Резюме від 1 травня 2024 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/6705966

Директор підприємства, керуючий готельним комплексом, 60 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор заміського готельно-ресторанного комплексу

з 06.2023 по нині (11 місяців)
Готельно-ресторанний бізнес

Операційне керівництво заміським готельно-ресторанним комплексом;
Організація роботи та взаємодії всіх структурних підрозділів комплексу: готелю, котеджів та шале, ресторану, спорткомплексу;
Розробка та впровадження внутрішньої документації;
Підбір та навчання персоналу;
Розробка та впровадження нових видів послуг в усіх підрозділах комплексу;
Підготовка звітності для вищого керівництва.

Директор санаторно-курортного комплексу

з 03.2021 по 02.2022 (11 місяців)
Парк-готель "Марат", Ялта (Готельно-ресторанний бізнес)

Повний цикл управління санаторно-курортним комплексом, організація та контроль повного циклу господарської діяльності:
- забезпечення комплектації комплексу кваліфікованими кадрами;
- організація виконання виробничих програм та матеріально-технічного забезпечення діяльності комплексу;
- контроль за забезпеченням персоналом цілісності приміщень та майна,
-оптимізація витрат на експлуатацію, проведення інвентаризацій, контроль закупок;
- оперативне усунення аварійних ситуцій;
- взаємодія з контролюючими органами;
- запровадження стандартів якості надання послуг, контроль за якістю обслуговування гостей, правильним використанням та розподіленням номерного фонду та ін.

Директор Медичного центру

з 11.2018 по 12.2021 (3 роки 1 місяць)
Санаторно-туристичний комплекс "Трускавець 365", Трускавець (Готельно-ресторанний бізнес)

Повний цикл управління Медичним центром в готельному комплексі, розрахованому на розміщення 600 гостей:
- розробка концепції проекту, складання планів, графіків та контоль закупівлі та введення в експлуатацію медичних апаратів та послуг;
- комплектація центру кваліфікованими кадрами;
- розробка програм лікування за видами захворювань, аналіз ринку та впровадження найновіших методик лікування як в бальнеогрязетерапії, так і в апаратній фізіотерапії, гідропатії, косметології;
- організація продажів як основних так і додаткових послуг медичного центру, ведення переговорів з контрагентами, реклама та просування туристичного продукту, розробка та укладення договорів;
- забезпезпечення утримання матеріально - технічної бази в належному стані; складання графіків технологічного обслуговування обладнання, проведення поточних ремонтів;
- забезпечення ведення та своєчасного надання звітності про результати фінансово-господарської діяльності та ін.

Директор

з 08.2014 по 01.2018 (3 роки 5 місяців)
ТОВ Гермес, Саки (Готельно-ресторанний бізнес)

Управління б’єктами сфери послуг на території санаторію – кафе-бар, автостоянка, спа-салон, магазин роздрібної торгівлі

Директор

з 05.2012 по 01.2018 (5 років 8 місяців)
ТОВ Гранд., Саки (Нерухомість)

Надання в оренду власного нерухомого майна;

Управління автопарком та складським господарством санаторію.

Генеральний директор санаторно-курортного комплексу

з 03.2009 по 01.2018 (8 років 10 місяців)
Санаторій Сакрополь, Саки (Готельно-ресторанний бізнес)

Досвід роботи:
- досвід відкриття санаторію з «нуля»:
- розробка концепції та стратегії розвитку бізнесу;
- супровід та контроль на стадії будівництва;
- оформлення дозвільної документації на будівництво та введення в експлуатацію двох 4-поверхових будівель (водогрязелікарня та медичний центр), кришної котельні, газопроводу середнього тиску, мінералопроводу, рапопроводу, допоміжних споруд та капітального ремонту 7-поверхового спального корпусу, досвід взаємодії з контролюючими органами;
- досвід формування структури підприємства, підбору команди професіоналів та організації роботи всіх відділень та служб, у тому числі:
- досвід організації роботи лікувально-діагностичного відділення, підготовка документації для отримання ліцензії на медичну практику, впровадження стандартів надання медичної допомоги, розробка програм лікування за видами захворювань, аналіз ринку та впровадження найновіших методик лікування як в бальнеогрязетерапії, так і в апаратній фізіотерапії, гідропатії, косметології, індивідуальній системній біокорекції;
- досвід організації роботи юридичного відділу, розробки «з нуля» всього комплексу внутрішньої документації (штатного розкладу, комплексу правил, положень, інструкцій, корпоративних стандартів, колективного договору, наказів і т.д.), досвід отримання дозвільної документації, сертифікатів якості, розробка типових договорів на реалізацію послуг, підряд, купівлю-продаж і т.д.;
- досвід налагодження «з нуля» кадрової роботи, планування і оцінка потреби в персоналі, пошук та відбір персоналу, організація проведення тренінгів і семінарів, адаптація нових співробітників, розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, розробка і впровадження кодексу корпоративної культури, атестація, оцінка ефективності роботи персоналу, організація роботи з персоналом відповідно до загальних цілей розвитку компанії для досягнення ефективного використання і професійного вдосконалення співробітників;
- досвід організації «з нуля» роботи відділу маркетингу та реалізації путівок, розробка і впровадження бренду і єдиного стилю компанії, аналіз конкурентних послуг, розробка та впровадження програм лояльності, формування рекламного бюджету та аналіз ефективності його використання, розробка систем внутрішнього контролю якості наданих послуг, організація роботи з ЗМІ та ведучими туроператорами;
- досвід організації харчування «з нуля», комплектація кухні та столових, розробка меню з врахуванням дієт, організація виробничого контролю (маркування, зберігання, виробничий процес), контроль відповідності готової продукції технологічним картам, контроль дотримання санітарних правил, налагодження взаємодії з контролюючими органами;
- досвід організації роботи ремонтно-експлуатаційної служби, складання графіків технологічного обслуговування обладнання та мереж, проведення капітальних та поточних ремонтів, підготовка до літнього та зимового сезонів і т.д.

Директор ресторану

з 04.2006 по 11.2008 (2 роки 7 місяців)
ресторан Мегре, Євпаторія (Готельно-ресторанний бізнес)

Забезпечення повного циклу фінансово-господарської діяльності ресторану.

Освіта

ТНУ

Юриспруденція, Сімферополь
Вища, з 1999 по 2002 (2 роки 9 місяців)

Знання і навички

Уважність Управлінські навички Стратегічне планування Управління підприємством Стресостійкість Уміння працювати в режимі багатозадачності MS Excel

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Основні навики:
- більше 20 років досвіду роботи в готельно-ресторанному бізнесі
- успішний досвід роботи на відповідальних управлінських позиціях
- досвід побудови з «нуля» багатофункціональної ефективної команди співробітників з використанням всіх методів пошуку та підбору персоналу
- досвід управління та контроль роботи персоналу в кількості понад 250 працівників
- досвід організації з «нуля» технологічних процесів на підприємстві, розробка системи взаємодії всіх відділів і служб
- практичний досвід розробки та впровадження програм розвитку, навчання, оцінки персоналу, підтримання та розвитку корпоративної культури. Створення системи корпоративних цінностей.
- високий рівень самоорганізації
- аналітичне та стратегічне мислення
- відмінне розуміння якісного сервісу, що відповідає актуальним ринковим вимогам та потребам компанії
- відмінне розуміння процесів прийняття рішень та їх специфіки в різних секторах
- вміння створювати бізнес-контакти та здійснювати взаємодію з навколишнім середовищем компанії
- успішний досвід проходження перевірок державними органами

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: