Резюме від 2 квітня 2024 PRO

Оксана

Менеджер по персоналу

Вік:
50 років
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний інженер відділу кадрового адміністрування

з 07.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
АТ "УКРПОШТА", Івано-Франківськ (Транспорт, логістика)

26 липня 2021 року мене було прийнято на посаду провідного інженера відділу кадрового адміністрування АТ "Укрпошта" ( з функціоналом в.о. начальника відділу ), оскільки на той момент посада начальника була вакантна.
Виконувала :
Вела дільниці ( з загальною чисельністю 636 чоловік)
- прийом,
- перевід,
- звільнення,
- табелювання
- оформлення листків непрацездатності ( спершу паперових) надалі електронних лікарняних з порталу ПФ
- створення протоколів на оплату електр.лікарняних
- ведення та оформлення особових справ, та трудових книжок ( журнали обліку)
- оформлення відпусток ( всіх видів) в 2021 року додалася відпустка батькові при народженні дитини, про що і було надано працівникові ( та журнали обліку)
- видача всіх форм довідок ( як біографічних так і архівних, довідок з м/р, в дитячий садок), характеристики
- графіки відпусток та контроль
- розсилка та контроль за поданням скан копій та оригіналів з підписами табелів працівників ЦАУ в бухгалтерію ЦАУ
- пройдено три "хвилі" попереджень про скорочення у зв"язку з впровадженням нового проєкту.
- подання звітності до МЦЗ, та проведено скорочення шисельності штату працівників, а також переведено працівників на вакантні посади
- до Профспілкової організації подано списки працюючих мужчин на підприємстві та списки працівників які мають дітей до 14 років.
- на даний час уже сформовано звіт до Фонду інвалідності
- вчасно подано всі звіти ( щомісячний, квартальний)
- організовувала кадровий обліку, проводила контроль за трудовим законодавством ( нас у відділі було 5 працівників ( 2 в м.Івано-Франківську, 1 в м.Коломия та 1 в м.Калуш.)
- проводила контроль та планування роботи кадрової служби
- Формувала та організовувала складання звітності в державні органи.
На даний момент прийнято начальника відділу ( штатна чиселність яку я веду складає 439 чолоків)
Співпраця з :
Міським центром зайнятості,
Фондом соціального страхування
Управлінням статистики
Управління з праці
Фондом інвалідів
М.Е.Д.Ок (підготовка та здача звітності)

Начальник сектору

з 11.2019 по 03.2020 (4 місяці)
63 Котельно-зварювальний завод, Івано-Франківськ (Металургійна промисловість, металообробка)

Після звільнення з Охороної фірми "Венбест" стала на облік до Міського центру зайнятості, де було запропоновано вакантну посаду : начальника сектору управління персоналом, діловодства та контролю.
У підпорядкування підпадали 2 працівника ( секретар та архіваріус)
Загальна чисельність складала 177 чоловік ( завод на стадії закриття ( банкрутство)
В обов"язки входило :
- прийом, перевід, звільнення ( створення наказів )
- відпустки ( чергові, ЧАЕС, декретні, УБД, без збереженя з/п)
- співпраця з Пенсійним фондом при оформлення працівників пенсійного віку, та працівників з виходом на пенсію у зв"язку зі шкідливими умовами праці ( формування справи згідно копій протоколів про затверджені шкідливі умови праці)
- військовий облік ( 65 чоловік )
- з 01.12.2019р. брала активну участь у засіданнях Профспілкового комітету по обговоренню кандидатів оскільки з 01.03.2020 було заплановано скорочення чисельності штату працівників.
- табелювання двічі на місяць
- оформлення лікарняних
- створення наказів по основній діяьності ( дні виходу у зв"язку з неповною завантаженість заводу)
- ведення особових справ, трудових книжок працівників підприємства.
Згідно змін у штатному розкладі з 08.01.2020 р. переведена на посаду старшого інспектора управління персоналом дирекції заводу.
Оскільки завод і надалі знаходився на стадії закриття, і за чотири місяці роботи не отримала жодної копійки заробітньої плати, то прийняла рішення звільнитися, і прикласти сузиль до пошуку нової роботи. Що і було зроблено 28.02.2020 року згідно п.1 ст. 36 КЗпП України. розрахункові отримала у вересні 2020 року.
Вкотре звернулася до Міського центру зайнятості, де згодом отримала направлення в організацію АТ "Укрпошта"
Аудит та всі перевірки проходили без зауважень

Помічник директора філії

з 10.2016 по 08.2019 (2 роки 10 місяців)
Охоронна фірма "ВЕНБЕСТ", Івано-Франківськ (Охорона, безпека, оборона)

В обов"язки помічника директора згідно посадової інструкції входило :
- робота секретаря-референта;
( вхідна , вихідна кореспонденція. Ведення журналів, та надання відповідей на запити, створення договорів на обслуговування, підготовка до їх підписання, співпраця з менеджерами, телефонні розмови)
-Кадрова робота ( штатна чисельність 18 чоловік)
-Створення наказів на прийом, перевід, звільнення,
-Табелювання, (двічі на місяць ) передача табелів Головному бухгалтеру
-Ведення особових справ, трудових книжок, журналів обліку) Надання відпусток ( чергових та учасникам бойових дій ( ООС )
- Бухгалтера по первинці
( В програмі 1С версія 8,3) створення нового контрагента, згідно підписаного договору, формування рахунку на оплату послуг, видача акту виконаних робіт.
Ведення дебеторської заборгованості ( точніше її не допущення ) згідно актів звірки з"ясування причин неопати якщо така виникала.
Ведення "життєдіяльності" офісу ( оплата оренди, комунальних послуг, канцтоварів, води )
Та в зв"язку з рішенням Зборів Акціонерів, було прийнято рішення про приєднання Івано-Франківської дирекції ( і не тільки нашої ) до Львівської дирекції Охороної фірми "ВЕНБЕСТ".
Дирекцію приєднано до Львівської, а ми звільнилися згідно п.1 ст. 36 КЗпП України.
Після чого я вдруге звернулася до Міського центру зайнятості
Аудит та перевірки проходили без зауважень

Менеджер по персоналу

з 06.1996 по 09.2012 (16 років 3 місяці)
ПАТ "Банк "Фінанси та Кредит", Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

1996-1997- секретар референт та відповідальна за кадрову службу, також покладено обов"язки по веденню архіву
1997-1999- інспектор по кадрах, та відповідальна за архів
В період з 01.09.1997- 27.06.2002 заочно навчалася в Прикарпатському університеті ім.В.Стефаника, філософський факультет, спеціальність :психологія ( староста групи п"ять років)
З 2000 по 2007 - інспектор по кадрах ( в 2000 році ввели штатну одиницю архіваріуса , прийняли нового працівника)
2007-2012 - менеджер по персоналу
Штатна чисельність 420 чоловік ( в Івано-Франківську було створено регіональне управління ПАТ "Фінанси та Кредит" куди входила 1 дирекція (м.Чернівці) та 25 відділень по області
В обов"язки :
-прийом
-перевід
-звільнення
-табелювання ( станом на 15 та 30,31 число кожного місяця)
-листки непрацездатності ( оформлення як табельника, та кадровика)
-графіки відпусток ( збір та контроль за їх виконаням)
-накази про відпустку ( всіх видів), щорічна\чергова, додаткова на дітей, учасника по ліквідації аварії на ЧАЕС, навчальна ( працівникам які заочно навчалися, декретна по догляду за дитиною до трьох та шести років,
- оформлення працівникі при виході на пенсію ( виписка з трудової книжки
- видача всі необхідних довідок (з м/р, в навчальні заклади, в лікувальні заклади, за місцем вимоги, архівні запити )
- видача характеристик
- складаня звітності та подача звітності в ЦО м.Києва
- складання та подача звітності в Міський центр зайнятості, Пенсійний фонд, Фонд інвалідів (звітність в Держоргани)
- Пошук кандидатів з групою інвалідності ( контроль за квотою)
- Участь та контроль за створенням Посадових інструкцій
- Оформлення особових справ ( та здача їх в архів)
- Оформлення, зберігання та видача трудових книжок
- Ведення журналів ( по трудових книжкаж, видачі наказі, лікарняних, вхідної та вихідної документації кадрової служби)
- Ведення та подача на затвердження штатного розкладу
- Списки дітей працівників до 14 років ( подача в Фонд Соціального страхування)
- Організація повного чиклу ділового законодавства та контроль за кадровою роботою на 25 відділеннях , 1 дирекції та Регіональному управлінні ( в т.ч. ліквідація, реорганізація підприємства в період закриття )
З 2010 року розпочалася поступова реорганізація установи, відбулися часткові скорочення посад ( вручала в присутності комісії Попередження про скорочення, подавала встановленої форми звітність в Міський центр зайнятості про заплановане вивільнення, а надалі після звільнення відповідної форми звіт про Фактичне вивільнення працівників ) таких "швиль" на скорочення було вісім, і станом на 03.09.2012 року було створено ліквідаційну комісію по закриттю Регіонального управління в.м. Івано-Франківську.
Моу посаду також було скорочено, а я звільнена по п.1 ст.40 КЗпП України
Після чого я звернулася до Міського центру зайнятості в пошуку роботи
Акти перевірок та аудиту проходили без зауважень

Секретар-референт

з 03.1995 по 06.1996 (1 рік 3 місяці)
АБ "АвтоЗАЗбанк", Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

Вхідна та вихідна кореспоспонденція.
Відповідальна за кадрову роботу ( штатна чисельність працівників 15 працівників філії)
-прийом
-перевід
-звільнення
-відпустки ( щорічні\ чергові, додаткові,
навчальні, без збереження з/п)
-листки непрацездатності ( оформлення штажу, та табелювання)
- табель відпрацьованого часу ( на 15 та 30,31 число)
03.04.1996 року філію АБ "АвтоЗАЗбанк" перерєєстровано в Національному банку України в КБ "Фінанси та Кредит"

Освіта

Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника

Психологія, Івано-Франківськ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Спеціаліст

Знання і навички

M.E.Doc Бухгалтерський облік ERP Ведення звітності Неконфліктність Толерантність 1С:Бухгалтерія 1С:Торгівля і склад 1С:Документообіг MS Office MS Excel Укладання договорів Користувач міні-АТС Подання електронної звітності Стресостійкість Підбір виробничого персоналу Підбір керівного персоналу Ведення кадрового обліку Оцінка персоналу ПФУ -сайт лікарняних Соціальні мережі "Вайбер" Програма BAS

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Офіс-менеджер, рекрутер, помічник керівника
11000 грн, Івано-Франківськ, Дистанційно

Рекрутер
Івано-Франківськ

Рекрутер
Івано-Франківськ, Вінниця , ще 7 міст

HR-менеджер, фахівець, менеджер з обслуговування клієнтів
Івано-Франківськ

Інспектор відділу кадрів
Івано-Франківськ

Рекрутер
Івано-Франківськ

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: