Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 6 червня 2017

Олександр

Керівник юридичного відділу, начальник кадрової служби, юрист, 7 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Андрощук Олександр Олександрович
(08 грудня 1981 р.н.)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: посада начальника юридичного відділу, юристконсульта, юриста,можливі інші пропозиції, що вимагають юридичної освіти.
Освіта:
2003-2006 р.р. Львівський національний університет імені Івана Франка, кваліфікація: юрист (диплом спеціаліста).

1999-2002 р.р. Рівненський державний аграрний технікум
кваліфікація: юрист (диплом молодшого спеціаліста).

Трудовий стаж: 11 років та 6 місяців.

Досвід роботи:

з 01 липня 2011 р.- по даний час займаю посаду начальника юридичної служби Рівненської регіональної філії
ДП «Центр державного земельного кадастру» (м. Рівне, Рівненської обл.):
- юридичний супровід діяльності підприємства, представництво інтересів в судах щодо розгляду господарських, земельних, цивільних, трудових та інших спорів;
- захист інтересів підприємства перед контролюючими, правоохоронними органами;
- претензійно-позовна робота;
- досвід кадрової роботи щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, ведення їх трудових книжок, надання відпусток, ведення обліку відпусток, оформлення особових справ та інше:
- розроблення та правовий аналіз договорів;
- підготовка висновків з правових питань;
- практичний досвід проведення процедур закупівель та участі у них, згідно Закону України «Про здійснення державних закупівель», на посаді секретаря комітету з конкурсних торгів Рівненської регіональної філії Центру ДЗК, а саме:
- підготовка річного плану закупівель та його оприлюднення;
- підготовка протокольних рішень комітету конкурсних торгів;
- підготовка запрошення для учасника та протоколу переговорів з учасником;
- розробка документацій конкурсних торгів, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі та звітів про результати закупівлі з їх подальшим оприлюдненням;
- забезпечення оприлюднення інформацій щодо закупівель на веб-порталі www.tender.me.gov.ua згідно зі ст. 10 Закону України «Про здійснення державних закупівель»;
- підготовка та оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору (у разі необхідності), звіту про виконання договору;
- підготовка та забезпечення отримання всіх документів та довідок необхідних у часнику закупівлі, підготовка пропозиції конкурсних торгів учасника;
- практичний досвід проведення процедур публічних закупівель та участі в них, згідно Закону України "Про публічні закупівлі";
- повний супровід процедур закупівель Рівненської регіональної філії Центру ДЗК.
- ін.

Грудень 2010 р.- по червень 2011 р. посада: начальник юридичного відділу апарату Здолбунівської райдержадміністрації (м. Здолбунів, Рівненської обл.)
- ведення юридичної роботи адміністрації;
- представництво інтересів райдержадміністрації в судах;
- розроблення проектів нормативних документів адміністрації
та їх правовий аналіз.

червень 2004 р.- по 02.12.2010р. посада: головний державний інспектор праці Територіальної державної інспекції праці Рівненської області (м. Острог, Острозький р-н.):
- забезпечення захисту прав працівників шляхом здійснення державного нагляду за додержанням законодавства про працю на підприємствах, установах і організаціях усіх форм власності та у фізичних осіб, які використовують найману працю;
- надання працівникам і роботодавцям рекомендацій та пропозицій з питань застосування законодавства про працю та загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- розгляд листів, заяв, скарг громадян, роботодавців з питань законодавства про працю;
- участь у розроблені пропозицій і рекомендацій щодо вдосконалення обліку, звітності та державної статистики з питань, що належать до компетенції головного державного інспектора праці;
- участь у організації проведення нарад, семінарів з питань законодавства про працю та навчання, підвищення кваліфікації.

квітень 2004 р.- по червень 2004р. посада: спеціаліст з кадрового діловодства Управління праці та соціального захисту населення Острозької райдержадміністрації
(м. Острог, Рівненської області).
- ведення кадрового діловодства управління;
- розроблення проектів нормативних документів управління.

Жовтень 2002 р.- по травень 2003 р. посада: помічник приватного нотаріуса

Професійні якості:
- досвід проведення переговорів з керівниками підприємств, установ і організацій, участь у розгляді трудових спорів;
- ПК на рівні впевнений користувач (МS Office, Internet, E-mail);
- водійські права категорії «В»;
- високій рівень працездатності;
- акуратність, дисциплінованість;
Мови:
- українська, російська вільно, англійська – середній рівень
(з словником).

Особисті якості: - стійкість до стресових ситуацій;
винахідливість, бажання навчатись;
готовність до відряджень;
розумне почуття гумору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: