Резюме від 8 травня 2023 Файл

Лілія

Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, продавець-консультант

Вік:
36 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Кабаровська
Лілія Олександрівна
07.04.1988 р.
м. Вінниця, Україна
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ЦІЛЬ
З урахуванням свого досвіду розглядаю такі вакансії, як: Адміністратор/офіс-менеджер/секретар/продавець-
консультант.
Я прагну розвивати свої професійні якості, реалізовувати свій потенціал, розвиватись та набувати нових знань.

КЛЮЧОВА ІНФОРМАЦІЯ
За час своєї діяльності, я якісно і відповідально працювала у сферах організації та комунікації з різною
категорією людей. Завжди швидко і кваліфіковано виконувала безліч різноманітних функцій та доручень
керівництва спрямованих на поліпшення роботи бізнесу його престижу та успіху. Ініціативна, впевнено та
ефективно вирішую питання в рамках своєї компетентності. Вмію якісно організовувати й успішно доводити до
завершення всі процеси роботи тих проєктів над якими працюю.
В трудовій діяльності відзначаюсь своєю відповідальність та виконанням поставлених задач. Ініціативна,
завжди працюю на результат.
НАВИЧКИ
 Технічна грамотність (усна та письмова)  Забезпечення життєдіяльності структур
 Ведення переговорів  Вміння приймати самостійні рішення
 Організація процесів  Психологічна стабільність
 Вміння делегувати  Стресостійкість
 Підбір та адаптація персоналу  Комунікабельність
ДОСВІД РОБОТИ
Фрилансер Обов’язки:
(Інтернет продажі,  Здійснення продаж;
дизайн та прокат  Консультація клієнтів;
дитячих костюмів,  Пошук нових клієнтів;
створення художніх  Пошук та робота з постачальниками.
відеороликів)  Робота з торговою площадкою ОЛХ.
 Робота з Соціальними мережами – Фейсбук, Контакт, Вайбер, Телеграм,
2018 – 2022рр. Ютуб.
 Організація доставки товару.
 Дизайн та пошиття дитячих костюмів.
 Знімання фото та відео, а також створення відеороликів.

Головний редактор - Обов’язки:
«ТОВ професійна  Аналіз діяльності журналу та рекламного рієлторського бізнесу;
ріелторська група»  Організація всієї адміністративної діяльності та оптимізація всіх процесів
01.02.2012 – 25.01.2016р. журналу;
 Планування та розробка стратегій розвитку журналу, його наповнення та
розповсюдження.
 Підбір, навчання та контроль персоналу.
 Адміністративна та комунікативна робота з акціонерами та партнерами.
 Правовий супровід клієнтів (заключення договорів);
 Написання інформативних та рекламних статей.
Напрямок організації: Рекламно-інформативний та комунікаційний.
Секретар Обов’язки :
«Імідж»  Організація роботи офісу та забезпечення його життєдіяльності;
01.03.2010 - 30.01.2012  Розміщення оголошень в різних джерелах інформації;
 Прийом відвідувачів.
 Ведення попередніх консультацій майбутніх працівників;
 Укладання договорів по працевлаштуванню.
 Підготовка документів для керівника
 Виконувала доручення керівника

Напрямок компанії: Косметичні та лікувальні засоби.

Продавець- Обов’язки:
консультант, касир  Консультування покупців.
«МегаСмак»  Викладка товару.
15.06.2009 - 30.02.2010  Прийом товару.
 Перевірка термінів придатності.
 Проведення переобліку.
 Робото з касовим апаратом.
 Прийом, облік, видача і зберігання грошових коштів.
 Здача магазину під охорону.

Освіта:
2004-2008р.р. Барський гуманітарно-педагогічний коледж ім. М. Грушевського за
спеціальністю «Журналістика та редагування»
2008-2011р.р. Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова за
спеціальністю «Журналістика»
ДОДАТКОВО
Робота з комп’ютером : Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) , YOUCAT(Відео) та інші.
Мова: Англійська – початковий рівень, Українська – Вільно, Російська – вільно.
Особисті якості:
 Здатність знаходити, пропонувати і втілювати в життя нестандартні рішення;
 Позитивне мислення;
 Комунікабельність;
 Креативність;
 Ініціативність;
 Відповідальність;
 Пунктуальність;
 Щирість та доброзичливість;
 Ввічливість;
 Порядність;
 Чесність;
Хобі: моделювання та пошиття дитячого одягу, створення дитячих відеороликів, виготовлення
різноманітних поробок, спорт, відпочинок на природі, саморозвиток.
Рекомендації: готова надати при потребі.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: