Резюме від 4 червня 2024 PRO

Віталій

Спеціаліст з продажу, менеджер проєктів, 35 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділу продажу дилерам та приватним клієнтам.

з 09.2017 по 12.2022 (5 років 3 місяці)
"Lion Trans Atlantic", Київ (Транспорт, логістика)

1) Організація відділу продажів із 5-ох осіб.
2) Холодні дзвінки дилерам із пропозицією про співпрацю.
3) Здійснення дзвінків (тепла база) роздрібних клієнтів, що залишили свої заявки через сайт та соціальні мережі.
4) Виявлення потреб клієнтів (марки, моделі авто, рік, пробіг, комплектації, бюджет, ступінь ушкоджень то що).
5) Підбір машин на аукціонах США: Manheim, Copart, IAAI.
6) Прорахунок вартості авто в Україні: комісія аукціону, логістика, експедирування, митні платежі, сертифікація, постановка на облік.
7) Укладання договорів роздрібні клієнти, дилери.
8) Контроль надходження депозитів від клієнтів.
9) Узгодження ставок за відібраними лотами.
10) Безпосередня участь у торгах на аукціонах та викуп авто у офіційних дилерів.
11) Своєчасне надання інвойсів на оплату.
12) Робота з логістами, експедиторами, брокерами, співробітниками сертифікаційних центрів, ДАІ.
13) Контроль співробітників: звіти, дзвінки, виконання плану, розподіл баз клієнтів.
14) Навчання персоналу.
15) Упорядкування звітності керівництву підприємства.
16) Контроль за своєчасною оплатою послуг підприємства.

Керівник проекту "Borispol Customs Service".

з 05.2015 по 07.2017 (2 роки 2 місяці)
ТОВ "Сайрус-Груп", Київ (Транспорт, логістика)

Запуск з "нуля" торгової марки "Borispol Customs Service", зареєстрованої на компанію ТОВ "Сайрус-Груп".
Основні послуги: міжнародна логістика (авіа, авто, морська), митне оформлення, експедирування в портах, сертифікація.
Проведена робота:
1) Створення концепції сайту, написання текстів з послуг та розробка логотипу з відділом маркетингу.
2) Розробка та формування цін на послуги.
3) Написання бізнес-процесів для відділів підприємства.
4) Постановка завдань для відділу маркетингу з розробки рекламно-сувенірної продукції та залучення лідів.
5) Відбір персоналу спільно з відділом HR для департаменту з продажу та супроводу клієнтів.
6) Робота з юристами щодо написання договору на послуги.
7) Розробка завдань та планів з продажу.
8) Створення відділу продажів, інтеграція та навчання нових співробітників, безпосереднє керівництво даним відділом (10 осіб), контроль за виконанням плану продажу, обробка звітності, KPI по кожному із співробітників.
9) Щоденна звітність про виконану роботу та узгодження з власником бізнесу кожного з етапів.
10) Безпосередня особиста участь у продажу з новим відділом: холодні дзвінки, обробка лідів, проведення зустрічей з топ-менеджментом, власниками компаній. Підписано договори з такими компаніями, як: ТОВ "Пластик Карта", ТОВ "Південь Сервіс", ТОВ "Зовнішньоекономічне представництво китайсько-українського Інституту зварювання ім. Патона", ТОВ "Агрі 2.0 Точне землеробство", ТОВ "КИЇВЦВЕТМЕТ" тощо.
11) Координація дій та вирішення проблем щодо взаємодії між департаментами компанії: продажі, супровід, логісти, декларанти, митні брокери, склад, бухгалтерія.
12) Робота з митними базами, CRM, 1С.
Результат:
1) Повноцінно функціонуюча компанія.
2) Створено та очищено відділ продажу.
3) Налагоджені бізнес-процеси від залучення клієнта до закриття угоди та подальший супровід клієнта.
4) Митне оформлення вантажів: аеропорт "Бориспіль", ТОВ "Термінал Вишневе", ДП "Одеський Морський Торговий Порт", митний перехід "Ягодин".
5) Щомісячний приріст за кількістю оформлень 30% – 40%.

Керівник відділу продажу

з 10.2013 по 04.2015 (1 рік 6 місяців)
ICS-Line (Cargo 118), Київ (Транспорт, логістика)

1) Відкриття представництва у м. Києві із призначеним керівником.
2) Планування бюджету офісу.
3) Розробка бізнес-процесів та мотивацій для відділу продажів та бек-офісу.
4) Підбір та навчання співробітників у відділ продажу.
5) Особисті продажі: холодні дзвінки, розвиток та утримання діючих клієнтів.
6) Контроль за виконанням поставлених планів продажу відділом, ведення звітності, нарахування бонусів працівникам.
7) Розробка маркетингових заходів, аналіз їхньої ефективності.
8) Контроль оплати за надані послуги.
9) Імпорт вантажів (авіа, морем, авто) із Китаю, США, Європи, Туреччини, Японії.
Досягнення:
1) Протягом першого тижня відкрито офіс та набрано персонал.
2) Налагоджено роботу взаємодії між відділами (продажі, логістика, ЗЕД, склад), офісами (м. Київ, м. Одеса, м. Гуанчжоу, м. Іу, м. Пшемисль).
2) У перший місяць роботи київське представництво (5 співробітників) покрило всі витрати і вийшло у прибуток 4000 $ з подальшим збільшенням прибутковості на 80% - 130% (залежно від сезонності).
3) Зібрано команду фахівців відділу продажів.
4) Повернено 40% клієнтів.
5) Покращено імідж та впізнаваність компанії.
6) Інтегрована CRM та 1С.

Директор представництва. Керівник відділу розвитку нових напрямів.

з 04.2010 по 10.2013 (3 роки 6 місяців)
"Fialan", Київ (Транспорт, логістика)

Керівник відділу розвитку нових напрямків м. Київ.
Розвиток нових проектів:
1) Готельний напрямок – реалізація продукції для готельного бізнесу, включаючи на замовлення (OEM-сервіс).
- Зв'язок із виробниками продукції для готелів (Китай, Туреччина), запит каталогів, прайсів, зразків.
- Аналіз асортименту та цін конкурентів в Україні.
- Робота з кінцевими споживачами продукції в Україні: дзвінки, особисті зустрічі, пошук об'єктів, що перебувають у процесі будівництва.
- підготовка комерційних пропозицій, презентацій.
2) Розвиток торгового напряму.
- Укладання договорів "Fozzy Group", ТОВ "Фудмаркет".
- Підготовка комерційних пропозицій та презентацій.
- Робота з контрактами.
3) Ведення ключових клієнтів.
- Складання комерційних пропозицій.
- Контроль вантажів на кожному з етапів доставки.
- Контроль оплати.

06.11 до 06.13. Директор представництва у м. Москва.
1) Реорганізація представництва у м. Москва є збитковим із боргами зі сплати податків.
2) Перевірка звітності з продажу, клієнтських баз співробітників офісу.
3) Планування бюджету офісу на рік.
4) Розробка планів продажу та термінів для виходу представництва зі збиткового до прибуткового.
5) Складання переліку послуг та розробка бізнес-процесів.
6) Набір та навчання співробітників у відділ продажу.
7) Напрацювання клієнтської бази, холодні дзвінки, складання комерційних пропозицій всього відділу.
8) Контроль над виконанням поставлених планів продажів відділом.
9) Фінансова звітність, інкасація.
10) Контроль за прийомом, перерахунком, цілісністю вантажів.
11) Контроль над грошовими надходженнями від клієнтів.
12) Розробка маркетингових заходів, ведення форумів.
13) Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами.
14) Взаємодія з контролюючими органами.
15) Організація імпорту вантажів із Китаю, Європи, США, Туреччини, Кореї.
Досягнення:
- Збільшено список послуг, що надаються.
- опрацьовано нові канали доставки.
- Впроваджено нові бізнес-процеси між відділами.
- оптимізовано адміністративні витрати.
- Зібрано команду відділу продажів.
- Напрацьовано нову клієнтську базу.
- Висновок компанії зі збиткової до прибуткової.

З 12.10 до 06.11. Директор представництва м. Київ
1) Організація безперервної роботи офісу.
2) Підбір та навчання співробітників у відділ продажу.
3) Проведення зустрічей, розвиток ключових клієнтів.
4) Контроль над виконанням поставлених планів продажів.
5) Ведення фінансової звітності, інкасація.
6) Контроль оплати за надані послуги.
7) Аналіз KPI співробітників.
8) Взаємодія з усіма відділами підприємства.
Досягнення:
- збільшення прибутковості офісу.
- Залучено нових клієнтів.
З 04.10 до 12.10. Спеціаліст відділу продажів.
1) Активний пошук клієнтів.
2) Холодні дзвінки.
3) Продаж послуг компанії: авіа-доставка, морська доставка (LCL, FCL), авто доставка, митне оформлення, консалтингові послуги на території Китаю, фінансові послуги.
4) Ведення бази клієнтів СRM, 1C.

Менеджер проєктів

з 10.2009 по 03.2010 (5 місяців)
"Альпака", Київ (Дизайн)

1) Ведення проекту будівництва котеджу.
2) Планування робіт, що проводяться на об'єкті.
3) Контроль виконання їх відповідно до плану затвердженого замовником.
4) Закупівля та контроль доставок будівельних матеріалів.
5) Щотижнева звітність перед замовником про фінансові витрати та виконані роботи.
6) Ведення проектів зі здавання у найм нестандартних виставкових стендів.
7) Активний пошук клієнтів.
8) Складання комерційних пропозицій.
9) Зрозуміти цілі та завдання клієнта.
10) Постановка завдань дизайнерському відділу на розробку попередньої концепції.
11) Підписання договору та кошторису.
12) Контроль проекту від створення до повного демонтажу виставкового стенду.
Досягнення:
- Укладено контракт з компанією Brenntag - "ConnectingChemistry" - провідний світовий дистриб'ютор хімічної продукції.
- Суворе дотримання плану з будівництва котеджу, за умови відсутності на той момент будь-якого практичного досвіду в цій сфері.

Менеджер з розвитку

з 07.2007 по 08.2009 (2 роки 1 місяць)
"Шкірянний стиль", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1) Відрядження до Туреччини: переговори, закупівля, контроль відвантаження виробником товару на склад транспортної компанії, відвідування виставок.
2) Інтеграція 1С, автоматизація торгових точок.
3) Контроль за роботою шоу-руму і трьох відділів у торгових центрах.
4) Підтримка робочого процесу: замовлення обладнання, витратних матеріалів, підбір продавців на магазини.
5) Контроль приходу/переміщення товару.
6) Щоденний фінансовий звіт по м. Києву.
7) Відстеження трендів, аналіз конкурентів.
8) Пошук і реалізація товару оптовим покупцям.
Досягнення:
- Відкрито шоу рум.
- Автоматизовано процес офіс - склад - магазини.
- Залучено нових оптових і роздрібних клієнтів.
- Реалізовано програму лояльності для клієнтів.

Торговий представник, відділ не ексклюзивних каналів продажів.

з 04.2005 по 07.2007 (2 роки 3 місяці)
"Астеліт" оператор мобільного зв'язку Life:) GSM, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Просування оператора мобільного зв'язку LIFE:)GSM в не ексклюзивному каналі продажу, стимулювання керівників мереж, магазинів, а також їхніх продавців до лояльності продукту компанії. Постійна робота з підтримки взаємовигідних відносин з ключовими клієнтами. Контроль дистриб'ютора і проведення аудитів по торгових точках, як GSM так і FMCG. Обов'язковий мерчандайзинг відповідно до стандартів компанії. Проведення акцій, тренінгів для продавців і керівників. Ведення постійної звітності, збір інформації про конкурентів, відстеження новин на ринку телекомунікаційних послуг.
Досягнення.
З нуля на ввіреній території знайдено та залучено до співпраці з дистриб'ютором понад 200 торгових місць, налагоджено стосунки на індивідуальному рівні з власниками, керівниками, керуючими магазинів, продавцями, задля досягнення найбільшої лояльності до компанії та отримання доступу до найкращих торговельних та рекламних місць.

Старший продавець, напрямок: мобільний зв'язок, телекомунікації.

з 04.2004 по 03.2005 (11 місяців)
Корпорація AVentures Group, компанія "Unitrade", Київ (Роздрібна торгівля)

Приймання, перевірка, перерахунок, продаж товару; навчання стажистів на випробувальному терміні, формування асортименту товару, підготовка звітів, вирішення конфліктних ситуацій.

Експерт телефонного обслуговування.

з 04.2003 по 02.2004 (10 місяців)
Kyivstar GSM, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Надання інформації про нові продукти, акції компанії. Збір інформації про потреби та побажання абонентів, а також вирішення проблем, що виникли у користувача послугами компанії.

Освіта

"Київський Національний Економічний Університет"

Маркетинг, управління трудовими ресурсами., Київ
Вища, з 2000 по 2006 (6 років)

Економічна гімназія №30 "ЕкоНад".

Київ
Середня, з 1990 по 2000 (10 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Авторська школа Віри Лихачової - продажі із задоволенням.

2013 р., 3 дні.

"National training agency" - майстер побудови системного відділу продажів на ринку B2B

2011 р. 3 дні.

"National training agency" - агресивні продажі на ринку B2B.

2011 р., 3 дні.

Представництво FBA (Flair Bartenders Association) USA у м. Києві.

2009 р., 5 тижнів.

Емоційна компетентність в обслуговуванні клієнтів "Training Force"

2006 р., 2 тижні.

Підтвердження кваліфікації "Unitrade".

2004 р., 1 тиждень.

Знання і навички

MS Office Пользователь Internet CRM AutoCAD CorelDRAW Управлінські навички Skype База данных База даних Della Выставление счетов Service Desk Ларди-Транс Ларді-Транс Виставлення рахунків Cronos

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Німецька — початковий

Додаткова інформація

- 13-ти річний досвід роботи у сфері продажів.
- 7-ми річний досвід роботи у зовнішньоекономічній діяльності.
- Знання основ бухгалтерії, досвід ведення діяльності підприємства.
- Ведення переговорів, укладення та супровід договорів закупівель, продажів, транспортування вантажів. Контроль якості та своєчасності виконання договірних умов.
- Організація різних структурних підрозділів підприємства, управління та координація діяльності співробітників.
- Знання Інкотермс. Знання і розуміння митних процесів.
- Досвід роботи з VIP клієнтами, методи просування і підтримка нових продуктів на ринку послуг і товарів.
- Закордонний паспорт.
- Водійські права категорія "В", досвід активного, безаварійного водіння понад 10 років автомобілів преміум класу.
- Захоплення зброєю, автомобілями та плавання.
- Досвід роботи з бінарними опціонами, відкриття колл-центру для продажу фінансових послуг.
Здатність до швидкої адаптації до умов виробництва, коректність, комунікабельність, аналітичний склад розуму, швидке мислення, харизматичність, хороші організаторські здібності, почуття гумору, стійкість до стресів, високий ступінь відповідальності, терпимість, самоорганізація, старанність, порядність, вміння працювати в команді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: