Резюме від 14 травня 2024 PRO

Наталя

Керівник податкового департаменту, фінансового відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник податкового відділу та контролінгу

з 11.2013 по нині (10 років 6 місяців)
Датагруп Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Штат бухгалтерії 83 человека.
•Податкове планування для групи юр. осіб Компанії (7-15 підприємств);
•Участь М&А;
•Ліквідація компаній шляхом приєднання внаслідок M&A (більше 10 компаній в різни[ регіонах України);
•Бюджет податків, операційних витрат групи компаній, аналіз відхилень;
•Участь в проходженні DD (BIG4);
•Щорічне успішне проходження податкового аудиту (BIG 4);
•Аналіз операцій и договорів на відповідність правилам ТЦУ;
•Підготовка звітів по ТЦУ;
•Участь в разробці документації по ТЦУ;
•Супровід податкових перевірок в Київі (Офіс крупних платників податків ) і по регіонах (Львів, Дніпро, Кривий Ріг и т.д.);
•Отримання Індивідуальних податкових консультацій, відповіді на запити податкової, адміністративне оскарежння результатів перевірок;
•Аналіз договорів та угод на предмет податкових ризиків, структурування угод з мінімальними ризиками;
•Опитмізація податків в групі компаній;
•Погодження договорів в частині відповідності законодавству та інтересам підприємства;
• Робота з ЗЕ договорами (експорт- імпорт товарів, послуг, виплата роялті);
•Аналіз податкового законодавства та стандартів бухгалтерського обліку, консультування бухгалтерії та інших підрозділів на постійній основі по питанням правил відображення операцій в податковом та бухгалтерськом обліку.

Начальник фінансового відділу

з 06.2010 по 11.2013 (3 роки 5 місяців)
"Смарт - Нерудпром" ТОВ (підразділ Смарт - Холдинг), Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

В структурі Компанії 9 промислових підприємств, у т. ч. гірничо — добувної промисловості.
Основні обов"язки:
Оптимізація податків по підприємствам субхолдінгу;
• Супроводження податкових перевірок;
•Оптимізація податків по підприємствам субхолдінгу;
•Контроль фінансової звітності, бюджетування, розробка єдиної облікової політики;
•Мониторінг та аналіз законодавства України;
•Впровадження програми 1С (7.7, 8.1, 8.2)
•Підбір персонала (фінансовая служба підприємства субхолдингу)
Штат підприємства : 51 людина

Заступник директора по фінансовим питанням

з 05.2009 по 06.2010 (1 рік 1 місяць)
"Челсі" ТОВ (підрозділ Смарт Холдинг), Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов"язки:
•Планування та контроль фінансових ресурсів підприємства;
•Оптимизація податків;
•Бюджетування, робота с контролюючими органами.

Директор представництва

з 01.2008 по 05.2009 (1 рік 4 місяці)
«Смарт — Групп» ТОВ (підразділ Смарт Холдинг(, Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• ведення переговорів з постачальниками
• контроль цін
• заключення договорів поставки
• ведення претензійної работи
• управління командою менеджерів
Штат підприємства: 35 чоловік
Перехід в рамках групи компаній

Головний бухгалтер

з 09.2006 по 01.2008 (1 рік 4 місяці)
"Селект" ТОВ (підрозділ Смарт Холдинг), Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Штат підприємства: 38 чоловік
Основні обов"язкі:
•ЗEД (імпорт обладнання, облік розрахунків з іноземними постачальниками та покупцями);
•Робота з митницей в частині векселіві по ПДВ;
•Складання звітності;
•Розрахування заробітної плати, контроль всіх операцій на підприємстві, разробка облікової політики, імплементація 1С з «нуля».
Перехід в рамках групи компаній

Головний бухгалтер

з 03.2005 по 09.2006 (1 рік 6 місяців)
"Челсі" ТОВ (підрозділ Смарт Холдинг), Кривий Ріг (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов"язки:
•Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку;
•Разрахункуи в ЗЕД;
•Підготовка контаркиів ЗЕД (FOB, CPT, DDU);
•Органіхація бюджетного відшкодуваня ПДВ (2005 год Компанія була на другому місці щодо суми відшодованого ПДВ в України);
•Робота с митницею.
Перехід в рамках групи компаній

Директор, Головний бухгалтер, аудитор

з 08.2000 по 03.2005 (4 роки 7 місяців)
"Парсек" ТОВ, "Алігатор" ТОВ, "Панацея" АФ, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Досвід роботи в аудиторскій компанії: проведення аудиту крцпних комерційних підприємств, підтвердження звітності.
Досвід роботи Директором - робота з будівними компаніями міста, щодо поставок будівних матеріалів.
Досвід роботи Головним бухгалтером - напрямок роздрібної торгівлі кормами для тварин.

Освіта

Київський Державний Економічний Університет

Специальність«Бухгалтерський облік та аудит» 1999 рік. Специаліст. Облік та аудит, Кривий Ріг
Вища, з 1994 по 1999 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Диплом MINI MBA ONE, диплом АССА DipIFR.

18.12.2016 - Диплом MINI MBA (6 місяців), АСС DipIFR - 2008 г.

AAT2 Accounting Courses

2024 6 місяців

Знання і навички

MS Office Пользователь ПК 1С:Предприятие Sage Xero

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: