Резюме від 8 травня 2024 PRO

Олександр

Комерційний директор, 70 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Віце - президент, Виконавчий директор

з 05.2023 по нині (1 рік)
Федерація сквошу Украіни, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Комерційний директор

з 11.2021 по нині (2 роки 6 місяців)
ТОВ Шико, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Побудова правильної, справно працюючої фінансової системи в компанії
Підготовка звітів та проєктів
Складання/оформлення документації для проведення банківських операцій
Моніторинг договорів, оформлення рахунків з урахуванням вимог національного законодавства та особливостей законодавства клієнтів
Відкриття та ведення рахунків, проведення оплати, продаж валюти
Робота з альтернативними платіжними системами
Робота з клієнтами
Виставлення рахунків та моніторинг своєчасної оплати рахунків
Взаємодія з клієнтами з питань умов договорів, банківських реквізитів та
інших фінансових питань
Робота з персоналом
Проведення співбесід, підготовка кандидатів до виходу на роботу
Пошук агенцій та взаємодія з ними
Контроль роботи складу

Керівник відділу персоналу

з 08.2019 по 11.2021 (2 роки 3 місяці)
ФОП, Київ (IT)

Контроль і координація роботи рекрутерів, підбір кандидатів і закриття вакансій,
підбір нових каналів пошуку, навчання персоналу, аналіз ринку праці,
прийом і розподіл відкритих заявок на пошук кандидатів, заповнення звітів по виконаній роботі,
участь в проведенні внутрішніх досліджень і опитувань,
розробка посадових інструкцій і системи мотивації,
розробка вимог до кандидатів на відкриті вакансії, а також аналіз проведених співбесід, контроль проходження випробувального терміну, проведення інтерв'ю телефон / приватне,
визначення поточної і перспективної потреби в персоналі, моніторинг ринку оплати за різними категоріями співробітників.

Керівник відділу безпеки

з 02.2018 по 07.2019 (1 рік 5 місяців)
ТОВ Безпека Сервіс, Київ (Охорона, безпека, оборона)

Взаємодія із зовнішніми факторами (оцінка конкурентів, партнерів, постачальників, посередників; протидія правопорушенням, зловживанням та злочинам);
встановлення та підтримка відносин з правоохоронними органами;
забезпечення безпеки внутрішнього середовища підприємства (вивчення та верифікація кандидатів на важливі вакансії;
оцінка надійності існуючих співробітників;
розробка та впровадження режиму безпеки всередині контрольованих об'єктів;
організація охорони інвентаризації на території підприємства і в процесі транспортування;
створення системи захисту від промислового і технічного шпигунства, правового забезпечення безпеки комерційної інформації

Директор

з 01.2009 по 01.2018 (9 років)
ООО Глобал Мобайл, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

Організація виробничого процесу «з нуля»; розвиток організаційної структури; побудова бізнес-процесів філій; пошук, оренда офісних і складських приміщень; підбір персоналу та їх мотивація, оцінка; управління відділом продажів і логістики; оптимізація логістичних процесів; формування галузевих бюджетів; робота з операторами (Київстар, МТС, Астеліт); роздрібна мережа комунікаційних салонів Інтертелеком, підрядник ТОВ «Віасат».

Комерційний директор

з 01.2007 по 01.2009 (2 роки)
ООО Зеніт Центр, Киев (IT)

Контроль виконання замовлень (власний ексклюзивний роздріб); робота з первинними документами; супровід внутрішнього документообігу; складський облік, інвентаризація; обов'язки логіста; робота з операторами (візуалізація, стандарти якості послуг); підбір і навчання персоналу; запровадження систем стимулювання та штрафів для працівників; взаємні розрахунки з клієнтами; інвентаризаційний облік, контроль ціноутворення та асортименту.

Керівник відділу продажу

з 01.2005 по 01.2007 (2 роки)
ТОВ "Юкон", Киев (IT)

Організація роботи по збільшенню продажів і просування товарів на ринку;
здійснення прямих продажів; супровід первинної документації;
консультації клієнтів, супровід внутрішнього документообігу;
щомісячна інвентаризація товарів на складах і у відділі;
відкриття торгових точок «під ключ»: повний документальний супровід, контроль за виконанням умов роботи з операторами, встановлення та моніторинг виконання планів контрактних підключень, закупівля товарів, ціноутворення та асортиментна політика.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 01.2002 по 01.2005 (3 роки)
ООО Аквариум, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління клієнтами, укладення договорів, робота з первинними документами, взаємні розрахунки, приймання та контроль виконання замовлень.

Освіта

Экомен, МАУП

Фінанси, Київ
Вища, з 2000 по 2005 (5 років)

Знання і навички

Пунктуальність Управлінські навички Уміння аналізувати Стратегічне мислення Стресостійкість

Додаткова інформація

•Високі організаторські здібності, досвід адміністративної та управлінської роботи;
•Розробка та управління комерційною, ціновою та асортиментною політикою компанії;
•Стратегічне та операційне планування продажів, управління продажами;
•Дослідження та аналіз ринку (оцінка розміру та частки ринку, визначення споживчих уподобань, моніторинг конкуруючого середовища тощо);
•Розробка та реалізація програми діяльності з просування продукту на ринку;
•Управління персоналом, розробка систем мотивації персоналу, формування ефективної, орієнтованої на результат команди;
•Організація, планування та контроль діяльності кафедри, постановка цілей та визначення спектру завдань, контроль за їх своєчасним виконанням;
•Підтримка, управління та розвиток ділових відносин з партнерами; здатність приймати рішення в критичних ситуаціях;
•Взаємодія з органами державної влади та місцевого самоврядування;
•Планування, виконання та контроль бюджету, оцінка ризиків та ресурсів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: