Резюме від 23 квітня 2023 PRO

Юлія

Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, помічник керівника

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто проживання:
Буча
Готовий працювати:
Буча, Ірпінь

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультант з економічних питань

з 12.2022 по нині (1 рік 6 місяців)
Савсервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Звірка з контрагентами , комунікація з питань розрахунків,підписаня актів, виписка доручень , робота в програмі CODA

Менеджер по роботі з клієнтами

з 07.2022 по 12.2022 (5 місяців)
Юнайтед форест, Клавдієво (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота в 1с 8.3 виробництво, виписка рахунків, видаткових , товарнотраспортних накладних, робота з програма ТСД, прихід , списання, переміщення товару, складання реєстру

Керуючий

з 05.2022 по 09.2022 (4 місяці)
Вікна груп, Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Продаж вікон, дверей, робота з прро, чек бокс, прорахунок в системі виробів, підбір персоналу, залучення нових клієнтів, заключння договорів, виписка наклалних, актів в 1с, ведення переговорів для оптових продаж, з держ установами та фізичними особами, логістика.

Менеджер з продажу

з 01.2020 по 02.2022 (2 роки 1 місяць)
Роганский мясокомбинат, Киев (Харчова промисловість)

Організація продажів. Забезпечення реалізації продукції. Виконання планів. Просування нового асортименту. Збільшення клієнтської бази. Контроль повернення ДЗ. Звітність встановленої форми. Розміщення обладнання та рекламних матеріалів. Контроль і аналіз роботи ТА.

Керівник Бухгалтер Товарознавець

з 07.2007 по 01.2021 (13 років 6 місяців)
ФОП Амосова, Буча (Роздрібна торгівля)

1.Організація роботи магазину за стандартами компанії
2.Контроль роботи персоналу з усіх питань, пов'язаних з функціонуванням магазину.
3.Закупівля та логістика товару.
4.Звітність та аналіз роботи магазину.
5.Розрахунок та контроль виконання планів продажу, а також показників магазину.
6.Контроль грошових та товарних потоків
7.Забезпечення безпеки довірених товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризації.
8.Пошук та підбір персоналу.
9.Навчання, мотивація, розвиток персоналу, створення команд.
10.Нарахування та видача заробітньої плати, лікарняних, декретних, відпускних.
11.Звітність до державних органів.
1с Бухгалтерия, прро, рро, медок, електроний кабінет.

Кредитний інспектор

з 02.2006 по 02.2007 (1 рік)
Дельта Банк, Буча (Фінанси, банки, страхування)

Оформлення кредитів

Освіта

Ірпінський економічний коледж

Облік і аудит, Ірпінь
Незакінчена вища, з 2004 по 2006 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курси турагента

2021р 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Електронний кабінет платника податків MS PowerPoint M.E.Doc MS Outlook MS Access Вчасно Туризм Coda Робота з ТЗД

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Швидко і легко навчаюсь, відповідальна, порядна, без шкідливих звичок. Маю права категорії В стаж водіння 10 років.
Люблю працювати на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: