня 15 року підвищена до керівника відділу продажу:
• Операційне управління відділом продажів.
• Складання плану продажів, контроль виконання, розрахунок заробітної плати підлеглих з урахуванням виконання плану.
• Розробка мотивації співробітників, контроль виконання, звітність по виконанню KPI.
• Розробка презентацій для нової лінійки продуктів компанії (для зовнішніх клієнтів).
• Проектна робота з новими та існуючими VIP-клієнтами (включаючи підбір необхідного обладнання для організації КЦ з "О").
Заступник директора відділу обслуговування клієнтів
з 10.2013 по 08.2014
(10 місяців)
Айбокс, ООО, Киев (Фінанси, банки, страхування)
• Впровадження верхнього рівня KPI, KPI для відділу, KPI працівника відповідно до стандарту EN15838.
• Впровадження стандартів обслуговування.
• Впровадження методики оцінки якості обслуговування клієнтів.
• Розробка мотивації для працівників контактного центру.
• Розробка та ведення звітності про контактний центр.
• Впровадження WFM (розрахунок завантаження на контактний центр та необхідної кількості ресурсів для забезпечення показників).
• Участь у розробці інформаційної панелі (dashboard) для контактного центру.
• Складання презентацій та інших матеріалів для керівників служб компанії.
• Підбір персоналу.
Керівник підрозділу з обслуговування клієнтів
з 02.2012 по 09.2013
(1 рік 7 місяців)
Райське Джерело, ДП, Киев (Роздрібна торгівля)
• Складання мануалів, стандартів, правил роботи операторів та навчального матеріалу.
• Впровадження опитування та складання сценаріїв щодо задоволеності клієнтів.
• Створення та впровадження стандартів обслуговування.
• Впровадження моніторингу якості обслуговування операторів. Аналітика якості розмов операторів. Надання звітності по результатам перевірок.
• Впровадження показників KPI.
• Прогнозування необхідних ресурсів відділу клієнтського сервісу (операторів) «Workforce management».
• Аналітика історії надходження дзвінків у клієнтський департамент та виявлення закономірностей в навантаженні.
• Формування довгострокового прогнозу щодо навантаження.
• Побудова та коригування графіка роботи операторів.
• Розробка системи змінної роботи.
• Аналіз прогнозу та факту щодо навантаження.
• Виявлення неузгоджень у плануванні навантаження та невідкладна коригування прогнозу та графіка роботи операторів.
• Формування та складання звітів щодо департаменту.
• Аналіз показників KPI.
• Складання ТЗ для автоматизації роботи департаменту (On-line монітори з оперативними даними показників, створення необхідних звітів для обліку та можливості аналізу KPI показників тощо).
• Розробка системи операційних процедур (прийом замовлення, переоформлення, звуження тощо).
• Аналіз роботи IP-телефонії для оптимізації рівномірного розподілу навантаження на операторів.
Супервізор (аутсорс контакт-центр)
з 11.2010 по 12.2011
(1 рік 1 місяць)
Маркетинг-группа OS-Direct, Киев (Маркетинг, реклама, PR)
• Контроль формування графіка роботи операторів згідно з WFM;
• Прослуховування дзвінків та надання подальшого зворотного зв'язку;
• Навчання нововведенням по проектах (каталожна та On-Line торгівля);
• Проведення тренінгів з операторами з якості обслуговування;
• Аналіз медіа-активності вхідних дзвінків з фактом надійшлих (збільшення коефіцієнта завантаження операторів);
• Складання щоденних, щомісячних звітів по дзвінках, якості обслуговування;
• Облік робочого часу операторів;
• Розрахунок бонусів та штрафів;
• Координація роботи операторів;
• Підготовка звітності по проектам;
• Контроль продажів додаткових товарів операторами ГЛ;
• Облік повернень, складу (контроль термінів тощо).
Коуч, тренер, наставник
з 06.2009 по 10.2010
(1 рік 4 місяці)
Урядовий контактний центр, Киев (Державні організації)
• Розробка методології навчання для підготовки нових операторів.
• Проведення навчання для нових та існуючих операторів.
• Розробка методів тестування операторів для підвищення якості роботи.
• Участь у адаптації персоналу.
• Розробка тренінгів та їх проведення для персоналу.
• Складання планів та графіків навчання, аналіз проведених тренінгів та тестування для підвищення ефективності роботи операторів.
• Складання інфоблоків, скриптів, а також навчального матеріалу.
• Розробка звітності (щоденна, щотижнева, щомісячна) для керівників підрозділів.
• Керування проектом телемаркетингу (4 місяці).
Оператор call-центра, організатор акцій, інше
з 06.2004 по 05.2009
(4 роки 11 місяців)
Укртелеком, Утелл, фріланс, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
У 2004 році розпочала роботу оператором в Утел, де працювала на гарячій лінії близько року. Потім змінила роботу на організатора акцій і успішно працювала фрілансом в даному напрямку протягом 4 років. У 2009 році повернулась на посаду оператора в Укртелеком (підтримка абонентів ОГО). Після цього перейшла на посаду диспетчера в Урядовий контактний центр (державний сектор), де отримала підвищення в липні 2009 року до посади коуча (наставника).
Освіта
Київський юридичний інститут МВС України
Права та підприємства, психологія, Киев
Незакінчена вища, з 2003 по 2005 (2 роки)
Прослухано 2 курса (42 дисципліни) по психології (включно з підприємництва)
Додаткова освіта та сертифікати
Bitrix.Lab
2019
Операційне управління контакт центром. Доступ та продуктивність
2013
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
- Досвід відкриття аутсорсингового контакт-центру "з нуля": бюджетування, вибір локації, організація офісу, підбір та адаптація персоналу, розробка проектної документації, впровадження та адаптація автоматизованого ПЗ для спільної роботи компанії, запуск зовнішніх проектів, розробка звітності, управління персоналом.
- Володію методами впровадження мотивації та побудови звітності за виконанням KPI (стандарт EN 15838).
- Володію методами прогнозування ресурсів контакт-центру з урахуванням прямих та дискретних запитів (WFM).
Бізнес-аналіз, аудит:
- Володію методологіями опису бізнес-процесів: BPMN 2.0, IDF0, UML, простий процес, функціональні блок-схеми.
Досвід збору, фіксації вимог та пріоритезації завдань на основі потреб бізнесу з подальшою постановкою на розробку, оптимізацію процесів;
- Досвід автоматизації внутрішніх бізнес-процесів компаній на базі BPMN;
- Досвід роботи з IT командами, контролю термінів, бюджетів, тестування впроваджених рішень зі складанням мануалів, навчанням та підтримкою персоналу.
Навички впровадження / оптимізації роботи CRM / ERP:
- Бітрікс24: адміністрування порталу (співробітники, проекти, завдання, роботи в завданнях, індивідуальні звіти); створення, автоматизація бізнес-процесів; підключення каналів зв'язку; налаштування CRM під вимоги бізнесу; робота з підрядниками з інтеграції зі стороннім ПО (включаючи 1С); персоналізація порталу.
- AmoCRM, Zoho, KeepingCRM, SalesDrive: адміністрування; налаштування воронки; підключення каналів зв'язку; налаштування автоматизації роботи згідно з етапами воронки; налаштування індивідуальних звітів; інтеграції зі стороннім ПО.
- OneBox, Bpium: інтеграція системи під вимоги замовника.
- IP-АТС - адміністрування: OnlinePBX, Voximplant, Oktell, Asterisk + FreePBX.
Додатково:
- Робота з документацією: розробка ТЗ для впровадження або адаптації ПЗ, опис проектної документації, спільна робота з IT-спеціалістами від передачі завдання на роботи (специфікації проекту) до навчання персоналу щодо використання продукту.
- Досвід у створенні сайтів: Бітрікс сайти, WordPress (вибір шаблону, наповнення, форми + за необхідності, опис логіки, постановка ТЗ розробникам).
- Знання методів Agile/Kanban/Waterfall.
Маю досвід продажу IT-продуктів, послуг та управління відділом продажів.
- Можу налаштувати мережу, маршрутизатори, комутатори, IP-телефони, змонтовати кабель, якщо адміністратора немає на місці :)
Інші резюме цього кандидата
Біла Церква, Богуслав, ще 6 міст
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Бізнес-аналітик, PM Partners, 6 місяців
Схожі кандидати
Product-менеджер
Дистанційно
Product-менеджер
80000 грн, Дистанційно
Operation, Product Manager
Київ
Product-менеджер
Київ
Product-Owner, продакт-manager
Київ
Head of sportsbook, product manager, team lead, букмекер, аналитик (betting)
200000 грн, Київ