Резюме від 25 квітня 2024 PRO

Наталія

Керівник відділу, виконавчий директор, менеджер проєктів, Assistant to CEO

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 08.2019 по 01.2021 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Алекскомпані", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керування рухом фінансових ресурсів підприємства,
забезпечення раціональності використання коштів, своєчастності виконання всіх зобов'язань підприємства
Фінансове планування та створення фондів згідно фінансової політики підприємства
Проведення аналізу фінансово‑господарської діяльності підприємства
- автоматизація бізнес-процесів компанії
- впровадження та інтеграція нових програмно-апаратних рішень
- організація ефективної взаємодії з бізнес-замовниками та постачальниками послуг

Assistant to the President of the company

з 12.2017 по 08.2019 (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Амаркорд-Алекс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

організація прийому гостей, партнерів, а також, внутрішніх і зовнішніх зустрічей за участю СЕО
річне планування подій і бюджету регулярних івентів компанії, ведення календаря заходів
контроль статусів завдань, поставлених перед ТОП-менеджментом;
- активна участь в роботі facilities team (адміністративно-господарського відділу) та виконання обов'язків керівника у разі його відсутності:
Координація роботи працівників підприємства
ведення елементів первинної бухгалтерії в 1 С 8.1. 8.2 Управління торговим підприємством
відповідальність за грошові надходження, зведення каси і звіт по руху грошових коштів,
Впорядкування рахунків.

Менеджер комерційного відділу

з 11.2012 по 12.2017 (5 років 1 місяць)
ТОВ "Амаркорд-Алекс", Київ (Нерухомість)

розробка і запит інформації, збір і обробка статистичних даних для підготовки звітів;
підготовка/погодження графіку, бюджету, умов;
бюджетування короткострокове та довгострокове, управлінська звітність
планування та постановка завдань, розподіл завдань за виконавцями- координація діяльністі всіх працівників підрозділів відповідно до стратегії і концепції;
Робота в 1 С 8.1. 8.2 Управління торговим підприємством, Бухгалтерія для України, Клієнт банк.

Адміністратор ТЦ “Точка”

з 09.2012 по 11.2012 (2 місяці)
ТОВ "Амаркорд-Алекс", Київ (Нерухомість)

ведення клієнтської бази,
- забезпечення технічного та естетичного стану всього ТЦ,
- контроль за фінансовими витратами на утримання ТЦ,
- комунікація з міськими службами з технічного забезпечення ТЦ
Замовлення прод., госп. товарів, канцелярії, книг, техніки.
Співпраця з БЦ, кур`єрськими службами, логістикою, клінінгом, ремонтними службами, постачальниками таварів/послуг.

Менеджер з продажу рекламної продукції

з 02.2011 по 07.2012 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Трой Україна", Київ (Маркетинг, реклама, PR)

тестування та запуск рекламного продукту;
розробка маркетингових активностей (акцій):
координація всіх етапів рекламних компаній згідно з таймінгом;
контроль за проведенням рекламно-маркетингових акцій та виконанням умов прямого маркетингового договору.
Управління комунікаційним потоком між департаментами (IT, логістичний, фінансовий, супроводу та підтримки тощо)

Начальник виробництва, інженер-технолог

з 01.2004 по 06.2007 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "Житомирські ласощі", Житомир (Харчова промисловість)

Організація виробництва
Розробка технологічних нормативів, інструкцій, рецептур, специфікацій на продукцію, сировину та матеріали.
Робота з командою формування, навчання, контроль.
Розробка нових виробів та їх впровадження.
Контроль якості на всіх етапах випуску готової продукції.
Розвиток виробництва та його потужностей.

Освіта

Национальный университет пищевых технологий

Бухгалтерский учёт и бизнес/менеджмент, Киев
Вища, з 2009 по 2011 (2 роки)

Национальный университет пищевых технологий

Технология хлеба, кондитерских, макаронных изделий, Киев
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Bureau Veritas, Внутренний аудитор Управление качеством

2006, 3 месяца

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач ПК MS PowerPoint MS Outlook Користувач 1С Стратегічне планування Управління персоналом Управлінські навички Уміння аналізувати Ведення переговорів

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

-лідерські якості, організаторські та управлінські навички роботи, -наполегливість в досягненні поставленої мети; робота на результат;
- самостійність в роботі, оперативність, відповідальність (самостійне прийняття рішень і прояв ініціативи);
- вміння нестандартно мислити і знаходити вихід зі складних ситуацій;
- досвід організації роботи команди (відділу), маю навички постановки завдань і контролю їх виконання;
- розробка і запит інформації, збір і обробка статистичних даних для підготовки звітів;
- організація діловодства, документообігу, інформаційний обмін
розробка різних документів і матеріалів, листи вхідні, вихідні, протоколи, таблиці, графіки, презентації, звітність різного рівня

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: