Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Аня

Офис-менеджер, администратор, 18 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Visa & Immigration Consultant

з 01.2017 по 02.2020 (3 роки 1 місяць)
Freelance, Киев (трудостройство в заграницу)

-Providing consultation services to address potential clients’ interest in Visas, including establishing suitability of the candidates’ visas.
-Consultation performed by email, telephone and face-to-face meetings.
-Presenting and marketing immigration services to current and potential clients.
-Following up on new leads and referrals resulting from field activity.
-Establishing and maintaining current client and potential client relationships.
-Identifying and resolving client concerns.
-Providing regular follow up on enquiries received.
-Pro-actively monitoring changes to various Immigration regulations.
-Assisting with the immigration related content and distribution of the monthly newsletter that is sent to prospects and clients.
-Any other relevant duties as assigned by Managers to assist with the smooth running of the Companies.

Visa Manager/Personal Assistant/Office Manager

з 07.2015 по 01.2017 (1 рік 6 місяців)
Travel Professional Agency, Киев (предоставление услуг по визовым вопросам)

-Ensured complete visa application documentation including all the financial & background related papers.
-Was the process owner for assigned clients and ensured that they were serviced and guided well from start to finish of the Visa application process.
-Helped the team to manage the clients and provided advice in preparing the visa files.
-Was a liaison with different embassies, consulates and visa application center (Lithuania, Estonia, Spain) as and when required.
-Took appropriate action/decisions depending on the situation in order to get more visa approvals.
-Provided administrative support to CEO of the company.
-Handled correspondence and phone calls.
-Coordinated travel and arranging accommodation for the trips both in and outside of Ukraine;
-Travel and accommodation arrangement both in and outside of Ukraine.
-Prepared the presentations as requested.
-Assisted in corporate events organization.

Освіта

Киевский Национальный Лингвистический Университет

Менеджмент Управління та адміністрування бізнес-процесами, Киев
Вища, з 2020 по 2021 (1 рік)

На данный этап осталось защитить и получить диплом

НУХТ Национальный университет пищевых технологии

ГРТБ гостинично-ресторанного и туристического бизнеса, Киев
Вища, з 2011 по 2015 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Microsoft Excel Issuing authority: Intellekt educational center of a new generation Credential ID: 1603-1800

февраль 2018

Microsoft Word, Microsoft PowerPoint Issuing authority: Intellekt educational center of a new generation Credential ID: 1603-181

февраль 2018

Certificate of Completion (English Assessment) Issuing authority: First Cambridge Authorised exams preparation centre Credential

Май 2018

Skill Up курсы тестировщика kv00182

30/05 по 30/06 2020

Знання і навички

PC User MS Office 1C Windows CRM Bitrix24 Communicability Teamwork Administration

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — середній
  • Німецька — початковий
  • Арабська — початковий

Додаткова інформація

INTERESTStravelling, reading, language learning & teaching, marketing.

PERSONAL QUALITIESresult-oriented, team player, self competent and motivated in goal setting and goal achievement, excellent communication, negotiation and presentation skills.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: