Резюме від 23 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8254264

Адміністратор

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Новгородцева Вікторія
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 2009-2015 Національний авіаційний університет, магістр.

Досвід роботи:
ТОВ " Індастріал Медіа Нетворк"– оператор call-центра (листопад 2022 р. – теперішній час)
• прийом вхідних дзвінків від абонентів і надання їм інформації про наші послуги та тарифи;
• вирішення запитів абонентів, пов'язаних з підключенням до мережі Інтернет, налаштуванням роутера, а також іншими технічними питаннями;
• відпрацювання вихідних дзвінків щодо супроводу існуючих клієнтів;
• реєстрація звернень клієнтів та ведення обліку в системі CRM.

ТОВ "Сінево Україна"– адміністратор (січень 2017 р. – червень 2022 р.)
• зустріч клієнтів, допомога персоналу лабораторії, слідкування за чистотою;
• допомога та інформування клієнтів про послуги лабораторії, правил підготовки до аналізів та ціні послуг, видача результатів аналізів, допомога у записі онлайн;
• допомога у вирішенні конфліктних ситуацій.

Компанія "АкваМаркет" оператор call-центра (вересень 2015 р. – березень 2016 р.)
• прийом телефонних дзвінків;
• надання інформації за продуктами та послугами компанії;
• документальне оформлення заявок і замовлень;
• обробка запитів клієнтів із сайту;
• спілкування по скрипту, продаж додаткових товарів.

Сервісний центр Lenovo – оператор call-центра (вересень 2015 р. – грудень 2016 р.)
• робота з вхідними і вихідними дзвінками, переписка з клієнтами в чатах і по пошті;
• надання інформації за продуктами та послугами компанії;
• продаж товарів, документальне оформлення заявок і замовлень;
• допомога у вирішенні конфліктних ситуацій;
• погодження вартості ремонту, продаж товарів;
• проведення опитувань.

Кав'ярня "Арома Еспресо Бар", посада - бариста, пізніше - адміністратор. (січень 2014 – лютий 2015р.)
• робота з касовим апаратом, терміналом;
• ведення касової книги, проведення інкасації, прийом товару;
• проведення готівкових та безготівкових розрахунків.

Професійні та інші навички:
• впевнений користувач ПК, пакету Microsoft Office та оргтехніки, знання касового апарату, програми 1С;
• хороші комунікативні здібності, досвід роботи з клієнтами;
• вирішення конфліктних ситуацій;
• досвід ведення касових документів;
• навички ведення переговорів та ділової переписки;
• навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
Знання мов: українська – вільно, англійська – середній рівень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: