Резюме від 27 березня 2024 Файл

Максим

Помощник руководителя

Вік:
44 роки
Місто проживання:
Нікополь
Готовий працювати:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Горбов Максим Вікторович
Особисті дані: народився 20.04.1980р.,
Одружений, двоє дітей 13 та 17 років
Контактний телефон: +30951417714
Електронна адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Громадянство: українець
Адреса місця проживання: Україна, м. Нікополь, вул. Миронова, 34/7
Мета пошуку роботи: заробітна плата.

Освіта:
– Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та бізнесу, спеціальність - економіст, 2003 рік
– Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, спеціальність - магістр державного управління, 2006 рік.

Трудова діяльність:
ТОВ «МАКСІПРОМ ГРУП»
З 12.05.2020 до сьогодні – контролер апарату генерального директора з контролю за роботою ділянки збагачення та виробництва марганцевого концентрату
ТОВ "ІНТЕРПАЙП НИКО Т,ЮБ"
02.11.2015 до 16.04.2020р. - начальник служби адміністративного забезпечення
09.01.2008 – 01.11.2015 – начальник відділу з адміністративно-господарських питань
12.05.2003 – 08.01.2008 – помічник голови правління із загальних питань
18.03.2002 – 11.05.2003 – референт голови правління
09.08.2000 – 17.03.2002 – економіст із планування бюро планування управління економіки
ВАТ "НІКОПОЛЬСЬКИЙ ПІВДЕННОТРУБНИЙ ЗАВОД"
24.09.1998 - 08.08.2000 - технік із планування - планово-економічний відділ

Досягнення:
- керівник проєкту з оптимізації медичного персоналу шляхом виведення на аутсорсинг послуг медико-санітарної частини. Термін реалізації проекту 4 міс. Вивели зі штату підприємства 68 шт. одиниць. Розширення переліку та покращення якості послуг за конкурентною ціною. Розширено перелік та поліпшення якості послуг спрямованих на скорочення рівня захворюваності на підприємстві. Своєчасне виявлення професійних захворювань у працівників. Аутсорсинг дозволив менеджменту зосередити зусилля на основній діяльності.

- керівник проєкту з оптимізації адміністративного персоналу (прибиральники) шляхом виведення даної послуги на аутсорсинг. Термін виконання проєкту 5 міс. Вивели зі штату підприємства 137 шт. одиниць. Скорочення часу на адміністрування персоналу та забезпечення необхідним ТМЦ. Отримання якісної, професійної послуги з прибирання адміністративно-побутових приміщень за конкурентною ціною. Аутсорсинг дозволив менеджменту зосередити зусилля на основній діяльності.

- керівник проєкту з оптимізації обігу засобів індивідуального захисту (спецодяг) та забезпечення впровадження передових систем забезпечення спецодягом (пошиття, прання, облік і т.і.). Термін виконання проєкту 9 міс. Вивели зі штату підприємства 28 шт. одиниць. Скорочення часу на адміністрування процесу забезпечення необхідним спецодягом. Утворення сучасних та комфортних умов для працівників підприємства та безперебійне забезпечення спецодягом. Аутсорсинг дозволив менеджменту зосередити зусилля на основній діяльності.

- керівник проєкту по організації забезпечення харчування працівників на підприємстві шляхом виведення даної послуги на аутсорсинг. Вивели зі штату підприємства 59 шт. одиниць. Термін виконання проєкту 7 міс. Конкурентне середовище, що дозволило отримати якість їжі за справедливою ціною. Аутсорсинг дозволив менеджменту зосередити зусилля на основній діяльності. При цьому допоміжні функції не стали дорожчими за рахунок конкуренції.

- керівник проєкту по організації введення електронного документообороту на підприємстві. Скорочення часу на оформлення розпорядчих документів, термінове ознайомлення працівників з наказами та рішеннями прийнятими керівництвом, скорочення видаткових матеріалів. Термін виконання проєкту 2 міс.

- керівник проекту по організації введення на підприємстві електронних перепусток для працівників, встановлення системи контролю обліку робочого часу та контролю стана працівників на вживання алкоголю. Підвищення дисциплінованості працівників, оперативна інформація о кількості працівників. Термін виконання проєкту 6 міс.

- керівник проєкту реконструкції соціально-побутових приміщень підприємства (розробка технічного завдання, підготовка дефектних відомостей, підготовка проектної документації, контроль за виконанням робіт підрядних організацій). Термін виконання проекту 2 роки. Відновлення 15 об'єктів соціально побутового значення. Створення сучасних умов праці спрямованих на сприятливу атмосферу у колективі підприємства та підвищення продуктивності.

- керівник проекту забезпечення доставлення працівників до місця роботи (розробка маршрутів, графіків, кількість транспортних засобів, контроль). Термін виконання проєкту 2 міс.
Утворення комфортних умов для працівників підприємства та своєчасне доставлення до роботи. Створення сучасних умов праці спрямованих на сприятливу атмосферу у колективі підприємства та підвищення продуктивності.

Кваліфікація та досвід роботи:
Соціальне забезпечення:
- організація та проведення корпоративних заходів (свята, спортивні змагання);
- організація харчування на підприємстві;
- організація та забезпечення спецодягом;
- організація роботи спортивно-оздоровчого комплексу;
- організація оздоровлення працівників та членів їх сімей;
- організація проведення профілактичних оглядів, контроль захворюваності працівників;
- розробка соціальних пропозицій для колективного договору.

Адміністративне забезпечення:
- організація прибирання соціально - побутових приміщень, прибирання та доброустрій території;
- розробка та виконання робіт з презентабельності об'єктів;

Загальні:
- управління корпоративними правами;
- організація підготовки та проведення загальних зборів акціонерів;
- організація та проведення корпоративних заходів (свята, спортивні змагання);
- організація роботи з впровадження корпоративної газети та журналу;
- представництво інтересів підприємства в органах виконавчої влади;
- робота із засобами масової інформації;
- громадська робота у раді об'єднання Нікопольських трубних заводів

Додаткові навички:
- Вміння працювати з ПК (Word, Excel, Power Point);
- знання англійської мови на рівні «beginner+»;
- Наявність автомобіля;
- права водія категорія «А,В,D»;
- комунікабельність, цілеспрямованість, пунктуальність, надійність.

Хобі та захоплення:
- спорт, читання літератури.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: