Резюме від 24 лютого 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/8873777

Комерційний директор, керівник відділу продажу, менеджер з реклами (трейд-маркет)

Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме
Ірина
Комерційний директор,
Керівник відділу продажу,
Менеджер з реклами (трейд-маркетолог)

Дистанційна робота/Повна зайнятість.
Місто: Бухарест

Контактна інформація
Ел. пошта:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Професійні навички:
•Управління продажами в b2b та b2c бізнесах
•Побудова та організація відділів
• Організація бізнес-процесів
• Бюджетування
• Скорочення витрат
• Стратегічне планування
• Проведення переговорів
• Управління проектами
• Управління складськими запасами
• Планування та проведення рекламно-маркетингової діяльності
• Лідерські якості та організаторські здібності
• Вміння працювати в команді та приймати рішення
• Комунікативні навички

Досвід роботи
Березень 2021р. до Грудня 2022р. ТОВ «Ідеал трейдінг»
Трейд-маркетинг менеджер (менеджер з реклами)
 Планування та проведення рекламно-маркетингової діяльності
 Розробка змісту рекламних банерів
 Підготовка акцій щодня, щотижня
 Підготовка макетів звукових та відеороликів
 Робота із соц. мережами та сайтом, емейл розсилання
 Планування та контроль додаткових місць продажу в гіпермаркеті
 Контроль мерчендайзингу торців та дод. місць (відповідно до контрактів)
 Робота з адміністрацією магазинів
 Аналіз ефективності проведених маркетингових акцій
 Робота з підрядниками;
 Взаємодія з іншими відділами компанії
 Моніторинг та аналіз конкурентного середовища

Травень 2019р. по травень 2020р. (3 роки та 7 місяців)
Econom-service HoReCa господарські товари для ХоРеКа; Комерційний директор
(у підпорядкуванні 20 осіб) жовтень 2016р. до квітня 2019р. Feel Service господарські товари для ХоРеКа; Керівник відділу продажу
 Аналіз та управління асортиментом (контроль та розробка каталогу)
 Підбір персоналу
 Створення відділу та організація його роботи
 Проведення переговорів із клієнтами
 Складання комерційних пропозицій та укладання договорів
 Розробка планових показників згідно з точкою беззбитковості
 Розробка та впровадження ціноутворення
 Розробка системи бонусації співробітників компанії
 Контроль та систематизація відвантажень
 Контроль дебіторської заборгованості
 Впровадження звітів з продажу
 Контроль рентабельності
 Бюджетування, розрахунки з оплати праці (KPI)
 Організація та Проведення інвентаризацій на складі

Досягнення: Збільшення продажів у 3 рази, напрямок розформували напрямок з-за першого локдауну

Серпень 2015р. - Жовтень 2016р. (Робота за контрактом); Керівник розвитку мережі магазинів ТО «Інтерпродукт-Актау» (FMCG)
(Мережа роздрібних магазинів із розширеним асортиментом алкогольної продукції в Західному Казахстані

 Аналіз та оптимізація та управління асортиментом
 Відкриття магазинів з нуля
 Проведення переговорів з постачальниками, пошук нових
 Розробка та впровадження фірмових стандартів
 Розробка планів по магазинах
 Розробка та впровадження планограм
 Контроль та систематизація замовлень від постачальників
 Моніторинг конкурентів
 Набір персоналу, організація навчання персоналу, оптимізація та ротація, атестація персоналу)
 Впровадження та створення аналітичних звітів
 Пошук нових торгівельних майданчиків під магазини
 Адміністрація підприємства
 Організація бізнес процесів
 Аудит програмного забезпечення
 Участь у розробці логотипу компанії та рекламних продуктів компанії.
 Проведення заходів щодо впровадження стандартів мерчендайзингу
Досягнення:
Збільшення продажів у 3 рази порівняно з аналогічним періодом, а також збільшення чистого прибутку у 2 рази за рахунок збільшення маржинальної та отримання ретро бонусів від усіх постачальників.

Лютий 2009р. - Серпень 2015р. ТОВ «ПТК ШАБО»
Заступник начальника відділу продажу України (25 регіонів) у підпорядкуванні 12 осіб плюс непряме підпорядкування 160 мерчендайзерів по території України
 Організація та розробка плану продажу (виробництво, дистрибуція)
 Бюджетування, розрахунки з оплати праці
 Створення з нуля аналітичного відділу з продажу
 Проведення співбесід
 Веденя VIP клієнта АТБ
 Управління якісною дистрибуцією через програмне забезпечення
(Мерчендайзинг, введення продукції, вторинні продажі)
 Використання стандарту присутності за категоріями ТРМ
 Контроль дебіторської заборгованості;
 Контроль та ведення документообігу
 Проведення переговорів із клієнтами
 Складання комерційних пропозицій та укладання договорів
 Перевірка та підписання специфікацій, договорів.
 Координування відділу продажів
 Взаємодія з іншими відділами компанії
 Організація семінарів, тренінгів для відділу продажу.
Досягнення:
Компанія досягла лідируючих позицій щодо коньячної продукції з 2009 року по 2015 рік 1 місце на ринку України. За винною продукцією 3 місце з продажу на ринку України.

Вересень 2007р. - Січень 2009р. ПВТП «Екстра» (FMCG)
Менеджер із закупівель напою: лікеро-горілчані, б/а, тютюнові вироби)
Березень 2006р.- Березень 2007р ПП «БЕЛЬ» м. Донецьк (алкоголь) Криза менеджер команда
Помічник Директора Департаменту продажу
Березень 2005р. - Квітень 2006р. ПП «Юнілодес» м. Одеса (дистрибуція «Юнелевер Україна»)
Кредитний інспект
Лютий 2004р. - Січень 2005р. ЗАТ «ПО «Київ-Конті» м. Донецьк (кондитерське виробництво)
Асистент регіонального менеджера південного регіону м. Одеса
(одеська, миколаївська, херсонська, кіровоградська області плюс АР Крим та м. Севастополь)
Червень 2000р.- Січень 2004р. ДП «Оазис», ПП «Харчування» дистрибуторська компанія м. Одеса, Україна
 Листопад2002 – Січень 2004р Кредитний інспектор
 Січень 2001 – Листопад 2002 р. Супервайзер
 Червень 2000 – Січень 2001 р. Менеджер відділу продажів
Січень 1998 р.- Квітень 2000 р. АТ «Укрпродукт» м. Одеса, Менеджер відділу продажу та логістики

Освіта:
2010-2012рр. Одеський національний економічний університет «Економіка підприємства (Економіст)»
1992-1997 рр. Одеська національна академія харчових технологій м. Одеса Інженер-механік

Додаткова освіта:
• тренінги з планування, маркетингу, бюджетування.
• ІП «СЖС Україна» «Роль вищого керівництва у системі менеджменту якості»
• Система управління якістю харчових продуктів FSSC 22000
Професійні та інші навички
Навички роботи з комп'ютером
Windows, MS Office, Internet – досвідчений користувач.
знання програм 1С, PhotoShop, спеціалізованих програм, пов'язаних із професійною діяльністю (MD Office, CRM, DOS, Альфа, Мотиві і т.д.)
Мови: Українська – В1; Англійська мова – А1; Французька мова – А1 Російська- рідна

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: