Резюме від 26 травня 2024 Файл

Світлана

Начальник відділу діловодства та контролю

Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

РЕЗЮМЕ
Дорошенко Світлана Вікторівна
Контактна інформація
м. Київ, вул. Закревського, буд.47-Б, кв. 57
Тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті дані:
Вік
46 років (19.04.1977)
Сімейний стан
Заміжня, донька.
Особисті якості:
Вміння працювати у команді, орієнтація на результат, здібності до швидкого навчання, висока працездатність та відповідальність, творчий підхід до виконання завдань, бажання постійно розвиватись та удосконалюватись.
Мета:
Реалізація отриманих знань та досвіду у компанії, що розвивається, вирішення складних задач.
Професійне зростання.
Заробітна плата
30 000,00 грн.
Освіта
Спеціаліст
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій (ДУІКТ).
2001-2008 рр.

Спеціальність - «Інформаційні мережі зв’язку».
Спеціалізація «Інженер в галузі електроніки та телекомунікацій».
Досвід роботи
НЕК «УКРЕНЕРГО»
16.05.2023 - по теперішній час
Інженер 1 категорії відділу експлуатації інженерних мереж адміністративних будівель НЕК «УКРЕНЕРГО»
Реєстрація договорів, актів виконаних робіт/наданих послуг за договорами з підрядними організаціями, внесення платежів, наданих послуг щодо виконання договірних зобов’язань у базі автоматичної системи обліку договорів (АСОД) на оплату документів (рахунків, платіжних доручень та актів) по договорах з реконструкції, ремонту, технічного обслуговування, комунальних послуг. Організація процесу погодження (візування) договорів (при необхідності змін/ доповнень до договору) через СЕД згідно з розпорядчими документами НЕК «Укренерго».
Виписка з центрального складу для потреб відділу матеріальних ресурсів, господарського інвентарю, канцелярських товарів. Складання актів на списання товарно-матеріальних цінностей, організація підписання.
Внесення інформації по договорам, укладеним з ініціативи відділу, до програмних комплексів АСОД та АСКОД та супровід договорів в даних програмних комплексах до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Підготовка інформації про бюджет руху грошових коштів по напрямах діяльності відділу.
Організація обробки інформації та підготовка матеріалів щодо звітності за дорученнями керівництва та відповідно до вимог розпорядчих документів НЕК «Укренерго».

з 27.07.2019 – 05.05.2023 відділ експлуатації будівель управління справами
АТ «ОЩАДБАНК»

з 16.12.2022
відділ супроводження централізованих договорів Департаменту інфраструктури
АТ «ОЩАДБАНК»
АТ «Ощадбанк»

Головний фахівець відділу супроводження централізованих договорів управління експлуатації матеріального технічного та
транспортного забезпечення Департаменту інфраструктури
АТ «ОЩАДБАНК»

Обов’язки:

1. Супроводження договорів на електропостачання та розподіл електричної енергії, водопостачання, теплопостачання. Відповідальність за достовірність, строків подання щомісячних звітів про використану електроенергію.
Взаємодія з енергопостачальними компаніями.
Передача заяв на постачання електричної енергії з відповідними додатками для кожного ОСР та отримання рахунків та актів виконаних робіт.
Складання та оформлення звітів для оператора системи розподілу електричної енергії. Підготовка листів для ПрАТ ДТЕК «Київські електромережі»
Облік спожитої електричної енергії, складання планів платежів по функціональному напрямку.
Отримання та передача рахунків на оплату електричної енергії.
Супроводження договорів на технічне обслуговування енергетичного обладнання.

2. Ведення документообігу відділу (реєстрація вихідної документації відділу: службові записки, допуски до приміщень, електронні повідомлення, контроль за додержанням термінів.
3. Своєчасне оформлення довіреностей на матеріали та контроль за додержанням терміну отримання матеріалів.
4. Відправлення вихідної документації контрагентам засобами укрпошти.
5. Ведення особистих карток обліку спецодягу відділу, своєчасна закупка та видача спецодягу згідно норм.

6. Формування фінансових розпоряджень в системі Афіна, супроводжувати підписання створених документів та контроль за здійсненням оплати фінансовими органами.

7. Участь у тестуванні нових програм.
8. Забезпечити своєчасне ведення експлуатаційної документації.
9. Вживання заходів щодо економії електроенергії.
9. Ведення обліку використання електроенергії, готування звітів, контролювання правильності та своєчасність розрахунків.
10. Приймання участі в атестаційній комісії по перевірці знань з техніки безпеки, електробезпеки та правил техніки експлуатації.
11. Знання правил техніки безпеки, правила першої допомоги при ураженні електрострумом та суворе дотримання в роботі.
12. За дорученням начальника відділу здійснювати ділові контакти в межах своєї компетенції з відповідними підрозділами та зовнішніми організаціями.
13. Виконання списання матеріальних цінностей відділу (видача, списання, оприбуткування), контроль за додержанням термінів.
14. Виконую інші обов'язки, віднесені до компетенції підрозділу, визначені керівником підрозділу або керівництвом Банку, що передбачені законодавством України та внутрішніми документами Банку.

ПАТ «Укртелеком»
19.12.2014 – 26.07.2019
Електромеханік електрозв’язку 1 категорії ПАТ «Укртелеком»
01.12.2000 – 18.12.2014
Технік електрозв’язку відділу енергозабезпечення ПАТ «Укртелеком»
03.02.1997 – 01.12.2000
Телеграфіст 2 класу дільниці міжнародної телефонно-телеграфної мережі зв’язку ВАТ «Укртелеком».
18.07.1995 – 03.02.1997
Оператор зв’язку 2 класу комутаторного цеху міжнародної телефонно-телеграфної мережі зв’язку ВАТ «Укртелеком».
Навики роботи з комп’ютером
Навики роботи з базовим набором програмного забезпечення (Microsoft Office, Internet Explorer, Word, Excel, Megapolis,
Афіна Сіквел, Документообіг, АСКОД.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: