Резюме від 11 червня 2024 PRO

Марина

Директор з маркетингу

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з маркетингу

з 12.2022 по 05.2023 (5 місяців)
Страхова компанія, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка плану маркетингу та бюджету на маркетинг та рекламу;
•Створення нового корпоративного сайту компанії з e-com блоком;
•Онлайн-маркетинг: аналіз ефективності рекламних кампаній в онлайн каналах, побудова звітності, налаштування нових онлайн кампаній, лідогенерація, виконання планів продажів;
•Участь у інтеграції CRM-системи, роботи з налаштування маркетингових процесів в CRM;
•Дослідження методом Mistery Shopping;
•PR-активності: написання постів, підготовка презентацій та комерційних пропозицій для клієнтів, робота з запитами журналістів, написання та розміщення прес-релізів тощо;
•Ведення ко-брендингових проектів;
•Забезпечення бізнес-юнітів компанії всією необхідною маркетинговою та рекламною підтримкою

Проектна робота, маркетолог, консультант з маркетингу

з 02.2020 по нині (4 роки 4 місяці)
проектна робота, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Аналіз ринку та конкурентної ніші;
•Складання портрету цільової аудиторії;
•Підготовка технічного завдания (ТЗ) для наповнення продукту: ТЗ для разробки кабінету користувача, навігація по кабінету, візуалізація, тестування, написання ТЗ для доопрацювання продукту;
•Розробка маркетингової концепції: опис, УТП, креативи тощо;
•Підготовка брифу для створення сайту, брифування подрядників, підготовка ТЗ для лендінгу, контроль за реализацією;
•Складання семантичного ядра, наповнення сайту контентом з урахуванням семантики, розробка презентаційних матеріалів;
•Розробка стратегії просування продукту по кажному з етапів воронки продажів: підготовка контенту для кажного каналу комунікацій, створення і налаштування рекламних кабінетів, запуск рекламних кампаній, їх оптимізація й аналіз;
•Планування й оптимізація бюджету тощо.

Начальник управління маркетингу та комунікацій

з 02.2016 по 09.2019 (3 роки 7 місяців)
ПАТ «Промінвестбанк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Антикризовий PR: розробка стратегії комунікацій по виведенню банку з кризової ситуації в результаті масованої PR-атаки; складання плану активності, написання PR-матеріалів;
•Моніторинг інформаційного поля банку, написання прес-релізів, робота з запитами журналістів;
•Внутрішній PR: скрипти для регіональної мережі по антикризовій комуникації;
•Розробка плану маркетингу та бюджету на маркетинг та рекламу;
•Розробка та втілення проектів з утримання та повернення клієнтів;
•Роботи із запуску нового сайту: доопрацювання інтерактивних сервісів, вичитка матеріалів, написання текстів в різні розділи сайту, підготовка внутрішніх процедур по супроводженню та підтримці сайту;
•Участь в створенні мобільного додатку для Інтернет-банкінгу: технічне завдання, навігація, візуалізація, підготовка дизайн-макетів, наповнення інформацією для клієнтів;
•Трейд-маркетинг: забеспечення точок продажу POS-матеріалами;
•Стимулювання продажів: різноманітні мережеві маркетингові активності;
•Бюджетування;
•Організація роботи управління маркетингу (4 особи).

Директор з маркетингу

з 07.2015 по 01.2016 (6 місяців)
Страхова компанія «ОРАНТА», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Розробка плану маркетингу й бюджету на маркетинг та рекламу;
•Розробка плану просування продуктів страхової компанії на ринку;
•Моніторинг активності конкурентів (новинна активність, активність в соціальних мережах, продуктова активність, акції, Mystery Shopping тощо.)
•Розробка формату оформлення нових відділень компанії (створення нового бренд-бука із зовнішнього оформлення);
•Розробка нових віжуалів і рекламних матеріалів;
•Забезпечення відділень компанії усією необхідною рекламно-сувенірною продукцією;
•Стимулювання попиту продуктів компанії: розробка та проведення акцій для клієнтів, партнерів та агентів;
•Робота з агентською мережею: розробка матеріалів для агентів, рекламної продукції, акцій із стимулювання агентів;
•Створення нового сайту (Інтернет-магазин компанії: бриф, технічне завдання, підготовка й налагодження пов’язаного з цим бізнес-процесу);
•PR-активність: роботи по наповненню внутрішнього корпоративного видання, написання й розсилка релізів, новин для сайту, оновлення інформації на сайті, робота із запитами журналістів.

Начальник департаменту маркетингу та реклами

з 08.2007 по 10.2013 (6 років 2 місяці)
АТ «Дельта Банк», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•просування банківських продуктів та послуг на ринку: розробка стратегії виведення нових продуктів на ринок, підтримка існуючих продуктів банку в розрізі бізнес-одиниць (роздрібна мережа, корпоративний бізнес (КБ), малий та середній бізнес (МСБ), Private Banking);
•внутрішній PR: декілька видавництв для співробітників, благодійні проекти;
•зовнішній PR: комунікація з представниками ЗМІ, проведення прес-конференцій, спільних заходів з партнерами, висвітлення значимих подій банку в ЗМІ, інформаційні видання для клієнтів тощо;
•крупномасштабні соціальні проекти банку: розробка вектору розвитку соціальної активності, затвердження, реалізація, висвітлення в ЗМІ;
•розробка та втілення стратегії присутності банку в соціальних мережах;
•створення сайту з нуля та послідуюче його адміністрування: інформаційне наповнення, розробка інтерактивних сервісів (калькулятори, заявки на продукти, опитувальники, інтеграція сервисів із внутрішніми IT-системами банку тощо);
•виробництво ТВ-роликів, запуск масштабних ТВ-кампаній із підтримкою різноманітними каналами комуникацій, в тому числі Інтернет-маркетинг;
•директ-маркетингові проекти: утримання, кросс-продажі, залучення нових клієнтських груп, механіки стимулювання попиту на банківські продукти тощо;
•розробка програм лояльності для клієнтів, участь в ко-брендингових кампаніях з партнерами;
•трейд-маркетинг: забезпечення точок продажів POS-матеріалами, стимулювання збуту;
•BTL-активності (застосування комплексу різноманітних механік);
•розробка бренд-буків для різноманітних каналів продажів банку (відділення роздрібного каналу продажів, VIP-відділення, кредитні центри, відділення Private Banking);
•бюджетування: зведені витрати на маркетинг плюс бюджети в розрізі бізнес-одиниць;
•підготовка й проведення презентацій для Ради Директорів банку: заплановані рекламні та маркетингові кампанії й заходи, ефективність маркетингових проектів тощо;
•організація роботи департаменту маркетингу та реклами (15 осіб).

Головний спеціаліст відділу маркетингу управління корпоративного бизнесу

з 09.2005 по 07.2007 (1 рік 10 місяців)
Укрсоцбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

•розробка концепції втілення програми лояльності для корпоративних клієнтів;
•робота над створенням клубів для корпоративних клієнтів (ідеи, концепції, контент Інтернет-сторінки тощо);
•розробка та проведення маркетингових досліджень в рамках програми лояльності для VIP-клієнтів (поліпшення якості обслуговування - 14 анкет за різними продуктовими напрямками);
•розробка плану маркетингу та бюджету на рік;
•планування, проведення та аналіз ефективності рекламних заходів (підтримка продуктів корпоративного бізнесу);
•моніторинг банківського ринку (розробка концепції збору інформації, обробка даних);
•пошук та придбання спеціалізованих баз даних;
•організація та підготовка заходів в рамках виставок та семінарів тощо.

Молодший спеціаліст відділу маркетингових досліджень

з 07.2004 по 06.2005 (11 місяців)
Консалтингова компанія «Prado Marketing» в складі холдингу «Prado Group», Вся Україна (Маркетинг, реклама, PR)

•участь у всіх етапах маркетингових досліджень ринків по різним тематикам (топливо, енергетика, навігація, судобудівництво, нерухомусть та ін.);
•збір інформації, її систематизація й аналіз;
•інформаційні запити в державні органи і комерційні служби, обробка запитів;
•складання баз даних постачальників, конкурентів, потенційних користувачів тощо;
•фільтрація баз даних;
•складання анкет;
•постановка задач службі інтервь’юерів та координація її роботи;
•аналіз зібраної інформації;
•написання звітів для клієнтів по проведеним дослідженням й оглядам ринків.

Освіта

Національний технічний університет України “КПІ”

Факультет менеджменту та маркетингу, економіст-маркетолог, Київ
Вища, з 1994 по 2000 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Google Digital Workshop

2019

Google Analytics Academy (advanced level)

2019

3)Сертифікат про проходження курсу «Спеціаліст з Інтернет-маркетингу» (Академія WebPromoExperts)

2021

Знання і навички

Контент-менеджмент Ведення соціальних мереж Проведення презентацій Проведення рекламних кампаній Бренд-менеджмент SMM Написання прес-релізів Націленість на результат Висока мотивація Постійне навчання й підвищення своїх особистих компетенцій Уміння працювати в режимі багатозадачності Системність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Французька — середній

Додаткова інформація

Досвід роботи в маркетингу понад 17 років.
Компетенції: стратегічний маркетинг, брендинг, маркетингові
дослідження, маркетингове планування, просування продуктів та послуг,
стимулювання продажів, внутрішній та зовнішній PR
(в т.ч. антикризовийPR), ведення великомасштабних соціальних та
благодійних проектів, Інтернет-маркетинг, трейд-маркетинг, робота з регіональною мережею тощо.

Вакансії, що розглядаються: позиції в сфері развитку бізнесу та маркетингу (можлива проектна робота).

ТЕСТОВИХ завлань НЕ виконую!

Особисті компетенції: націленість на результат, багатозадачність (одночасно можу вести сама й паралельно керувати декількома проектами), висока мотивація, постійне навчання й підвищення свого особистого рівня компетенцій, системний підхід до роботи, відмінні лідерські якості, самостійність, ініціативність, відповідальність, вміння вести за собою команду й мотивувати на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: