Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Дмитрий

Фінансист (директор, заступник, контролер, аналітик, менеджер)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто проживання:
Бровари
Готовий працювати:
Бровари, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий директор

з 05.2013 по 06.2021 (8 років 1 місяць)
Стан-Інвест Холдинг, Київ (Багатогалузеве об'єднання підприємств (машинобудування, оренда торгових і виробничих площ, оздоровчий, видавничий бізнес, виробництво засобів гігієни, торгівля промисловим обладнанням, будівництво, мала гідроенергетика))

- Структурування групи
- Управління грошовими потоками центрального офісу і внутрішньогруповими оборотами
- Аналіз, надання власнику управлінської звітності підприємств групи та її консолідація
- Формування облікових політик підприємств групи
- Організація фінансового планування на підприємствах групи
- Автоматизація облікових систем
- Фінансово-економічний аналіз інвестиційних проектів, їх супровід та фінансування, в тч за рахунок кредитних коштів
- Аналіз виробничих показників підприємств групи
- Податкове планування
- Робота з нерезидентами
ДОСЯГНЕННЯ:
- Впроваджено систему корпоративної управлінської звітності
- Організовано консолідація управлінської звітності групи
- На кількох підприємствах здійснено перехід на 1С 8.2 (3) УТП, УПП
- Організовано фінансування великого інвестиційного проекту, в тому числі за рахунок банківського кредитування
- Підготовлено перехід підприємств групи до фінансування через корпоративний інвестиційний фонд

Фінансовий директор

з 05.2010 по 05.2013 (3 роки)
ТОВ "Інтермаш", ТОВ "Віра-Сервіс Інтермаш", Олександрія (Машинобудування: виробництво підйомно-транспортного обладнання)

- Облік руху грошових коштів, та контроль грошових потоків заводу
- Складання і надання управлінської звітності власнику-Баланс, Звіт про рух коштів, Звіт про прибутки/збитки, інші
- Калькулювання собівартості продукції
- Планування (річне і оперативне) грошових потоків, фінансового результату та стану підприємства.
- Податкове планування й оптимізація
- Залучення позикового фінансування (кредити, овердрафти, банківські гарантії, акредитиви)
ВПРОВАДЖЕНО:
- Облік рух грошових коштів,
- Сформовано систему управлінської звітності та фінпланування
- Облік переведений з набору бухгалтерських програм в 1С 8.2 УПП.
- Сформована система фінансового планування
- Переглянута система калькулювання собівартості в частині розподілу накладних витрат, а також визначення рентабельності замовлень.

Начальник фінансового відділу (фінансовий менеджер)

з 03.2008 по 09.2008 (6 місяців)
ВАТ "Київреконструкція", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Організація і контроль складання та виконання бюджетів доходів - витрат (прибутку-збитки), руху грошових коштів (РГК) дочірніми підприємствами компанії (погодження платежів);
- Контроль і узгодження планів виробничої діяльності генпідрядника, обсягів закупівель будівельних матеріалів, цін на них;
- Надання методичної допомоги співробітникам ДП в бюджетуванні
ВПРОВАДЖЕНО:
- розроблена локальна нормативна бази з питань бюджетування;
- автоматизовано звіт з РГК і Доходи-Витрати (через програму 1С)

Керівник фінансового департаменту (фінансовий директор)

з 11.2006 по 02.2008 (1 рік 3 місяці)
Страхове АТ ЗТ "Саламандра-Лтава", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Організація, побудова, автоматизація (через програму 1С 7.7.) І впровадження внутрішньої фінансової звітності компанії (Звіт по здійснених операційних витратах, Звіт про прибутки та збитки, Звіт про рух грошових коштів, Управлінський Баланс компанії);
- Керівництво головною бухгалтерією підприємства, та фінансовими співробітниками філіальної мережі компанії (15 філій);
- Контроль за дотриманням графіку платежів;
- Контроль, аналіз та оптимізація операційних витрат компанії;
- Керівництво плануванням операційних бюджетів філій і компанії.
- Планування і управління кредиторською / дебіторською заборгованістю;
- Оптимізація оподаткування;
- Складання бізнес-планів, ТЕО для фінансових установ щодо залучення короткострокового і довгострокового кредитування;
- Управління кредитним портфелем компанії;
- Розробка локальної нормативної бази, тощо.

Викладач, старший викладач, заступник начальника кафедри Фінансів Збройних Сил

з 09.2001 по 11.2006 (5 років 2 місяці)
Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Київ (Науково-викладацька діяльність)

Науково-викладацька діяльність, керівник напрямку "Оплата праці в Збройних Силах України" (видано посібник за напрямом)

Військова служба на посадах пов'язаних з фінансовим забезпеченням військових частин і контрольно-ревізійної роботою.

з 07.1989 по 08.2001 (12 років 1 місяць)
Збройні Сили, СРСР, Україна (Оборона країни)

Освіта

Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка

Економіка та фінансове забезпеченні військ (сил), Київ
Вища, з 2000 по 2003 (3 роки)

Ярославське вище військове фінансове училище

Економіст-фінансист, Ярославль
Вища, з 1985 по 1989 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Фінансовий аналіз

2008, 3 місяці

IPFM, МСФЗ

2021, 3 місяці

IPFM, Управлінський облік

2021, 2 місяці

IPFM-Стратегічний менеджмент

2022

ACPM: Внутрішній аудит

2023, 4 місяці

ACPM: Професійний фінансовий директор

2023, 10 місяців

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook MS Project MS Visio Зведені таблиці Сводные таблицы Power Query Power Pivot

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

• Організація ведення бухгалтерського, фінансового та управлінського обліку, фінансове бізнес-планування діяльності компанії;
• Планування та координація фінансових операцій компанії;
• Управління рухом грошових коштів;
• Податкове планування;
• Оцінка результатів і економічний аналіз діяльності компанії;
• Управління фінансовою та бухгалтерськоїю службами компанії;
• Консолідація звітності;
• Взаємодія з фінансовими інститутами з питань залучення кредитів і т.д .;
- Автоматизація обліку (від технічного завдання до супроводження і впровадження)
• Ухвалення управлінських і фінансових рішень;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: