Резюме від 28 травня 2024 PRO

Вадим

Фахівець з публічних закупівель

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
27 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний юрисконсульт

з 02.2021 по 11.2023 (2 роки 9 місяців)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Укладання господарських договорів, аналіз змісту договорів щодо законності та прихованих юридичних, економічних, фінансових і податкових ризиків;
Розробка установчих документів, реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів;
Розробка положень про структурні підрозділи підприємства і посадових інструкцій;
Розробка документів правового характеру;
Правовий супровід в кадрових питаннях та вирішення трудових спорів;
Оформлення матеріалів про притягнення працівників до дисциплінарної відповідальності;
Консультування працівників підприємства за чинним законодавством, а також висновки щодо організаційно-правових та інших юридичних питань, допомога в оформленні документів та актів правового характеру;
Правовий аналіз ситуацій, що виникають у ході діяльності підприємства;
Розгляд скарг, звернень, заяв, листів громадян, підприємств, установ, організацій, правоохоронних органів;
Здійснення закупівельної діяльності (відкриті торги, переговорна процедура, спрощені закупівлі), підготовка тендерної документації, аналіз пропозицій учасників, вибір переможця, супровід всього процесу закупівлі.

Юрисконсульт I категорії

з 04.2020 по 02.2021 (10 місяців)
Комунальний заклад "Районний центр культури та дозвілля" Запорізької районної ради Запорізької області, Запоріжжя (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Укладання господарських договорів, аналіз змісту договорів щодо законності та прихованих юридичних, економічних, фінансових і податкових ризиків;
Розробка установчих документів, реєстрація юридичних осіб, внесення змін до установчих документів;
Розробка положень про структурні підрозділи підприємства і посадових інструкцій;
Розробка документів правового характеру;
Правовий супровід в кадрових питаннях та вирішення трудових спорів;
Оформлення матеріалів про притягнення працівників до дисциплінарної відповідальності;
Консультування працівників підприємства за чинним законодавством, а також висновки щодо організаційно-правових та інших юридичних питань, допомога в оформленні документів та актів правового характеру;
Правовий аналіз ситуацій, що виникають у ході діяльності підприємства;
Розгляд скарг, звернень, заяв, листів громадян, підприємств, установ, організацій, правоохоронних органів;
Здійснення закупівельної діяльності (відкриті торги, переговорна процедура, спрощені закупівлі), підготовка тендерної документації, аналіз пропозицій учасників, вибір переможця, супровід всього процесу закупівлі.

Освіта

Класичний приватний університет

Юридичний, право, Запоріжжя
Вища, з 2011 по 2018 (7 років)

Знання і навички

Ініціативність Знання законодавства України Впевненість Складання процесуальних документів Знання держ. реєстрів Знання цивільного законодавства Комунікабельність Знання процесуального права Укладання договорів Уміння аналізувати Претензійно-позовна робота Представництво в судах Аналіз компаній на YouControl Ведення переговорів з постачальниками Самостійне прийняття рішень Укладання угод

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Проведення повного циклу процедур публічних закупівель відповідно до вимог законодавства:
1. Моніторинг, аналіз та консультації щодо проведення публічних закупівель (тендерів);
2. Реєстрація та участь у допорогових та надпорогових закупівлях на майданчиках PROZORRO;
3. Планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель, додатка до річного плану;
4. Публікація звіту про укладені договори у системі електронних закупівель;
5. Здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
6. Підготовка документів для організації та проведення процедур закупівель;
7. Розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через електронний майданчик;
8. Надання роз'яснення особам, які висловили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;
9. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників процедур закупівель;
10. Дотримання вимог чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: