Резюме від 23 травня 2024 PRO

Olha

Керівник відділу продажу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу

з 08.2022 по нині (1 рік 9 місяців)
Труха⚡️Україна, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

-Створила з «0» відділ продажу: вхідні та вихідні;
-Впровадила CRM систему та телефонію
-Залучила в компанію на річний контракт АТБ, Cosmolot, Pin UP, GoIT, Yasno, WhiteBIT, Fane Sport, Leroy Marlin, Аптека 911, Sweet TV
-Збільшила обсяг продажів у 7 разів у розрізі року

Head of Sales

з 08.2021 по 03.2022 (7 місяців)
SkillFactory, Киев (EdTec)

-Провела аналіз роботи підрозділу: структура продажів, середній чек, місячна та річна конверсія, проблемні місця та зони зростання, продуктова лінійка
-Прописала Road map розвитку напряму
-Прописала мотивацію для співробітників відділу з урахуванням адаптації
-Встановила рекорд з конверсії у школі за 2021 рік
-Оптимізувала бізнес-процес продажу продукту, скоротила цикл угоди з 14-ти до 5-ти днів, що збільшило конверсію у продажах на 30%
-Збільшила кількість продажів у 1-му дзвінку з 10% до 78%

Head of International Sales

з 09.2020 по 08.2021 (11 місяців)
Binotel LLC, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

-Провела аналіз роботи підрозділу: структура продажів, середній чек, місячна та річна конверсія, проблемні місця та зони зростання, продуктова лінійка, сайти у розрізі країн
-Прописала Road map розвитку напряму
-Прописала мотивацію для співробітників відділу з урахуванням адаптації
-Зібрала команду з «0»
-Запустила продаж обладнання у Казахстані
-Запустила 2 продукти Call Tracking та Get Call Open у Казахстані
-Запустила FMC у Казахстані, спільно з партнерами TELE2 та Beeline
-Запустила додаткове джерело генерації Лідів із Satu.kz (майданчик Prom.ua в Казахстані)
-Збільшила % виторгу на 100%

Директор з продажів

з 04.2020 по 09.2020 (5 місяців)
Ibeauty, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

-Провела аналіз конкурентів і склала стратегію із залучення партнерів
-Створила з «0» комерційний департамент з трьома напрямками: перші продажі - залучення партнерів (салони краси, студії, барбершопи), супровід партнерів - розміщення на маркетплейсі та клієнтська підтримка 24/7
-Прописала структуру комерційного блоку за кожним із напрямів, і реалізувала у поставлені терміни
-Впровадила телефонію, CRM, Trello.
-Команда під моїм керівництвом розмістила на платформі 840 партнерів, 80% яких було залучено внаслідок холодних дзвінків та зустрічей.
-Підготувала платформу до бета-тестування, яке запустилося 1 вересня

Head of Sales Department on Prom.ua

з 10.2017 по 04.2020 (2 роки 6 місяців)
Evo, Киев (Телекомунікації, зв'язок)

-Перезапустила бізнес-процеси відділу продажу
-Організувала контроль якості та оперативного контролю виконання планів, ОКР та KPI
-Управляла подбором, адаптацией, обучением, развитием, и контролем департамента.
-Управляла підбором, адаптацією, навчанням, розвитком та контролем департаменту
-Створила звітність щодо контролю та моніторингу роботи комерційного департаменту перших продажів Prom.ua
-Контролювала дотримання стандартів, процедур та політики у сфері якості
-Оптимізувала бізнес-процес продажу продукту, скоротила швидкість залучення клієнта з 14-ти до 3-х днів, що збільшило конверсію у продажах на 30% два роки поспіль
-Оптимізувала облік продуктивного часу менеджерів із продажу, що дозволило збільшити % виконання особистого плану менеджера на 50%
-Створила приладову панель для відстеження продуктивності перших продажів для Prom.ua, Ti.ru, Del.by в деталізації по кожному менеджеру

Head of Sales (MTS and Cofis) and Customer Support (MGTS)

з 01.2017 по 06.2017 (5 місяців)
TELECONTACT ZHYTOMYR, Житомир (Outsourcing call centre)

-Управляла 3-мя отделами и командой из 35 человек
-Занималась обучением, развитием, подбором, мотивацией, контролем и административным учетом
-Вела переговоры с заказчиком, выполняла планы продаж
-Организовала контроль качества
-Изменила подход к затратам и снизила их
-Оптимизировала обзвон клиентов
-Успешно адаптировала и внедрила международные стандарты COPC (Customer Performance Operations Center) в 3-х подразделениях, что позволило увеличить эффективность работы отделов продаж на 50%, а отдела обслуживания клиентов - на 45%.
-Модернизировала продвижение продукта, что помогло увеличить ежемесячную конверсию продаж на 50%

Керівник підрозділу по роботі з клієнтами Сбербанк Росії

з 03.2012 по 12.2016 (4 роки 9 місяців)
TELECONTACT ZHYTOMYR, Житомир (Outsourcing call centre)

- Керувала підрозділом із 150-ти осіб
- Збільшила % якості у напрямку з 86% до 92%
- Запустила cross-sale активності у відділі обслуговування клієнтів, з наступним перевиконанням планів з продажу протягом 10 місяців на 200%, при тому, що KPI переглядалися щоквартально у більшу сторону протягом року
- Модернізувала та змінила схему IVR, змінила алгоритм дистанційного обслуговування у "Сбербанк Росія"

Освіта

Zhytomyr State Polytechnic University

Economics and management, economist, Житомир
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Business CoachBusiness Coach

European Coach Federation (ECF) Date of issue: Feb. 2020 No expiration date Accreditation ID: 198-EVO BCS-02.2020

Specialist in e-commerce

Change management Centre UAPROM Issue Date: Dec. 2017 No expiration date Accreditation ID: 01/151217/2

Знання і навички

MS Excel MS Office Пользователь ПК Користувач ПК Пользователь Internet Користувач Internet PC User Internet User MS PowerPoint CRM Управленческие навыки Управлінські навички Management skills Trello Jira Confidence

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: