Резюме від 20 жовтня 2022 PRO

Богдан

Менеджер по работе с клиентами, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер відділу матеріально-технічного забезпечення та логістики

з 06.2021 по 12.2021 (6 місяців)
ТОВ "ГК"Термоінжиніринг", Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

1. Участь у розробленні планів постачання, створення, виробництва, зберігання та відвантаження нової продукції на підприємстві.
2. Проведення маркетингових досліджень щодо постачальників, дистриб’юторів, закупівель продукції та матеріалів, цін та умов постачання відповідно до встановленого завдання та асортименту.
3. Підготування, узгодження й укладання договорів постачання, визначення ключових показників їх ефективності, подання пропозиції щодо можливості й доцільності встановлення прямого довгострокового постачання та його розширення.
4. Організація та контроль постачання продукції згідно з передбаченими в договорах строками, контроль кількості, якості і комплектності продукції.
5. Плануваннч логістики, визначення виду транспорту, спосіб доставляння, маршрути перевезень, виявлення «вузькиз місць» процесу, оперативне вживання заходів.
6. Моніторинг та огляд системи зберігання продукції, матеріалів та комплектовання тощо, вживання заходів, щоб підтримувати необхідні рівні запасів за мінімальних витрат.
7. Дотримання системи обліку для відстеження руху продукції (придбання, зберігання і розподілу), забезпечення своєчасної зміни розміщення і поповнення запасів.
8. Формування та розширення господарських зв’язків з постачальниками та дистриб’юторами продукції, проведення перемовин, підготовка пропозиції щодо освоєння нових ринків.
9. Участь у доборі, підготовленні та підвищенні кваліфікації працівників. 10. Розподіл обов’язків, ступінь відповідальності між працівниками, спрямовування, координація та контроль їх роботи.
11. Участь у нарадах за результатами господарської діяльності підприємства.
12. Оптимізація бюджету забезпечення ефективного використання ресурсів щодо забезпечення своєчасного постачання продукції.
12,5. Забезпечення своєчасного складання та підготування фінансової та статистичної звітності

Помічник керівника (робота з клієнтами/матеріально-технічне забезпечення)

з 11.2017 по 04.2021 (3 роки 5 місяців)
ТОВ "БВК "Альтера", Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

1. Організація і проведення переговорів з замовником/потенційним клієнтом.
2. Пошук нових та виявлення потенційних клієнтів, аналіз та чітке розуміння їх потреб.
3. Розробка методик пошуку клієнтів і ефективних схем їх залучення.
4. Підтримка відносин та контактів з постійними замовниками.
5. Аналіз ринку.
6. Оформленням угод, демонстрація продукції/асортименту послуг.
7. Виконання інших різнопланових доручень керівника (добір персоналу, організація процесів на будмайданчику, таке інше).
8. Забезпечення виробничого процесу підприємства та робіт на об'єктах будівництва/ремонтних робіт повним спектром необхідних ресурсів.
9. Організація та координація постачання матеріальних ресурсів відповідної якості у встановлені терміни та у повному обсязі.
10. Ведення аналізу та вирішення організаційно-технічних, економічних та будь-яких інших питань, пов'язаних з постачанням.
11. Планування постачальницької діяльності, участь у підготовці проектів перспективних і річних планів та балансів матеріально-технічного забезпечення виробництва.
12. Узгодження комерційних умов, укладення договорів, наглядовий супровід дотримання домовленостей та контрактів, оцінювання ступені можливого ризику.
13. Підготовка матеріалів за претензіями до постачальників, погодження з постачальниками зміни умов укладених договорів.
14. Проведення роботи з формування та розширення господарських зв'язків з постачальниками, освоєння нових, більш вигідних товарних ринків, відстеження асортименту виробів з метою їх придбання.
15. Організація логістики і контроль доставки матеріальних ресурсів згідно з передбаченими у договорах термінами, забезпечення контролю їх кількості, якості і комплектності, дотримання правил зберігання продукції на складах.
16. Відпрацювання встановленої звітності, формування бази даних щодо внутрішньої та зовнішньої інформації із матеріально-технічного забезпечення підприємства.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 03.2017 по 10.2017 (7 місяців)
Інтернет магазин "КнигоСфера", Киев (Розничная торговля)

-прием входящих звонков;
- обработка входящих заказов (сайт/телефон);
- консультация клиента по ассортименту и наличии товара;
- комплектация заказа;
-генерировать ттн на новую почту;

Менеджер по експлуатації та матеріально технічного забезпечення об'єктів нерухомості

з 06.2014 по 02.2017 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "НВК "Київпроект", Киев (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

1. Забезпечення безпечної експлуатації будівель, приміщень, споруд та інженерних мереж балансоутримувача.
2. Організація технічного обслуговування квартирно-житлового фонду.
3. Розробка річних планів матеріально-технічного забезпечення, поточних і капітальних ремонтів, заходів з підготовки безпечної експлуатації будівель в осінньо-зимовий період, забезпечення комунальними послугами, зменшення енерговитрат, проведення обстежень.
4. Організація, матеріальне забезпечення та документальне супроводження нового будівництва, поточних та капітальних ремонтів, різного роду господарських робіт.
5. Проведення та документальний супровід публічних процедур закупівлі матеріалів, робіт, послуг (в тому числі комунальних), робота з постачальниками.
6. Розробка та формування профільної документації за напрямками (проектно-кошторисна, тендерна, дозвільна, звітування, тощо).
7. Контроль виконання робіт підрядними організаціями, дотримання умов договору, відповідність виконаних об'ємів та використаних матеріалів.
8. Розподіл, контроль руху та списання тмц.
9. Проведення планових/позапланових обстежень нерухомого фонду та закріпленого майна, участь в розробці дефектних актів.
10. Укладання договорів оренди необхідних приміщень в т.ч. житлових.

Освіта

НАУ

Инженерно-строительный, Киев
Вища, з 2009 по 2014 (5 років)

Знання і навички

MS Office АВК

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

- аналитического + критического (прилагаю максимум усилий для исключения максимально возможного количества вероятностей "промаха") мышления состав ума;
- максимально стрессоустойчив;
- получаю удовольствие от общения с людьми всевозможных классов и профессионального удовлетворения их потребностей;
- уверенно справляюсь с режимом многозадачности путем правильного расставления приоритетов, поэтапного дробления и делегирования по направлениям;
- быстро и с интересом обучаюсь всему новому;
- инициативен;

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: