Резюме від 18 квітня 2024 PRO

Яна

Керівник call-центру, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Voice Bot Manager

з 01.2024 по нині (4 місяці)
BSG, Київ (IT)

Preparing and improving dialog scripts
Setting up dialogs on the company's salesforce platform
Formation of sample lines (training phrases)
Training NLU models based on the generated training phrases
Testing and improving the quality of intention prediction of the configured NLU
models
Monitoring and improving the quality of bots' work - recognition accuracy and script
efficiency
Communication with customers via the service of a sales bot
Record the voice lines for voice bot
Setting up and running call campaigns
Preparation of reports on the effectiveness of campaigns
Interaction with the project team in the course of performing tasks

Координатор

з 02.2023 по 12.2023 (10 місяців)
Vaillant, Київ (Енергетика)

Керівник call-центру

з 08.2022 по 02.2023 (6 місяців)
Медичний центр дерматології та алергології, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Керівник call-центру

з 12.2020 по 02.2022 (1 рік 2 місяці)
ТОВ Коллаб, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Відділ: Контакт - центр
Управління командою до 10 осіб;
розподіл завдань між співробітниками;
Оцінка якості обслуговування (прослуховування дзвінків надання зворотного зв'язку);
Проведення калібрувальних сесій;
формування робочого графіка співробітників відділу;
Підготовка навчальних матеріалів;
Розробка КЛК;
Розробка системи мотивації;
Вирішення конфліктних та складних ситуацій, що виникають у клієнтів;
Робота з лабораторіями, медичними установами;
Формування звітності;
Робота в адмін системах, АТС, CRM; - Ведення більше 4-х проектів.

Керівник call-center

з 02.2017 по 10.2020 (3 роки 8 місяців)
LLC Omnicore, Київ (Роздрібна торгівля)

Досвід роботи
Керівник контакт-центру
липень 2019 — жовтень 2020
OMNICORE
IT-консалтинг / Послуги / Виробництво обладнання
Керівник контакт - центру (інтернет - магазини Premium\Lux сегмент)
Відділ: Контакт - центр
Управління командою до 40 осіб;
Запуск нових проектів, виконання профільних завдань (Побудова кол-центру з нуля. Підключення номерів, налаштування маршрутизації, підготовка та контроль запису IVR, розробка мануалів технічної частини, підготовка навчальних матеріалів для проекту, супровід та координація проекту на всіх етапах);
Координація аутсорсинг контакт – центру;
Комунікація із партнерами;
Формування звітності;
Розробка системи мотивації;
Розробка КЛК;
Оцінка якості обслуговування (прослуховування дзвінків надання зворотного зв'язку);
Проведення калібрувальних сесій\Коучинг;
Підготовка навчальних матеріалів; Навчання нових співробітників;
Командоутворення та мотивація колективу;
Вирішення конфліктних та складних ситуацій, що виникають у клієнтів;
Робота в адмін системах, АТС, CRM;
Робота з брендами одягу, взуття та аксесуарів Premium та LUX сегменту;
Ведення понад 5 проектів.
Управління групою операторів віддалено (КЦ у м.Житомир)
Супервайзер call-центру
січ 2018 - лип 2019 (1 рік 4 міс)
OMNICORE
IT-консалтинг / Послуги / Виробництво обладнання
Супервайзер контакт-центру (інтернет - магазини Premium\Lux сегмент)
Відділ: Контакт - центр
Управління командою до 15 осіб;
Участь у запуску нових проектів, виконання профільних завдань (підключення номерів, налаштування маршрутизації, контроль запису IVR, підготовка навчальних матеріалів для проекту)
розподіл завдань між співробітниками;
Оцінка якості обслуговування (прослуховування дзвінків надання зворотного зв'язку);
Проведення калібрувальних сесій\Коучинг;
формування робочого графіка співробітників відділу;
Підготовка навчальних матеріалів;
Навчання нових працівників;
Розробка КЛК;
Розробка системи мотивації;
Вирішення конфліктних та складних ситуацій, що виникають у клієнтів;
Робота в адмін системах, АТС, CRM;
Формування звітності;
Робота з брендами одягу, взуття та аксесуарів Premium та LUX сегмента; - Ведення більше 2-х проектів.
Адміністратор back-office
відк 2017 - квіт 2018 (7 міс)
OMNICORE
IT-консалтинг / Послуги / Виробництво обладнання
Старший спеціаліст контакт-центру (інтернет - магазини Premium\Lux сегмент)
Відділ: Контакт - центр
Управління командою до 10 осіб;
розподіл завдань між співробітниками;
Оцінка якості обслуговування (прослуховування дзвінків надання зворотного зв'язку);
Проведення калібрувальних сесій;
формування робочого графіка співробітників відділу;
Підготовка навчальних матеріалів;
Розробка КЛК;
Розробка системи мотивації;
Вирішення конфліктних та складних ситуацій, що виникають у клієнтів;
Робота з брендами одягу, взуття та аксесуарів Premium та LUX сегменту;
Формування звітності;
Робота в адмін системах, АТС, CRM; - Ведення більше 4-х проектів.

Освіта

МГУ

Кафедра Італіської філології. Мова та література (італійська), Маріуполь
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: