Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Наталя

Директор з управління персоналом, начальник відділу кадрів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Аудиторка з кадрів; HR бізнес-партнерка

з 06.2023 по 04.2024 (10 місяців)
Приватні послуги, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Директор з управління персоналом

з 10.2022 по 04.2023 (6 місяців)
Fairmont, Grand Hotel Kyiv, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Тимчасова робота (декретна посада) у 5-ти зірковому готелі світової мережі.
Неповна зайнятість: на 0,75.
Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
• Формувала штатний розпис ТОВ.
• Оформляла премії співробітникам по ітогу роботи за місяць, на підставі Положення про нарахування премій.
• Оформляла матдопомогу співробітникам (за потреби), на підставі Положення про матдопомогу.
• Контролювала, налагоджувала та формувала (за потреби) кадрову документацію.
• Консультувала по кадровим питанням.
• Постійний моніторинг змін у трудовому законодавстві та дотримання нововведень в роботі.
• HR-процеси роботи (пошук, підбір персоналу - займалася самостійно на період відсутності менеджера з персоналу).
• Адаптувала нових співробітників.
• Співпрацювала з навчальними закладами, організовувала практику студентів у готелі.
• Підтримувала спілкування з HR-директорами 5-ти зіркових готелів Києва.
У підпорядкуванні: менеджер з кадрового адміністрування.
Штат: 220 чол.

Директор з управління персоналом

з 08.2012 по 08.2021 (9 років)
Ресторанна група: Прага (ВДНГ), Монтеккі Капулетті, Марлін, Блек Маркет, Panda, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
Ділянка роботи HR:
• Здійснювала пошук, підбір персоналу різних рівнів.
• Телефонний скринінг кандидатів. Співбесіди.
• Адаптація персоналу.
• Опитування працівників.
• Утримання персоналу. Мотивація.
• Задоволеність, лояльність, залучення персоналу.
• Посередництво між інтересами компанії та співробітниками.
• Підтримка позитивної атмосфери у колективі.
• Моніторинг ринку праці та зарплат.
• HR-бренд.
• Exit-інтерв'ю.
Ділянка роботи Кадрове діловодство:
• Створювала кадрову документацію із "0".
• Здійснювала ведення кадрового діловодства у повному обсязі кількох Юр.осіб.
• Прийом, переведення та звільнення працівників.
• Формування особистих справ.
• Ведення та зберігання труд.книжок.
• Дотримання надання щорічних відпусток, оформлення інших видів відпусток.
• Лікарняні.
• Розробляла посадові інструкції.
• Облік робочого часу персоналу.
• Формувала штатні розклади кількох Юр.осіб.
• Автоматизація.
• Консультувала з кадрових питань.
• Розробила та впровадила інструкції з комунікації для керівників підрозділів з кадровою службою.
• Знання КЗпП, Інструкцій.
• Успішне проходження перевірок Інспекцією з праці.
• Запобігала ризикам підприємств.
• Співпраця (часткова) з аутстаффінг-компанією.
За період своєї роботи брала участь у відкритті нових ресторанів, вибудовувала процеси роботи ділянок: hr + кадри.
З 2012 р. по 2015 р. працювала на посаді інспектор з кадрів з додатковим функціоналом hr-менеджера (єдиний працівник на підприємствах).
З 2015р. переведена на посаду Директора з управління персоналом.
У підпорядкуванні з 2015р: 1 працівник.
Кількість персоналу: 250-450 чол.
Основне місце роботи та локація: ресторан «Прага».

Інспектор з кадрів, В.о.інженера по організації та нормування праці, Діловод, Профгрупорг

з 01.1998 по 06.2012 (14 років 5 місяців)
АрселорМіттал Кривий Ріг (раніше Криворіжсталь), підрозділ Палац культури металургів, Кривий Ріг (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Робота в найкращому та сучасному Палаці культури у складі «Криворіжсталі», наймогутнішому підприємстві, завдяки якому у минулому бюджет України на 25-30% поповнювало наше підприємство. Після продажі підприємства працювали у складі «Арселор Міттал».
• Кадрове діловодство (основна робота) – ведення кадрової документації у повному обсязі.
• В.о. інженера з організації та нормування праці; в.о. бухгалтера - тимчасове внутрішнє суміщення.
• Періодично брала участь у організації та проведенні святкових протокольних заходів підприємства на базі Палацу та стадіоні «Металург», з участю перших осіб держави та зірок естради; святкових корпоративів для топ-керівництва; днів металурга для працівників підприємства.
Кількість персоналу на підприємстві -56000 чол., у підрозділі Палац культури - 150 чол.

Бухгалтер

з 03.1996 по 11.1996 (8 місяців)
Південний гірничо-збагачувальний комбінат, підрозділ Управління капітального будівництва, Кривий Ріг (Гірнича промисловість)

Освіта

Національна металургійна академія України

Спеціальність «Фінанси», кваліфікація Спеціаліст економіки і підприємництва, Кривий Ріг
Вища, з 2001 по 2007 (6 років)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

Короткострокові проектні роботи (по рекомендації): проводила аудити з кадрів та налагодження процесу кадрової роботи:
- 19-20р; 08.21-02.22р - салон краси;
- 01.21р; 08.22-10.22р. - приватна школа Мідгард на ВДНГ.

- 06.23р-04.24р. - приватні послуги з аудиту, налагодження кадрової роботи, укомплектація штату персоналом.


Особисті якості: тактовність та доброзичливість, порядність та чесність, енергійність та оптимізм.

Розглядаю постійну роботу на правому березі Києва.

Зарплату розглядаю в залежності від обсягу роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: