Резюме від 13 червня 2024 PRO

Ірина

Менеджер по роботі з клієнтами, 25 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер інформаційної підтримки (відділ супроводу проектів)

з 08.2022 по нині (1 рік 10 місяців)
ДП "ІОЦ" Міністерства соціальної політики України, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Інформаційна підтримка на телефоні по проектах, пов’язаних з грошовою та волонтерською допомогою населенню України, супровід документації, пов’язаний із великим обсягом інформації, відповідь на офіційні листи та запити, загальна робота з усіма відділами підприємства, робота з CRM-системою.

Офіс-менеджер

з 02.2019 по 06.2022 (3 роки 4 місяці)
ТОВ «Шарм Дистрибюшнз Україна», Київ (Краса, фітнес, спорт)

Забезпечення офісу необхідними канцтоварами та гостоварами, чаєм, водою тощо, підготовка необхідних матеріалів для проведення семінарів, робота з 1-С програмою (оприбуткування та списання товару), проведення інвентаризації, робота зі складом (контроль залишків, видача та переміщення товару ), наповнення сайту інформацією, виконання доручень керівника.

Адміністратор відділу продажу автомобілей

з 08.2018 по 01.2019 (5 місяців)
ТОВ «Віді-Гранд», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Виписка реєстраційних документів для постановки на облік автомобілів у програмі АРМ, ведення журналу суворої звітності, ведення журналу тест-драйвів, контроль наявності та замовлення друкованої літератури, робота з CRM-системою, первинна консультація клієнтів, підготовка звітних документів для бухгалтерії, забезпечення салону кавою, водою, цукерками.

Адміністратор автосалона

з 03.2017 по 06.2018 (1 рік 3 місяці)
ДП «Авто-Київ», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Виписка реєстраційних документів, ведення суворої звітної документації, максимальна допомога клієнту в момент відсутності/зайнятості менеджера, забезпечення салону необхідними канцтоварами.

Спеціаліст з продажу

з 09.2012 по 08.2015 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «Автомотів Юроп Корпорейшн», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Комунікація з дилерською мережею, робота зі складом, складання необхідних звітів, вирішення спірних питань, документальне оформлення продажу товару та підготовка необхідного пакету документів у 1С, контроль за станом дебіторської/кредиторської заборгованості.

Адміністратор відділу продажу автомобілів

з 03.2008 по 09.2012 (4 роки 6 місяців)
ЗАТ «Формула Мотор Україна», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Комунікація з дилерською мережею (в т. ч. ділове листування, інформаційна підтримка, проведення тренінгів), звітність, контроль оплат та дебіторської заборгованості, робота зі складом (залишки на складах, контроль за переміщенням товару та документальне оформлення), договори, видаткові документи.

Адміністратор відділу дистрибуції

з 04.2006 по 03.2008 (1 рік 11 місяців)
ЗАТ «Формула Мотор Україна», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Інформаційна підтримка дилерської мережі, робота з первинною документацією (рахунок, видаткові документи), документальне оформлення переміщення товару за складами, облік та зберігання документації.
У 2007 р. – третє місце у конкурсі “Кращий співробітник” компанії.

Менеджер відділу продажів

з 08.2003 по 04.2006 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Південний міст", Киев (Роздрібна торгівля)

Пошук та замовлення товару, формування цін, контроль фінансового розрахунку, консультація клієнтів щодо продукції, оформлення первинної документації (виставлення рахунку, оформлення прибуткових та видаткових документів), ведення бази товарів та клієнтської бази.

Освіта

Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана

Економіки та управління, Київ
Вища, з 2003 по 2009 (6 років)

Спеціальність: менеджмент корпорацій
Кваліфікація: магістр

Додаткова освіта та сертифікати

Школа «ENGLISH PRIME», курси англійської мови (рівень Pre-Intermediate)

2019 рік, 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь ПК MS Outlook Ведення документації Ведення CRM Комунікабельність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

- уважність
- відмінні комунікативні навички;
- здатність швидко навчатися;
- вічливість;
- якісне виконання поставлених завдань;
- багатозадачність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: