Резюме від 14 травня 2023 PRO

Богдан

Менеджер з продажу, технічний експерт, оператор call-центру, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інженер-механік

з 02.2022 по 05.2022 (3 місяці)
ТОВ Агроспецтранс 888, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Помічник пілота Агро дрона , Комірник, Обслуговування комбайнів, Class, New Holand, John. Організація робочого процесу ремонту техніки. Пошук різної інформації.

Заступник начальника технічної підтримки

з 11.2018 по 08.2021 (2 роки 9 місяців)
Dianet, Запорожье (IT)

Прийом нових заявок на підключення/ремонт.
Навчання нових операторів першої лінії підтримки.
Технічна підтримка у телефонному режимі/чаті, електронній пошті.
Моніторинг працездатності мережі та усунення несправностей/обривів.
Налаштування операційних систем Ubuntu, Kali, Mint, Mikrotik.
Досвідчений користувач операційних систем Windows XP-10.
Діагностика апаратної частини комп'ютера.
Невеликий досвід у Node.js на рівні установки та "Hello World" web-додатку.
Вирішення нестандартних ситуацій при зверненнях клієнтів.

Адміністратор Баз Даних

з 08.2013 по 03.2018 (4 роки 7 місяців)
ТОВ Голоден Линкс, Запоріжжя (IT)

Технічна підтримка клієнтів у телефонному режимі.

Специалист технической поддержки

з 01.2013 по 07.2013 (6 місяців)
ТОВ НЕТ ПОИНТ, Запоріжжя (IT)

Технічна підтримка клієнтів у телефонному режимі.

Монтажник зв'язку

з 01.2009 по 06.2012 (3 роки 5 місяців)
ТОВ ВКФ ГЮСС, Запоріжжя (Телекомунікації, зв'язок)

Підключення до інтернету. Обслуговування, ремонт існуючих клієнтів.

Монтажник зв'язку

з 09.2007 по 02.2009 (1 рік 5 місяців)
HOMNET, Запоріжжя (IT)

Підключення до інтернету. Обслуговування, ремонт існуючих клієнтів.

Освіта

БГПУ

Інформаційні технології., Бердянск
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Викладач Информатики

Знання і навички

Windows Linux MacOS JavaScript Операційні системи OSI Model Специалист технической службы поддержки

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Навички роботи з системами моніторингу Zabbix, дистанційна підтримка клієнтів у форматі чатів, електронної пошти.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: