Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Заріна

Головний бухгалтер, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
55 років
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Дистанційно, Чернівці

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 05.2021 по 03.2024 (2 роки 10 місяців)
ТОВ "ТАЙСТРА ГРУП", Чернівці (Роздрібна торгівля)

Мережа супермаркетів ТАЙСТРА- 83шт Чернівці і Чернівецька обл, Хмельницький, ІваноФранківськ, Тернопіль. Окрім роздрібної торгівлі на всіх супермаркетах виробництво чай-кава, на деяких - пекарня і кулінарія з подальшим переміщенням на магазини мережі для продажу.
ШТАТ - 1200 В підпорядкуванні Бухгалтерія Центрального офісу 24 працівники, Окрім того, в кожному магазині бухгалтер-оператор -83.
- Облік в програмі 1-с(8)
- БІТРІКС.
комунікація
- Звітність - МеДок.
- ВЧАСНО- обмін первинкою
Задачі і їх вирішення:
1)Облікова - написано.
2)Вдосконалено ведення обліку зарплати
3)Основні засоби - проведено інвентаризації по магазинам, ЦО, складам зберігання - привели у відповідність з 1-С обліком.
4)На суворий облік поклали переміщення обладнання.
5)Прописано облік розрахунків сертифікатами
6)Прописано схему виробництва
7)Прописано схему інтернет торгівлі з доставкою продуктів покупцю кур'єром.
8)Проведено інвентаризацію договорів з Постачальниками. Переналаштовано облік в 1-с по договорам.
8)Впроваджено облік по рахункам-фактурам.
9)Впроваджено автоматичне створення платіжних доручень на підставі рахунків на оплату від Постачальників. Вивантаження їх з 1-С в Клієнт банк
10) Розрахунки з Постачальниками - Провели повну інвентаризацію розрахунків, оформили акти звірки. Доотримали недостаючі первинні документи, в деяких випадках вернули переплати. Постачальників - біля 600.
11)Проблема - непідготовлені кадри бухгалтерів операторів на магазинах. Як результат - багато помилок, невірно введених документів, постійні проблеми із звіркою з постачальниками товарів на продаж, перепроведення тисяч документів кожного місяця, проблеми із невчасним закриттям фінасового звіту за місяць.
Вирішення -
а)записали відео інструкції з поясненнями роботи і критеріями вимог ЦО до роботи бухгалтера магазину. б)склали перелік питань, на які бухгалтер оператор має знати відповіді.
в)започаткували ZOOM конференції з керівниками і бухгалтерами магазинів для обговорення проблем і навчання.
г)започаткували ZOOM кадрові комісії по прийому бухгалтерів на магазин.

Головний бухгалтер

з 10.2014 по 01.2018 (3 роки 3 місяці)
ТЕРМОПЛЮС, Чернівці (Лісова промисловість, лісообробка)

Виробництво дверей. ФОП 2 групи, єдиний податок.
Задачі: Запустити 1-С (8) з нуля. Організація обліку, налагодження співпраці відділу продаж, відділу виробництва і відділу логістики. Звірка з контрагентами. Ведення обліку по відділу кадрів, реорганізація кадрів, з врахуванням интересів власника. Налагодити облік ТМЦ, вивести реальні залишки матеріалів і готових виробів, проведення інвентаризацій ТМЦ. підписати акти звірок по відповідальному зберіганню готової продукції з Дилерамии, Нарахування зарплати виробничому, адміністративному персоналу, а також відділу продаж продаж. Штат = 50 людей. Звітність в ДФС налаштували через МеДок. Подача звітності власнику: грошові потоки підприємства, аналіз собівартості готових виробів, аналіз рентабельності. В підпорядкуванні в бухгалтерії - 3 працівника.

Главный бухгалтер

з 09.2012 по 07.2014 (1 рік 10 місяців)
ТОВ "Курганский бройлер", Харьков (Сельское хозяйство, агробизнес)

Выращивание кур бройлеров. В Чугуевском районе находится филиал "Голден Кросс" - инкубатор и птичники с родительским стадом. Продажа суточного и подрощеного цыпленка, инкубационных яиц, товарного яйца. В Балаклейском районе находится птицефабрика, где доращиваются куры и отправляются на забой. Дполнительно - производство мясокостной муки.С/х налог, Спец декларация по НДС. Штат - 610 человек. В подчинении 18 человек на фабрике и 4 человека на филиале. Кроме того постоянное сотрудничество с руководителями подразделений предприятия - служба безопасности, юрист, отдел продаж, отдел закупки, планово-экономический, строительный, производственный отдел, заведующие складами. Обязанности: 1.Контроль за ведением бухгалтерского учета на предприятии; 2. Сдача финансовой и статистической отчетности. 3. Управленческая отчетность собственникам предприятия.
В связи с началом военных действий на Востоке Украины пришлось вернуться в Черновцы.

Главный бухгалтер

з 10.2011 по 09.2012 (11 місяців)
ПрАТ Черновицкая птицефабрика, Черновцы (с/х производство)

В подчинении 5 человек - бухгалтер по реализации с выполнением обязанностей кассира, бухгалтер по производству, бух.по зарплате, бухгалтер по учёту ТМЦ, економист. Работа в программе 1-с (7.7) Расчёты с контрагентами. Инвентаризации, на сегодня основные средства чётко закреплены за конкретным подразделением. Бензин - поставлен на жёсткий контроль его приход и расход. Движение ТМЦ по складу - введено чёткое правило - "сначала накладная на внутреннее перемещение ТМЦ с указанием МОЛ и подписями и только потом получение". Списание ТМЦ проводится комиссийно и на протяжении 3-7 дней с момента получения ТМЦ под отчёт. Авансовые отчёты подшиваются в папку только после подписи директор-главный бухгалтер, это значит, что все подтверждающие документы на месте. Вся первичная документация пронумерована внутренними номерами 1-С и подшита в папки. Чтобы найти нужный документ - занимает несколько минут буквально. Каждый бухгалтер знает свой участок, при необходимости - есть взаимозаменяемость. Присутствует нормальная командная работа. В июле достойно - прошли налоговую проверку за 2009-2011г.

Главный бухгалтер

з 08.2009 по 10.2011 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Олимп-Моторс" (Тойота) (торговля авто и сервисное обслуживание)

В подчинении бухгалтер-кассир, тесное сотрудничество и контроль с отделами продаж авто и сервисного обслуживания.
Ведение управленческого и бухгалтерского учёта.
Контроль за правильным ведением первичной документации -касса, банк, авансовые отчёты, расчёты с поставщиками, покупателями, бюджетом и фондами.
Начисление амортизации.
Начисление зарплаты.
Сдача отчётов в налоговую, статистику.
Достижением нахожу то, что за несколько месяцев упорного труда привела в порядок достаточно заброшенный учёт. Восстановила много утраченных первичных документов, систематизировала документы по папкам. Бухгалтерский учёт на фирме стал ясным и понятным.
Успешная работа с отделом кадров.

главный бухгалтер филиала

з 02.2003 по 01.2009 (5 років 11 місяців)
ЗАТ "Компания РАЙЗ", Черновцы (торговля ядохимикатами, семенами и мин.удобрениями)

В подчинении два бухгалтера, тесное сотрудничество с отделом продаж.
Контроль за ведением первичной документации -касса, банк, авансовые отчёты, расчёты с покупателями и поставщиками. Отчётность консолидированная, сдавалась в Киев в центральный офис.
Наведение порядка, поддержка дисциплины.
Устойчивость к стрессам.
Во время кризиса в стране филиал был закрыт.

Освіта

Одесский Государственный Экономический Университет

Бухучёт и аудит, Одесса
Вища, з 1992 по 1997 (4 роки 8 місяців)

Диплом магистра

Додаткова освіта та сертифікати

Христианская психология (душепопечительство)

2007, 4 года

Знання і навички

Управлінські навички Уважність Складання бухгалтерського балансу Ведення податкового обліку Фінансове планування Користувач 1С Неконфліктність 1С УТП Ведення управлінського обліку

Додаткова інформація

Вмію гарно і зрозуміло пояснити.Є досвід вдосконалення обліку 1С в команді з ІТ відділом. Поважаю людей, як підлеглих так і керівників. Мислення нестандартне. Характер рішучий, почуття гумору є. НЕ поладимо, якщо присутня ненормативна лексика, булінг і підвищений тон. Врешті решт, якщо вам потрібен відповідальний і посвячений партнер, тоді рада буду зустрічі.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: