Резюме від 27 травня 2024 PRO

Ірина

Support customer team leader, technical specialist, project manager, 30 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Оратів
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Technical support specialist

з 09.2023 по нині (8 місяців)
Onix Soft, Одеса (IT)

Підтримка користувачів ERP-системи Syrve (автоматизація ресторанного бізнесу):
- Реєстрація всіх звернень клієнтів в тікет-системі OkDesk (чати, дзвінки)
- Консультування клієнтів з бух.обліку в системі Syrve та веб-версії CRM Syrve
- Налаштування ПРРО/РРО клієнтам (інтеграція з Syrve)
- Підключення та налаштування принтерів, товарних сканерів, вагів (інтеграція з системою Syrve)
- Підключення банк-терміналів Приват та Ощадбанку
- Створення нових інструкцій у базі знань
- Діагностика проблеми в середовищі Windows, читання логів плагінів, пристроїв
- Уміння діагностувати та усувати основні технічні проблеми, передача фахових проблем на спеціалістів 2 лінії.

Контент-менеджер, консультант з наповнення інтернет-магазинів, фріланс

з 10.2022 по 09.2023 (11 місяців)
Фріланс, Дистанційно (IT)

Наповнення інтернет-магазинів контентом: ручне наповнення та імпортом файлів.
Консультація власників малого бізнесу щодо контент-плану та наповнення/перенесення контенту, аналіз конкурентів.
Парсинг інтернет-магазинів.
Імпорт excel, yml, xml, csv файлів *створення та редагування для імпорту.
Волонтерська діяльність:
- як Project Manager ГО - розробка структури організації та участь в формуванні відділів ГО, веденя документації по проектам, наповнення сайту БФ.
- як ПМ відділу маркетингу іншої ГО - ведення проектів фонду, спілкування зі стейкхолдерами, документація відділу.
- брала участь в проекті Місто для містян на Базі Трейні *участь у створення лендінгу як проектний менеджер.

Customer support team lead

з 12.2020 по 09.2022 (1 рік 9 місяців)
Zakupka.com (маркетплейс), Удаленно (IT)

Посадові обов'язки:
- Участь у наймі та наставництво нових членів команди.
- Оптимізація процесів роботи, розробка метрик SLA для оцінювання та мотивації команди.
- Контроль роботи відділу, розподіл задач, ведення системи звітів у HelpDesk, вирішення конфліктних ситуацій.
- Адміністрування CRM системи Бітрекс та тікет-системи HelpDesk
- Контроль роботи маркетингового відділу (налаштування реклами на маркетплейсі).
- Створення та підтримка Бази Знань (FAQ) для клієнтів та співробітників
- Презентації нового функціоналу клієнтам та відділу Sale (вебінари, скрінкасти, написання інструкцій та техн. статей)
- Оформлення багів (YouTrack) та співпраця з суміжними відділами (IT та продажів).
- Щоденні міти команди (планові, екстренні, звітні, навчальні).

Досягнення на цій вакансії:
- Створила окремий напрямок технічної підтримки на маркетплейсі та розвинула відділ до найвищих стандартів за час свого керування.

- Розробила класифікацію звернень в тікетах (типи звернень), ввела єдиний стандарт якості обслуговування: чек-листи аудиту сайту, скрипти розмов, шаблони звернень; метрики для оцінки персоналу (по часу, видах робіт, розумінню завдань, виконанню планів).

- Мотивувала та виступила ментором в розвитку висококваліфікованих кадрів для компанії ( для закриття вакансій помічника PM, QA, SEO та DevOps внутрішніми кадрами).

Спеціаліст служби технічної підтримки (Support customer L3)

з 12.2018 по 12.2020 (2 роки)
Zakupka.com (маркетплейс), Чернігів (IT)

• Service Desk - адміністрування та робота в середовищі системи тікетів.
• Супровід клієнтів під час налаштування роботи з функціоналом.
• Робота з АРІ та інтеграціями (підключення).
• Здійснення онлайн-підтримки користувачів маркетплейсу (покупців) та клієнтів (продавців) по телефону, скайпу та в рамках системи тікетів з різних каналів зв`язку: телеграм, вайбер, онлайн-чати. В підтримку входить поглибленні техн. питання: змінити налаштування функціоналу кабінету, підключення зовнішніх сервісів (наприклад, Google Search Console, Google Analytics, LiqPay та інші), вирішення складних технічних питань (лінія 3).
• Моніторинг функціоналу маркетплейса та Кабінета користувача, аналіз стану сайту/додатків та привертання уваги розробників до технічних проблем, що виникають;
• Упорядкування технічної документації: написання новин порталу та поліпшення Бази Знань (створення статей для FAQ порталу).
• Проведення презентацій нового функціоналу для клієнтів в вигляді відео-роліків.
• Проведення навчань агентам CallCenter (мітинги) та акаунт-менеджерам.

Customer support representative

з 09.2017 по 12.2018 (1 рік 3 місяці)
Онлайн школа ментальної терапії Вікторії Шуріної, Київ (Освіта, наука)

• Ведення основного та допоміжних сайтів компанії (робота в CMS WordPress), наповнення контентом web-сайту, контроль оплати хостингу, вибір доменів для лендінгів
• Адміністрування AMO-crm, модерація чатів в WhatsApp
• Написання ТЗ для воронок продажів та робота з підрядниками (дизайнер, розробник)
• Присвоєння клієнтам доступів до оплачених курсів на платформі школи
• Ведення технічної частини вебінарів: запуск вебінарів, модерація коментарів, контроль оплати сервісу, вивантаження відео на ютуб-канал; модерація коментарів до відео.

Деякий час паралельно спробувала себе як менеджер з продажу та куратор онлайн-школи, але зрозуміла, що це окремі ланки роботи та вимагають окремого часу. Тому обрала все ж таки лише технічні задачі, які мені більше до душі.

Спеціаліст з програмного ліцензування продуктів 1С

з 07.2005 по 03.2016 (10 років 8 місяців)
1C Україна, Київ (IT)

- Допомога кінцевим споживачам та партнерам з питань активування та використання програмних ліцензій: листування, телефонні консультації.
- Робота з актуалізацією БД звернень (пошуки рішень)
- Ведення архіву документації та оцифрування паперових архівів.
- Прошивання апаратних ключів до ПП 1С за заявками франчайзі

Освіта

КНУБ

Маркетинг, Київ
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

В процесі навчання на Маркетолога

Уманський аграрний університет

Економіст, Умань
Вища, з 2000 по 2007 (7 років)

(не працювала за фахом, як економіст, але працювала в компанії, яка займалась ПП для бухгалтерів - 1С)

Додаткова освіта та сертифікати

Основи цифрового маркетингу від Google № 49P 4UL EZX

2022

SMM-спеціаліст

2022
Сертифікат

Знання і навички

Ведення технічної документації Аудіовізуальний метод викладання Canva Google Search Console Kanban Технічна підтримка користувачів YouTrack Ведення CRM Адміністрування CRM Google Analytics Проведення презентацій Zendesk Miro GPT DeepL Google Forms Trello Управління ІТ-проєктами Управлінські навички Уміння аналізувати Формування команди Побудова системи обслуговування клієнтів MS Excel Стресостійкість Управління проєктами (виробництво) SQL Користувач 1С HTML Scrum

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Польська — початковий
  • Турецька — початковий
  • Російська — вільно

Рекомендації

  • Демяк Олександр

    Демяк Олександр

    Директор, ТОВ "ОБРІЇ СОФТУ"

    Контактні дані приховані
  • Ходачинський Віталій

    Ходачинський Віталій

    Web-розробник, PapaWebName

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Емоційний інтелект для вміння працювати зі стейкхолдерами та клієнтами (customer-service skills, listening skills and problem-solving skills)
- Тайм-менеджмент та вміння концентруватися на головному
- Управління командою (Teamwork)
- Швидко вбудовуюсь у будь-який бізнес і запалююсь справою
- Критичне мислення, вміння аналізувати інформацію
- Висока здатність до самонавчання та допитливість: вивчення та тестування методик управління командою, а також технічних сервісів та ШІ у мене виливаються в пошук найкращих рішень під конкретні задачі та ситуації (правило 72 годин).

Волонтерська робота:
- МБФ "Люди Світу" - ведення сайту ГО та допомога в технічних питаннях: https://www.people-planet.info/post/irynakhodachynska
- Ментори в тилу - розміщення контенту на сайті.

Схожі кандидати

Technical Support Engineer, Project Manager, Coordinator, Team Lead
Дистанційно

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Дистанційно, Рівне

Team leader, sales manager (customer support)
22000 грн, Дистанційно, Київ

Customer service, Success, Onboarding, Project Manager, Team Lead
20000 грн, Дистанційно, Львів

Customer service manager, Project manager
35000 грн, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: