Резюме від 30 серпня 2022 Файл

Юлія

Керівник філії

Вік:
38 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Житомир, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме: Гарбовська Юлія Валеріївна
Ціль резюме: посада в топ-менеджменті, керівник вищої ланки

Дата народження: 3 березня 1986 р.
Адрес: м. Житомир, вул. Львівська, буд. 9
Тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: незаміжня
Освіта вища:
Житомирський державний технологічний університет 2008 р.
Спеціальність «Управління персоналом і економіка праці»,
кваліфікація «спеціаліст з управління персоналом і економіки праці»
Тернопільський національний економічний університет 2013 р.
Спеціальність «Оподаткування», кваліфікація «магістр з
оподаткування»

Досвід роботи:

06.2022 - 08.2022 АТ «Житомиргаз»
керуюча відділенням групи по обслуговуванню клієнтів відділу з продажів
(Клієнтський простір 104.ЮА м. Житомир)
Керівництво поточною діяльністю відділення. Забезечення виконання плану продажів товарів та послуг
відділення, досягнення ключових КРІ товариства, персональний супровід клієнта.

09.2020 р. – 05.2022 ТОВ «104.ЮА»
начальник відділення Житомирського управління клієнтського сервісу
(Клієнтський простір 104.ЮА м. Житомир)

05.2020 – 09.2020 р., АТ «Житомиргаз»
старший менеджер (по роботі з клієнтами) управління клієнтського сервісу
03.2017 – 05.2020 р., АТ «Житомиргаз»
начальник канцелярського відділу та архіву
Організовувала роботу канцелярії, контролювала строки виконання документів та їх правильне
оформлення. Брала активну участь у запровадженні комплексних процесів за допомогою (з
використанням) програмного продукту СЕД RGC-Docs, проводила навчання працівників Головного
підприємства та територіальних відділень як адміністратор системи RGC-Docs.
06.2013 – 03.2014 р., ГУ Міндоходів у Тернопільській області
помічник начальника Головного управління відділу організації діяльності та контролю виконання
документів Міндоходів у Тернопільській області
05.2012 – 06.2013 р., ДПС у Тернопільській області
помічник голови ДПС у Тернопільській області
Брала участь в підготовці відкриття (підбору приміщень під центри, організація ремонтних робіт,
контроль за дотриманням відповідності робіт до стандартів оформлення) Центрів обслуговування
платників під час впровадження новацій
03.2011 – 01.2012 р., ПП «Торговий дім «Будімперія»
директор ПП «Торговий дім «Будімперія»
організація роботи та ефективної взаємодії структурних підрозділів, проведення переговорів з
потенційними клієнтами, контроль за виконанням договірних зобов’язань, подання звітів за
результатами господарської та договірної діяльності для розгляду на загальних зборах засновників,
вирішення питань щодо фінансово-економічної та виробничо-господарської діяльності підприємства

01.2010 – 03.2011 р., ПП «Торговий дім «Будімперія»
менеджер зі зв’язків з суспільством та комунікаціям ПП «Торговий дім «Будімперія»
розробка фірмового стилю підприємства, Брендбуку, підготовка рекламно-інформаційної продукції для
участі у виставкому центрі КиївЕкспоПлаза, організація опитування серед працівників організації для
одержання матеріалів про необхідність проведення всередині корпоративних PR-акцій (для
удосконалення кадрової політики організації, запобігання внутрішнім конфліктам і т.д.).
10.2009 – 01.2010 р., ПП «Торговий дім «Будімперія»
секретар керівника ПП «Торговий дім «Будімперія»

Додаткові відомості:
загальний стаж роботи — 9 років та 3 місяці, з них на керівних посадах – 6 років.
Радник податкової служби ІІ рангу з 19 червня 2012 року,
9 ранг державного службовця з 04 квітня 2013 року,
Радник податкової та митної справи ІІ рангу з 01 січня 2014 року.
Про себе:
Маю досвід роботи на керівних посадах. Працюю над ефективною організацією роботи великих
колективів, в тому числі в умовах нововведень та становлень. Відповідальність та відданість справі
сприяють у досягненні необхідних показників в роботі. Віддаю перевагу командному стилю роботи.
Комунікабельність та взаємодія з іншими структурними підрозділами допомагають у вирішенні
багатьох складних виробничих задач. В організації діяльності завжди підтримую новітні технології та
ефективні новації.

Інші навички:
• навички роботи з комп'ютером — вільно володію програмним продуктом СЕД RGC-Docs,
впевнений користувач програмного продукту RGC Billing, MD CRM, Word, Excel, Outlook, Photoshop,
Corel.
• знання мов: українська — вільно, англійська – А2.
• водійське посвідчення категорії В з 2012 року.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: