Наталія
Помічник керівника, менеджер
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5973470
Досвід роботи
Помічник менеджера по закупкам
з 02.2023 по 04.2024
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "ТК "ВОСТОК", Одеса (Сільське господарство, агробізнес)
- ведення обліку поставок зернових;
- розробка вірної редакції товаро-транспортних накладних та консультування постачальників щодо їх заповнення;
- взаємодія з елеватором/менеджером по закупках/постачальником щодо вирішення проблемних питань, які виникають під час поставки;
- формування реєстрів надходжень в 1С;
- формування заяки на перевезення зерна найманими вантажними автомобілями, взаємодія з логістами;
- ведення ділового листування з постачальниками;
- контроль залишків товару до завезення (взаємодія з ваговими/менеджерами/постачальниками);
- оформлення та виставлення рахунків за перевезення на підставі заявок;
- формування пакету документів (рахунки, акти виконаних робіт, ТТН) для контагентів за підсумками виконаних перевезень;
- перевірка та сортування ТТН згідно з заявками на перевезення,
- формування первинних бухгалтерських документів доповнюючи їх товарно-транспортними накладними відповідно до видаткової накладної.
Помічник керівника
з 01.2020 по 09.2021
(1 рік 8 місяців)
ТОВ "МЛАС", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)
Функціональні обов’язки:
-контроль за первинними бухгалтерськими документами (рахунки, видаткові накладні, ТТН);
-звірка взаєморозрахунків з контрагентами;
-проведення платежів в Клінт-банку, розрахунок з контрагентами;
-робота з договорами на поставку та контроль за їх виконанням;
-робота з трейдерами щодо організації та документального оформлення при продажі врожаю;
-проведення ділового листування;
-ведення кадрового діловодства;
-закупівля металевих виробів, будівельних матеріалів за доручення керівника;
-робота в программі АС «Клієнт» УЗ з метою розкредитування вагонів та підтвердження відомостей по Укрзалізниці ( у разі доставлення вантажу залізничним транспортом);
-робота з лабораторіями щодо визначення якості добрив та насінневого матеріалу;
-забезпечення безперебійної роботи офісу.
Менеджер з персоналу
з 05.2019 по 09.2019
(4 місяці)
ТОВ "Марсана", Миколаїв (швацьке виробництво)
-пошук та відбір персоналу потрібних професій, спеціальностей та кваліфікації;
-робота з інтернет ресурсами з метою пошуку кандидатів на заповнення вакантних посад;
-проведення попередньої роботи з претендентами на вакантні місця (анкетування, первинні співбесіди). Виявлення більш перспективних кандидатів для подальшої співбесіди з директором;
- організація та проведення адаптації працівників;
- підготовка рішень стосовно питань прийому, переходу, підвищення, об’яви подяк, заохочень і накладань стягнень, пониження у посаді або звільнення працівників;
- розробка посадових інструкцій.
Вагар-обліковець
з 06.2017 по 11.2017
(5 місяців)
ТОВ "Аскет Шиппінг", Миколаїв (Тарнспортно-експедиторська діяльність)
-зваження вантажів на вагах під час прийому вантажу на склад та його відвантаження;
-ведення обліку зважуваних вантажів;
-оформлення супровідних документів (товарно-транспортних накладних) і складання актів на повернення вантажу;
-формування звіту.
начальник відділу соціальної роботи
з 09.2006 по 09.2015
(9 років)
центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Велика Новосілка (Здійснення соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю)
- організація та керування роботою відділу;
-організація та розробка проектів програм, аналітичних матеріалів, планових показників, комплексних заходів, пропозицій, прогнозів розвитку центру;
- організація роботи з документами та контроль за станом трудової та виконавської дисципліни;
- підготовка аналітичних довідок щодо роботи відділу;
- ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
- оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток).
Освіта
Бердянський державний педагогічний університет
Практична психологія, Бердянськ
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
Додаткова інформація
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word);
- знання оргтехніки (копіювальний апарат, сканер, принтер);
- грамотна усна і письмова мова;
- знання основ діловодства та документообігу;
- досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- маю досвід роботи в программі 1С;
- вміння приймати рішення та брати відповідальність за результат;
- наявний емоційний інтелект (вміння розпізнавати емоції та мотиви співрозмовника);
- вміння працювати в команді;
- орієнтованість на результат;
- стресостійкість;
- здатна до швидкого навчання;
- вмію планувати, розвинена самомотивація;
- відповідальна та дисциплінована
- гнучкість мислення й адекватне ставлення до критики
Схожі кандидати
Помічник керівника, офіс-менеджер, адміністратор офіса, секретар
Одеса
Офіс-менеджер, секретар, помічник керівника
12000 грн, Одеса
Офіс-менеджер, діловод, секретар, помічник керівника, куратор
Одеса
Директор, ассистент руководителя, менеджер, логист, помощник логиста
30000 грн, Одеса
Помощник руководителя, секретарь директора
Одеса
Заместитель руководителя, помощник директора, менеджер
7000 грн, Одеса, Житомир
,
ще 5 міст