Резюме від 27 квітня 2024 PRO

Людмила

Економіст-аналітик, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Інші країни
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник підприємства

з 07.2021 по нині (2 роки 10 місяців)
фоп, Інші країни (Приватні особи)

- відкриття фоп,
- організація виготовлення екологічних товарів,
- ведення соц мереж,
- пошук замовників, постачальників, виконавців, конкурентів,
- організація та відправка товарів за кордон,
- налагодження та аналіз маркетингу,
- контроль фінансів.

Спеціаліст з розрахунку зп

з 05.2016 по 08.2017 (1 рік 3 місяці)
МД фешн, Київ (Роздрібна торгівля)

- розрахунок заробітної плати, премій, лікарняних, відпускних та інших виплат для понад 500 працівників,
- проведення утримань аліментів та інших утримань за виконавчими листами,
- підготовка зведених відомостей для нарахування ЗП,
- складання звітів,
- робота у 1С УТП, ЗУП.
Досягнення: впроваджено нову систему оплати праці (ставка+КПЕ), автоматизовано складання зведених відомостей та звітів.

Support-manager

з 01.2016 по 05.2016 (4 місяці)
Go-crazy, Інші країни (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- допомога з аналізом діяльності,
- формування економічних звітів,
- підбір персоналу.

Економіст

з 03.2014 по 04.2016 (2 роки 1 місяць)
СДС, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- контроль та аналіз доходів та витрат,
- складання аналітичних та фінансових звітів,
- контроль правильності ведення звітів, бухгалтерських програм,
- щоденне складання реєстру платежів, контроль щомісячних платежів,
- контроль оплат кредиторської та дебіторської заборгованостей,
- моніторинг та аналіз ринку,
- організація роботи відділу та контроль виконання поставлених завдань.
Досягнення: створено нову систему контролю інформації підвищення точності управлінських звітів, автоматизовано процес їх складання.

Помічник бухгалтера

з 04.2011 по 03.2014 (2 роки 11 місяців)
Бригадир, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- робота в 1С (7 та 8) , Клієнт-банк,
- робота з первинною документацією (договори, довіреності, рахунки, накладні), звітна документація, кореспонденція,
- звірка розрахунків із покупцями/постачальниками,
- Активне використання MS Office,
- переговори з покупцями/постачальниками, ведення взаєморозрахунків,
- ведення обліку поточних витрат/доходів, внутрішніх звітів, а також їх перевірка,
- облік витрати палива, контроль та перевірка,
- кадровий облік,
У ході написання курсової роботи на підприємстві було проведено економічний аналіз діяльності, запропоновано шляхи підвищення ефективності роботи.

Бухгалтер

з 09.2010 по 03.2011 (6 місяців)
Вулик, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Робота з первинною документацією, накладними, дорожніми листами, реєстрами, договорами, клієнт-банком, банківськими виписками.

Практикант - помічник бухгалтера

з 04.2010 по 05.2010 (1 місяць)
Аврора (квадрат), Київ (Нерухомість)

Работа з накладними, договорами, клієнт-банком

Освіта

Торгово-економічний університет

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2013 по 2014 (1 рік)

Брала участь у міжнародній науково-практичній конференції «Тенденції розвитку економіки у 2014 р.: аналітичні та теоретико-методологічні аспекти» наукової економічної організації «Перспектива».

Захистила дипломну магістерську роботу на тему "Формування системи моніторингу прибутку підприємства". У ході написання було розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації впровадження системи моніторингу прибутку на підприємстві та запропоновано структуру моніторингу прибутку.

Торгово-економічний університет

Економіка підприємства, Київ
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

ТЕК КНТЕУ

Бухгалтерський облік, Київ
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Оператор комп'ютерного набору, ТЕК КНТЕУ

2010

British council

2016

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office MS Access Adobe Illustrator Windows Google Sheets Google Ads Google Docs Organisation skill Work with a large amount of information Attentiveness Management of social networks

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Турецька — середній

Додаткова інформація

Водійське посвідчення, категорія Б.

Впевнений користувач ПК.

Не маю шкідливих звичок, швидко навчаюсь, цілеспрямована, не конфліктна, активна, комунікабельна, уважна.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Аналітик, помічник аналітика, статист
Запоріжжя, Дистанційно

Бухгалтер-калькулятор, технолог, економіст, товарознавець (аналітика)
15000 грн, Київ, Дистанційно

Економіст, аналітик
Івано-Франківськ, Дистанційно

Економіст, аналітик
16000 грн, Дистанційно

Економіст з планування, аналітик
25000 грн, Дистанційно

Економіст, аналітик
Львів, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: