Резюме від 11 травня 2024 PRO

Iгор

Керівник бізнес-напрямку банку, 45 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний менеджер /happiness manager/

з 12.2021 по 11.2023 (1 рік 11 місяців)
ТОВ "Comfort City Development", Київ (Нерухомість)

Формування ефективної команди продавців комерційної нерухомості.
Формування ефективної роботи з СRM та сайтом компанії, моделі продажу високотехнологічних будинків (таунхаусів та котеджів), нежитлового фонду первинного ринку та житлового фонду, укладання угод.Проведення маркетингових заходів. Робота по формуванню ефективної Клієнтської бази в Україні та за кордоном.

Начальник Дарницького N1, Дарницького районного та Солом'янського районного відд

з 07.2004 по 03.2021 (16 років 8 місяців)
Райффайзен Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1.Формування, розвиток та управління творчою Командою продажу та сервісу банківських продуктів Клієнтам: фізичним особам /PI/, юридичним особам/бізнес банкінг-BB/, клієнтам сегменту Преміум PI та Преміум BB - HAPPINESS MANAGER
2. Формування та розвиток ефективної динамічної Клієнтської Бази.
3. Формування динамічного "вхідного потоку" Клієнтів (максимальна щира увага кожному Клієнту).
4. Формування високого рівня eNPS та NPS (максимально "глибока" орієнтація на потреби Клієнта).
5. Формування ефективного процесу продажу основних та додаткових продуктів (постійний позитивний зворотний зв'язок із кожним співробітником з Команди).
6. Формування та розвиток динамічного Клієнтського попиту на дистанційне обслуговування /диджиталізація та cashless всіх сегментів Клієнтської бази проводяться на персональному акцентуванні переваг/.
7. Проведення ефективної адаптації кожного нового співробітника відділення та подальше формування відповідно кваліфікованого менеджера (щоденна робота з розвитку професійних якостей співробітника).

До роботи у відділенні банку:
з 03.07.1995 р.-інженер-програміст /адміністрування та супровід СЕП,Клієнт-Банк, пошта, АРМи і т.д./ ІТ Департаменту банку,
з 2000 р. – провідний менеджер /аналітик/ (Центральний офіс банку)/нагляд за нормативами та аналіз роботи відділень/ Департаменту фінансового аналізу;
з 03.03.2003 р. - начальник відділу оцінки ефективності праці персоналу Департаменту персоналу Центрального офісу банку; з 3.07.2004 по 14.06.2007 р.р.: начальник двох ((5чол. у штаті) та 12 чол. у штаті) відділень банку Київської Дирекції

Освіта

СФТІ /фізико-технологічний інститут/

Автоматизації виробництва, Суми
Вища, з 1988 по 1993 (5 років)

Друга освіта - вища економічна / "Фінанси" /. Українська Академія Банківської Справи.

Додаткова освіта та сертифікати

"Академія начальника відділення"

(2017-2018)

Agile, Scrum и Kanban

2019

«Коучинг», «Стратегічне планування та управління», «Інновації», «Стандарти якості обслуговування клієнтів»; «Моделі продаж

2011-2019

Блокчейн

2019

Знання і навички

MS Office Користувач ПК SQL Операційні системи База даних Формування та розвиток ефективної Командної роботи з цілями Формування високого рівня Клієнтоорієнтованості /NPS=eNPS Знання економічної суті процесів та банківських продуктів Управління формуванням Клієнтської бази /зовнішнє та внутрішнє/

Знання мов

Англійська — просунутий

Додаткова інформація

Створення, розвиток та управління ефективною командою продавців. Практичне застосування управління в Команді: емоційний інтелект, лідерство та управління продажами і послугами (SFE — посилення ефективності продажів/послуг).

Працюю виключно за цілями вільно та ефективно. Головною цінністю вважаю персонал («М'ЯКШЕ до ЛЮДИНИ і ЖОРСТКІШЕ до ПРОБЛЕМИ»).
Не відволікаю керівництво :"Чому ні", керуюсь :"Що зроблено для".
Зовнішні фактори, труднощі не впливають на мою роботу за цілями. Це додатковий мій мотиватор.
Класно продаю, навчаю продажам та залучаю Клієнтів на обслуговування.
Легко формую "вхідний потік" Клієнтів та його динамічне зростання.
Застосовую інструменти професійного коучингу і наставництва (підтримки кожного).
Постійно вдосконалюю емоційний інтелект (управління емоціями, емпатією) та побудову ефективних взаємин з Клієнтами та колегами ( позитивний зворотний зв'язок, виявлення зон розвитку для кожної особи в Команді - формальний і неформальний коучинг, роботою зі стресами та конфліктами ).
Разом з Командою легко формую РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ динамічний приріст Клієнтської бази та Високий рівень продаж !

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: