Резюме від 5 червня 2024 PRO

Олена

Координатор, спеціаліст (quality control), менеджер в проєкт

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Спеціаліст контролю якості (іспанська мова)

з 08.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
TOP- Call, Дистанційно (Телекомунікації, зв'язок)

- постійне прослуховування дзвінків на відповідність стандартам роботи (продажів) (сфера краси та здоров'я)
- ведення звітності по роботі
- перевірка коректності роботи операторів в СРМ, виявлення порушень
- проведення зустрічей з супервайзерами та надання зворотного зв'язку по роботі операторів, калібровки
- проведення екзаменів нових операторів після навчання
- переклад робочих матеріалів
- адаптація нових спеціалістів відділу контролю якості

Менеджер проекта

з 07.2022 по 02.2024 (1 рік 7 місяців)
ТОВ "ДЕБТ ФОРС", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація та проведення/переклад онлайн-зустрічей з потенційними партнерами (іспанська мова) - діяльність колекторських компаній, судовий та досудовий етап, бази даних боржників, можливості електронних засобів комунікацій, робота хесторії і т.д
- комунікація з іноземними партнерами та підрядниками (іспанська/російська/українська мови)
- дослідження ринків у нових країнах
- пошук та аналіз інформації, підготовка презентацій по результатам
- переклад документів (іспанська мова)

Супервайзер, Керівник відділу контнролю

з 03.2021 по 03.2022 (1 рік)
ТОВ "Колумб Автодом", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-організація та запуск гибридного відділу контролю якості та преселінгу
-координування підконтрольних точок продажу
-регулярне прослуховування дзвінків менеджерів з продажу та надання звітів для РОПів
-аналіз розмов та переписок менеджерів-надання індивідуального зворотного зв'язку менеджерам та РОП
-перевірка коректної роботи менеджерів в СРМ
-контроль виправлення виявлених недоліків та помилок
-проведення навчальних тренінгів та зустрічей для менеджерів з продажу (групові та індивідуальні)
-написання скриптів , внутрішніх процедур компанії, навчальних матеріалів та презентацій
-участь у розробці ТЗ СРМ системи
-складання звітів
-впровадження та адаптація роботи СРМ систем

Керівник структурного підрозділу/ Team Leader

з 10.2014 по 11.2020 (6 років 1 місяць)
3 Фінансові компанії, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- організація роботи групи (в підпорядкуванні від 3 до 25 осіб)
- підбір співробітників - проведення співбесід
- коучинг та навчання - індивідуальне та групове
- прослуховування дзвінків
- контроль работи CRM
- ведення внутрішньої звітності та статистики по підрозділу і компанії
- написання стандартів та протоколів роботи компанії
- забезпечення виконання плану продажів
- активні продажі - брокерські послуги - «гаряча та холодна» бази
- консультації по сервісам та особливостям роботи компанії
- робота з російським і іспаномовним ринками

Провідний експерт Центру супроводу операційної діяльності

з 09.2012 по 07.2013 (10 місяців)
ПУАТ "ФІДОБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- проведення комплексних перевірок операційно - касової діяльності відділень Банку,
- супровід зовнішніх перевірок відділень Банку (НБУ),
- написання та узгодження внутрішньої нормативно - документарної бази Банку (положення, процеси),
- підготовка та учать в розробці презентацій, навчальних матеріалів та тестів
- відстеження змін законодавства, внесення змін до існуючих внутрішніх документів Банку,
-консультації та підтримка відділень з питань операційно - касової діяльності Банку.

Керівник сектору

з 09.2006 по 07.2012 (5 років 10 місяців)
АТ «ОТП Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- продаж повного спектру банківських продуктів для приватних клієнтів (пасивні та активні),
- продаж продуктів інвестиційних та пенсійного фондів,
- робота з проблемною заборгованістю - реструктуризації, зміна боржника, співпраця з відділом претензій,
- робота зі скаргами та претензіями,
- співпраця з партнерами Банку (страхові компанії, автосалони, агенції нерухомості, брокери),
- обслуговування ВІП - клієнтів,
- складання внутрішніх звітів, контроль та налагодження роботи відділення Банку,
- контроль роботи каси.

Освіта

Київський Національний Університет Технології та Дизайну

Спеціальність «Фінанси», спеціаліст, Київ
Вища, з 2006 по 2008 (1 рік 9 місяців)

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

РТФ, Магістр з електронних апаратів, Київ
Вища, з 1998 по 2004 (5 років 9 місяців)

Знання і навички

MS Office CRM Google Користувач Internet Проведення тренінгів/навчання для співробітників Написання внутрішніх процедур та правил роботи Сервіси Google Синхронний переклад

Знання мов

  • Іспанська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Самоорганізація та відповідальність.
Проведення онлайн зустрічей та переклад з іспанської мови.
Практичний досвід керування та організації роботи з 0 підрозділів з різною кількістю співробітників.
Досвід роботи з різними категоріями клієнтів - сфера продажів та обслуговування (банківський та небанківський сектори, ВІП-банкінг, "холодні" та "горячі" бази).
Навички проведення презентацій та навчання співробітників - групові та індивідуальні.
Навички проведення співбесід та набору співробітників.
Прослуховування дзвінків та надання зворотного зв'язку у різних формах (іспанська/українська/російська мови ).
Розробка Чек- листів, звітів , написання ТЗ для СRM, написання скриптів продажів.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: