- PRO
Альона
Помічник керівника, 40 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/7710427/
Досвід роботи
Помічник президента концерну
з 12.2022 по 12.2023
(1 рік)
ТОВ Концерн Титан, Київ (Транспорт, логістика)
1. Забезпечення життєдіяльності офісу;
2. Контроль роботи персоналу (водій, кухар, клініг, охорона);
3. Забезпечення офісу водою, господарськими товарами, канцтоварами;
4. Зустріч гостей (чай, кава, організація кейтерінгу);
5. Замовлення столиків в ресторані, бронювання номерів в базах відпочинку, оформлення послуг в спа-центрах;
6. Звукозапис у власній студії промов, доповідей, новин пов'язаних з діяльністью концерну та підготовка для виступу керівника;
7. Виконання доручень матеріального характеру;
8. Доручення по сплаті ЖКХ, банківські операції, контроль роботи ОСББ нерухомості керівника;
9. Виконання інших особистих доручень керівника.
Помічник генерального директора
з 12.2020 по 07.2022
(1 рік 7 місяців)
ТОВ Нова менеджмент, Київ (Автобізнес та автосервіс)
1.Забезпечення робочого дня керівника: розклад, зустрічі, підписання документів;
2. Забезпечення комфортних умов для роботи: чистота, порядок, гарний мікроклімат в офісі;
3. Робота з документами;
4. Виконання побутових, особистих доручень керівника;
5. Забезпечення керівнику всієї необхідної інформації за запитом;
6. Взаємодії з ремонтними службами, водієм;
7. Забезпечення бізнес-зустрічей, (організація кейтерінгу), замовлення необхідного, супровід гостей, партнерів, клієнтів;
8. Замовлення квитків на різні заходи, бронювання готелів,квитків.
Помічник засновника компанії
з 10.2019 по 12.2020
(1 рік 2 місяці)
ТОВ Укртранслогістика, Київ (Транспорт, логістика)
1.Забезпечення життєдіяльності офісу (продукти харчування, обіди для співробітників, канцтовари, вода тощо);
2.Обробка кореспонденції (вх / вих пошта, оформлення посилок, подарунків);
3.Робота з міні АТС та ПК;
4.Зустріч vip гостей, партнерів компанії;
5.Організація зустрічі, нарад, зібрань;
6.Організація внутрішнього документообігу компанії;
7.Організація корпоративних заходів;
8.Виконання особистих поручень керівника;
9.Вирішення побутових питань власника компанії та офісних проблем;
10.Замовлення та бронювання готелів, квитків авіа/зд, реєстрація на заходи, концерти тощо.
Особистий помічник підприємця
з 02.2018 по 06.2019
(1 рік 4 місяці)
Приватна компанія, Росія, Москва (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
1.Мобільний помічник, поміч в побуті, пошук служб, товарів, послуг, для життєдіяльності керівника;
2.Контроль за виконанням обов'язків персоналу, співробітництво з клінінгом, водієм.
3.Робота над іміджем, замовлення одягу в ательє;
4.Виконання доручень, як довірена особа з банками, придбання нерухомості;
5.Матеріальна відповідальність та звітність;
6.Закупка товарів, бронювання необхідного тощо.
Помічник керівника
з 11.2015 по 12.2017
(2 роки 1 місяць)
ТОВ Соколець, Москва (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1.Переговори з постачальниками, потенційними клієнтами;
2.Пошук клієнтів, реклама;
3.Супровід угод, підпис документів, робота з юристами;
4.Закупівля товарів,матеріалів, обладнання;
5. Контроль якості роботи персоналу.
Помічник директора
з 04.2013 по 10.2015
(2 роки 6 місяців)
ТОВ Мілана, Москва (Автобізнес та автосервіс)
1. Обслуговування клієнтів;
2. Закупівля товарів, обладнання, необхідних матеріалів;
3. Продаж, оренда комерційної нерухомості;
4. Укладання угоди, робота з документами;
5.Управління персоналом, контроль та оцінювання якості представлених послуг.
Помічник генерального директора
з 01.2011 по 07.2011
(6 місяців)
ЗАО Форстєн, Москва (Нерухомість)
1. Забезпечення мікроклімату vip зони, купівля цінних товарів;
2. Прийом та зустріч vipгостей;
3. Підготовка до проведення переговорів, конференцій;
4. Ведення розпорядку дня керівника, календаря, ведення особистих справ, планування та виконання поставлених завдань;
5. Виконання особистих доручень;
6. Організація зустрічі зі ЗМІ, видавництвом, журналістами;
7. Організація корпоративних заходів, подарунків клієнтам, співробітникам компанії.
З липня 2011 р.пішла у декретну відпустку.
Кореспондент
з 04.2010 по 01.2011
(9 місяців)
ТОВ ТВ Комсет, Московська обл. (ЗМІ, медіа)
1.Планування та організація проведення заходів, зустрічей, виїздів;
2.Пошук інформації;
3.Підготовка до репортажу, робота з оператором, зйомки;
4.Виїзд, зустрічі, інтерв'ю;
5.Монтаж матеріалу. Озвучка;
6.Випуск новин, написання підводу;
7.Редагування тексту, створення публікації;
8.Співпраця з видавництвом.
Адміністратор реєстрації
з 03.2009 по 07.2009
(4 місяці)
ТОВ Арт- майстер, Київ (IT)
1. Консультація клієнтів про послуги;
2. Проведення цифрового підпису клієнта;
3. Збір та підготовка необхідних документів від клієнтів;
4. Ведення архіву та документознавство.
З 2009 р. переїзд до Росії по сімейним обставинам.
Асистент керівника
з 09.2007 по 08.2008
(11 місяців)
ОТР Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
1. Підготовка та ведення кредитних справ клієнтів банку;
2. Консультація клієнтів;
3. Поміч бугалтеру;
4. Ведення архіву;
5. Робота з менеджером по персоналу.
Помічник секретаря
з 09.2005 по 12.2008
(3 роки 3 місяці)
НуБіП, Київ (Освіта, наука)
1.Неповна зайнятість, виконання доручень деканату;
2.Діловодство;
3. Проведення семінарів, участь у виставках, конференціях, публічних виступах;
4.Організація студентських заходів;
5.Член профспілки факультету.
Освіта
НАУ
Психологія, Київ
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Соціальна педагогіка, психологія, право, соціологія, педагогіка вищої школи, політологія, етика, культурологія, ділова українська, філософія, ораторське мистецтво і риторика.
Додаткова освіта та сертифікати
Секретар керівника
2001-2003
Ведучий телевізійних програм
2009
Обслуговування vip-кліентів
2008
Основи копірайтингу
2021
Знання і навички
- Знання офісних програм
- MS Word
- MS Office
- Google Docs
- Google calendar
- Бітрікс
- Креативність
- Створення іміджу і стилю
- Створення ілюстрацій
- Малювання
Знання мов
- Англійська — середній
- Італійська — середній
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Французька — середній
Додаткова інформація
Гедоніст. Перфекціоніст в роботі.
Вимоги до місця роботи: правий берег, бажано центр (Голосіївський, Печерський райони включно).
Прошу не пропонувати вакансії з нижчою заробітною платою. Розглядаю графік роботи можливий як повний, так і віддалений. Розглядаю варіанти, не лише помічника керівника, якщо є пропозиції іншої вакансії пропонуйте (наприклад, в сфері ЗМІ, культурі, шоу-бізнесі, б'юті сфері, fashion індустрії, тур-гід, персональний стиліст- шоппер консультант по стилю).
Інші резюме цього кандидата
- PRO
40 000 грн
Київ
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Помічник керівника, стиліст, бренд Iren Klairie, 7 місяців
- PRO
Київ
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Стиліст консультант, бренд Iren Klairie, 7 місяців
- PRO
45 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Fashion стиліст, brend Iren Klairie, 7 місяців
Схожі кандидати
-
Секретар
Київ -
Секретар
25000 грн, Київ -
Адміністратор, помічник керівника, офіс-менеджер, секретар
Київ -
Офіс-менеджер
Київ -
Адміністратор, особистий помічник
13000 грн, Київ -
Офіс-менеджер
Київ