Резюме від 15 травня 2024 Файл

Дмитро

Керівник проєктів, офісу управління проєктами, консультант з будівництва

Вік:
32 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Файл містить ще 1 сторінку

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Назарчук Дмитро Анатолійович
16 жовтня 1991

[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Проживає: Київ
Громадянство: Україна, є дозвіл на роботу: Україна
Не готовий до переїзду, готовий до відряджень
Бажана посада й зарплата
Керівник проектів / Керівник портфелю проектів / Керівник офісу управління проектами

Вищий менеджмент
• Будівництво, Нерухомість

Зайнятість: повна зайнятість
Графік роботи: повний день

Бажаний час у дорозі до роботи: не має значення

Вересень 2020 —Серпень 2022

АЛЬЯНС НОВОБУД (служба замовника)
Київський, anbud.ua/
Керівник відділу проектного управління
Мета: Організація роботи відділу планування та контролю будівництва з нуля.
Обов'язки:
-Розробка методики управління будівництвом, та її удосконалення.
-Впровадження методики управління портфелем проектів компанії
-Розробка стандартизації управління процесом будівництва, об’єднуючи необхідні для цього бізнес процеси компанії для своєчасного моніторингу та контролю.
-Організація необхідних заходів які спрямовані на покращення комунікацій команди, та всіх учасників.
-Координація роботи суміжних відділів компанії, для покращення організаційного менеджменту компанії.
-Проведення навчання для учасників команди, з метою повної адаптації під стандарти управління проектами компанії, та придбання навичок роботи з моделлю управління.
-Відслідковування відхилень проектів, з метою своєчасного сповіщення.
-Забезпечення контролю за:
-Видачою графіків - видачі проекту, видачі технічних завдань, проведення тендерів, заключення договорів, поставки та будівельно-монтажних робіт.
-Оновлення графіків
-Виявлення відхилень від базового плану
-Надання щотижневих аналітичних звітів про відхилення для керівництва вищого рангу.
-Складення прогнозів на кінцевий термін будівництва, виходячи з фактичної динаміки будівельного майданчика, метою яких є своєчасне втручання і прийняття необхідних рішень щоб запобігти зривів терміну.
-Збір звітів про фактичне виконання БМР, з подальшим оновленням графіку, і відображення відхилень.
Основною метою роботи було створення системи управління будівництвом. Для створення системи було розроблено стандарти, які забезпечували чітке розуміння часових просторів кожного відділу і учасника в окремості. Модель була складена таким чином, що суміжні відділи та учасники (проектний, ВТВ, тендерний, кошторисний, постачання, юридичний, та всі учасники які належать безпосередньо самого процесу будівництва – директор, зам. Директора, ГІП, технагляд, виконроб) працювали в одному інформаційному полі, та користувались однією інформацією. Модель управління була якісно розроблена, та успішно впроваджена.

Грудень 2017 — Вересень 2020
2 роки 10 місяців

Saga-Development (служба замовника)
Київ, saga-development.com.ua/
Інженер будівельник / Менеджер портфеля проектів
SAGA-DEVELOPMENT (служба замовника)
Посада:
Обов’язки:
-Прийом, перевірка, прорахунки об’ємів вхідної проектної документації. Ведення накопичувальних відомостей.
-Узгодження технології виробництва та договірних цін з підрядником.
-Проведення загально-виробничих нарад.
-Ведення ділових переговорів та проведення зустрічей з підрядниками.
-Розробка та погодження технічного завдання для проведення тендеру.
-Закриття фінансово-звітних періодів.
-Надання фінансового, матеріального звіту керівництву, фінансовому відділу, та партнерам-інвесторам проекту.
-Складання бюджету будівництва об’єкту та своєчасне його коригування на всіх стадіях проекту.
-Складання графіків фінансування об’єктів, з регулярним коригуванням (розбитих щомісячно, на весь період будівництва)
Впровадження та ведення всієї фінансово-технічної, та юридичної бази проекту в MS Project, в якій міститься інформація:
1)Графік будівництва проекту
2)Створення всієї бази ресурсів.
3)Розподіл затрат на матеріальні та трудові ресурси.
4)Детальна відомість матеріалів та механізмів на всі види робіт.
5)Закріплення підрядників та в подальшому № актів та періодів, за кожним видом робіт.
6)Бюджет проекту з розбиттям його на статі витрат.
7)Сума підписаних контрактів/договорів, сума закритих актів, залишки по бюджету – для проведення детального аналізу собівартості та виявлення змін, щоб прийняти необхідні рішення в подальшому.
8)Формування звітності по проекту.
Розробив ресурсно-математичну модель для управління і контролю проекту, яка позволяла вибудовувати графік потреби в коштах, контролювати собівартість 1м2 продажної площі без ручних перерахунків та в режимі реального часу, модель побудована таким чином, що вносячи любі зміни – зразу можна побачити зміни які будуть відбуватися в строках виконання, змінах в бюджеті проекту та собівартості 1м2 – після внесення змін перерахунки відбуваються автоматично. Окремо наклавши графік надходження коштів від продаж, можна побачити касові розриви та доходи – що в свою чергу теж впливає на прийняття рішень і внесення змін. Це впровадження виконувалось з метою управління портфеля проектів. Модель окремо дозволяє робити планове завдання на день, неділю, або місяць – з об’ємами робіт які повинен виконати підрядник за певний проміжок часу щоб не вибиватися з графіку. Фактичні об’єми можна також вносити в модель і бачити зміни які будуть відбуватися.
Ця розробка дозволяє економити багато часу, та автоматизувати управління портфелю проектів.
Окремо розробив спосіб управління процесом будівництва який називається - навігаційний метод. Цей метод дає змогу з ювелірною точністю планувати ресурси (об’єми робіт та матеріалів) без прив’язки до норм ДБН, оскільки вони дають великий люфт, що тягне за собою велику переплату, і списання матеріалів значно зменшується, що дає велику економію коштів – такого на ринку ніхто не використовує. Наприклад - економія на кладочних роботах складає від 10%, від тих норм списання які дає ДБН, чи по тому як списують підрядники перед замовниками.
Працюю в службі замовника над такими яскравими проектами як ЖК «Rybalsky», ЖК «New York», ЖК «Chicago», ЖК «Saga», ЖК «Einstein», ЖК «Happy House», ЖК «Bristol», ЖК «San Francisco», ЖК «Philadelphia», ЖК «Saga City Space», ЖК «Новий Поділ»
В компанію прийшов працювати інженером ВТВ, але знання дозволяли займатися більш масштабними та стратегічними питаннями. На сьогоднішній день займаюсь стратегічним плануванням портфелем проектів.
Сайт компанії: http://saga-development.com.ua/
Липень 2017 — Жовтень 2017
4 місяці

ТОВ "ЕРІДОН БУД" (служба Генпідрядника)

Керівник проектів та програм
Обов’язки:
- Контроль проектної документації;
- Контроль і перевірка відомостей, актів, та процентування виконаних робіт;
- Складання договірних цін з підрядними організаціями;
- Співпраця з підрядними організаціями;
- Контроль за ходом будівництва.
Керував об’єктом реконструкції торгово-офісного приміщення під офіс.
Жовтень 2016 — Лютий 2017
5 місяців

ПрАТ "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

Начальник відділу будівельно-ремонтних робіт
Обов'язки:
- Керування та організування роботи відділу будівництва;
- Контроль якості виконання ремонтно-будівельних робіт;
- Контроль строків виконання ремонтно-будівельних робіт;
- Постачання будівельних матеріалів;
- Ведення обстежень всіх будівель та споруд на території заводу з метою визначення безпеки експлуатації;
- Організація капітального будівництва на території заводу;
- Заключення договорів на проектні та будівельно-монтажні роботи з підрядними організаціями;
- Контроль фінансових витрат;
- Контроль якості виконання робіт підрядних організацій;
- Ведення переговорів на різних рівнях;
- Складання технічних завдань для підрядних організацій;
- Ведення фінансової звітності;
- Перевірка та погодження актів виконаних робіт;
- Погодження будівельно-монтажних робіт на всіх стадіях з вище стоячими керівниками.
Керував відділом будівництва і реконструкції. В підпорядкуванні була будівельна бригада 7 чоловік. Відділ виконував поточні, капітальні і косметичні ремонтні роботи, і забезпечував безпеку експлуатації будівель і споруд. Також були будівлі капітального будівництва до якої залучалися підрядні організації і власні сили.
Липень 2013 — Грудень 2016
3 роки 6 місяців

Міжнародний Агрохолдинг UkrLandFarming
Київ, www.ulf.com.ua/ru/
Інженер-проектувальник
Обов'язки:
- Проектування підприємств з виробництва комбікормів, м'ясокомбінатів;
- Заключення договорів та контроль підрядних організацій;
- Розподіл задач;
- Ведення переговорів;
- Ведення об'єктів в експлуатацію;
- Забезпечення ресурсів для роботи відділу;
- Контроль терміну виконання проекту;
- Захист проекту в експертизі;
Працював в департаменті впровадження інвестиційних проектів. Приймав активну участь в реалізації портфелів проектів компанії, який складав 18 об'єктів будівництва, підприємств з виробництва комбікормів різних за потужністю, по всій території України.
Департамент успішно ввів 18 об'єктів в експлуатацію, з відповідним бюджетом і якістю.
Січень 2012 — Січень 2013
1 рік 1 місяць

Научно-дослідницький інститут будівельного виробництва
(практика під час навчання)
Інженер
в. об. Інженера до сектору випробувань будівельних матеріалів і конструкцій
Обов'язки:
- Оцінка технічного стану об'єкта
- Випробування матеріалів на міцність
- Розробка проектної документації
Освіта
Магістр
2019
Київський національний університет будівництва і архітектури
ФАІТ, Менедмент. Управління проектами
2013
Київський національний університет будівництва і архітектури
ГІСУТ, Міське будівництво та господарство
Ключові навички
Володіння мовами
Українська — Родной
Англійська — B1 — Средний
Навички
Исполнительность Ответственность
Опыт вождения
Права категории B
Додаткова інформація
Про мене
Навички та володіння ПК: Знання ПК на рівні впевненого користувача, з офісними продуктами (Word, Excel, Outlook, MS Project – професійний користувач, Spider Project - професійний користувач).
Пакет програм Autodesk (Autocad – професійний користувач, любі програми для роботи з PDF файлами)

Про себе: Точність в роботі, порядність, чесність, дисциплінованість, відповідальність, прагнення до навчання, амбітний.
Комунікабельний, наполегливий і здатний знайти спільну мову з будь-якою людиною; готовий виконувати доручену мені роботу відповідально, ретельно і кваліфіковано.
Велике бажання працювати та навчатися новому. Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання запропонованої Вами роботи.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: