Юлія
Менеджер по роботі з клієнтами, бухгалтер, помічник керівника
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто проживання:
- Буча
- Готовий працювати:
- Буча, Ірпінь
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/8538962
Досвід роботи
Консультант з економічних питань
з 12.2022 по нині
(1 рік 6 місяців)
Савсервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Звірка з контрагентами , комунікація з питань розрахунків,підписаня актів, виписка доручень , робота в програмі CODA
Менеджер по роботі з клієнтами
з 07.2022 по 12.2022
(5 місяців)
Юнайтед форест, Клавдієво (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота в 1с 8.3 виробництво, виписка рахунків, видаткових , товарнотраспортних накладних, робота з програма ТСД, прихід , списання, переміщення товару, складання реєстру
Керуючий
з 05.2022 по 09.2022
(4 місяці)
Вікна груп, Ірпінь (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Продаж вікон, дверей, робота з прро, чек бокс, прорахунок в системі виробів, підбір персоналу, залучення нових клієнтів, заключння договорів, виписка наклалних, актів в 1с, ведення переговорів для оптових продаж, з держ установами та фізичними особами, логістика.
Менеджер з продажу
з 01.2020 по 02.2022
(2 роки 1 місяць)
Роганский мясокомбинат, Киев (Харчова промисловість)
Організація продажів. Забезпечення реалізації продукції. Виконання планів. Просування нового асортименту. Збільшення клієнтської бази. Контроль повернення ДЗ. Звітність встановленої форми. Розміщення обладнання та рекламних матеріалів. Контроль і аналіз роботи ТА.
Керівник Бухгалтер Товарознавець
з 07.2007 по 01.2021
(13 років 6 місяців)
ФОП Амосова, Буча (Роздрібна торгівля)
1.Організація роботи магазину за стандартами компанії
2.Контроль роботи персоналу з усіх питань, пов'язаних з функціонуванням магазину.
3.Закупівля та логістика товару.
4.Звітність та аналіз роботи магазину.
5.Розрахунок та контроль виконання планів продажу, а також показників магазину.
6.Контроль грошових та товарних потоків
7.Забезпечення безпеки довірених товарно-матеріальних цінностей, проведення інвентаризації.
8.Пошук та підбір персоналу.
9.Навчання, мотивація, розвиток персоналу, створення команд.
10.Нарахування та видача заробітньої плати, лікарняних, декретних, відпускних.
11.Звітність до державних органів.
1с Бухгалтерия, прро, рро, медок, електроний кабінет.
Кредитний інспектор
з 02.2006 по 02.2007
(1 рік)
Дельта Банк, Буча (Фінанси, банки, страхування)
Оформлення кредитів
Освіта
Ірпінський економічний коледж
Облік і аудит, Ірпінь
Незакінчена вища, з 2004 по 2006 (2 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси турагента
2021р 3 місяці
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Швидко і легко навчаюсь, відповідальна, порядна, без шкідливих звичок. Маю права категорії В стаж водіння 10 років.
Люблю працювати на результат.
Схожі кандидати
Секретар, адміністратор, ресепшионіст, помічник бухгалтера
15000 грн, Ірпінь
Администратор, помощник руководителя, специалист по работе с клиентами
Ірпінь, Буча, Гостомель
Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника
18000 грн, Ірпінь
Бухгалтер з первинної документації, помічник бухгалтера
Бородянка, Буча
,
ще 2 міста
Менеджер по работе с клиентами
Ірпінь
Менеджер по роботі з клієнтами
18000 грн, Ірпінь, Київ, Буча