Резюме від 20 травня 2024 Файл

Тетяна

Керуючий рестораном

Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Веденичева Тетяна Юріївна
Вік: 41 рік
Місто проживання: м. Київ
Сімейне положення: одружена, син 14 років
Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ДОСВІД РОБОТИ
ЖОВТЕНЬ 2015 – ПРАЦЮЮ
КЕРУЮЧИЙ РЕСТОРАНОМ
«Римські пекарні Route20», м. Дружківка, Донецька обл.
Віддалене відкриття ресторану, з організацією всіх процесів повноцінної роботи закладу.
Аналіз та виконання фінансово-економічних показників.
Формування бюджету та контроль його виконання.
Формування звіту засновникам.
Робота з програмою 1С:
- внесення каси та банку;
- внесення поставок;
- контроль залишків;
- формування закупівель;
- проведення інвентаризації;
- внесення нових товарів/продуктів;
- внесення калькуляційних карт;
- внесення технологічних карт;
- контроль процесу роботи закладу;
- внесення списання;
- розрахунок та нарахування заробітної плати;
Оптимізація роботи закладу.
Організація та контроль роботи персоналу.
Навчання персоналу.
Мотивація персоналу.
Забезпечення ефективної роботи залу та бару.
Контроль якості обслуговування.
Аналіз конкурентів.
Робота з постачальниками: моніторинг, закупівля.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Контроль стандартів роботи.
Складання меню, введення нових позицій.
Калькулювання страв.

ТРАВЕНЬ 2022 – СЕРПЕНЬ 2023
Back-administrator ресторану
«Чічіко», м. Київ
Технічне обслуговування всіх приладів, агрегатів ресторану.
Контроль щомісячного обслуговування обладнання ресторану спеціалізованими підприємствами.
Впровадження, супровід та контроль телефонії CallsApp.
Закупівля, видача, облік нової форми всього персоналу ресторану.
Закупівля, видача, облік інвентарю, посуду, келихів тощо.
Закупівля, видача, облік господарських товарів для прибирання ресторану.
Закупівля, видача, облік упаковки та пакетів Take-Away.

ЖОВТЕНЬ 2015 – КВІТЕНЬ 2022 (закриття закладу на рік через військовий стан, відкриття квітень 2023р.)
КЕРУЮЧИЙ РЕСТОРАНОМ
«Римські пекарні Route20», м. Дружківка, Донецька обл.

СІЧЕНЬ 2017 – ГРУДЕНЬ 2017
КЕРУЮЧИЙ РЕСТОРАНОМ
«ПОЛІТ», м. Краматорськ, Донецька обл.
Відкриття нового ресторану в мережі: Січень 2017 – Травень 2017
Підбір команди ресторану, навчання команди, підготовка ресторану до відкриття після будівництва.
Керівництво двома закладами одночасно.
Аналіз та виконання фінансово-економічних показників.
Формування бюджету та контроль його виконання.
Формування звіту засновникам.
Робота з програмою 1С:
- внесення каси та банку;
- внесення поставок;
- контроль залишків;
- формування закупівель;
- проведення інвентаризації;
- внесення нових товарів/продуктів;
- внесення калькуляційних карт;
- внесення технологічних карт;
- внесення списання;
- розрахунок та нарахування заробітної плати;
Оптимізація роботи двох закладів одночасно.
Організація та контроль роботи персоналу.
Навчання персоналу.
Мотивація персоналу.
Забезпечення ефективної роботи двох закладів одночасно.
Контроль якості обслуговування.
Аналіз конкурентів.
Робота з постачальниками: моніторинг, закупівля.
Вирішення конфліктних ситуацій.
Контроль стандартів роботи.
Робота з шеф-кухарем з новими позиціями, сезонним меню.
Участь у складанні меню, калькуляція страв.

КВІТЕНЬ 2012 – ЖОВТЕНЬ 2015
КЕРІВНИК ВІДДІЛЕННЯ
ПАО КБ ПриватБанк м. Дружківка, Донецька обл.
Здійснення планування та керівництва відділенням. Залучення нових клієнтів роздрібного бізнесу (залучення депозитних вкладів, пенсійна та соціальна програма, кредитні картки, відправка/виплата переказів, особисті картки тощо) та МСБ (залучення клієнтів на відкриття розрахункових рахунків, встановлення pos-терміналів, зарплатних проектів тощо). Пошук та залучення VIP-клієнтів. Виконання планових показників відділення банку; формування звітності відділення для філії; планування роботи відділення щодо виконання поставлених планів керівництвом Банку, контроль його виконання; контроль роботи каси (касове обслуговування клієнтів, інкасація коштів, звірка каси тощо). Організація безперебійної роботи відділення, організація та контроль господарської діяльності відділення.
ЧЕРВЕНЬ 2004 – КВІТЕНЬ 2012
Спеціаліст з обслуговування клієнтів/ Провідний спеціаліст з обслуговування клієнтів
ПАО КБ ПриватБанк м. Дружківка, Донецька обл.

Освіта
1999-2004
КРАМАТОРСЬКИЙ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИЙ ІНСТИТУТ
Економіка підприємства
Диплом спеціаліста з відзнакою, середній бал 4,9.

Вміння та навики
Досвід відкриття підприємств «HoReCa» та організація робочого процесу.
Високий аналітичний рівень.
Багатозадачність, встановлення пріоритетів.
Підбір виконавця та/або формування команди виконавців під конкретну задачу.
Досвід управління колективом понад 30 співробітників з 2015р.
Досягнення поставлених цілей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: