Резюме від 13 травня 2024 PRO

Олена

Економіст, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
46 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст з фінансової роботи

з 01.2021 по 06.2021 (5 місяців)
ТОВ "Квотер Партнерс", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функції за посадою
Перевірка фінансової/управлінської звітності.
Професійні досягнення
Удосконалення навичок роботи з фінансовою та управлінською звітністю.

Фінансовий аналітик

з 06.2020 по 09.2020 (3 місяці)
Мережа ресторанів по Украіни, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Аналітичний звіт мережі ресторанів у Одесі. (Кухня + бар).

Зам. директора з контрольно-ревізійної роботи (внутрішній контроль)

з 06.2019 по 02.2020 (8 місяців)
ТОВ ТЕХНОВА, Київ (Енергетика)

Функції за посадою
Перевірка поточної діяльності Компанії Ревізія та Аналіз поточної діяльності компанії Ревізія та аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
Ревізія та Контроль договорів, аналіз фінансових ризиків.
Робота з ЕRP системами Професійні досягнення.
Навичка роботи з ERP.
Навичка роботи з фінансовою звітністю (бюджетні кошти).

Економіст з фінансової роботи

з 11.2014 по 10.2018 (3 роки 11 місяців)
Група Компаній FF, Київ (IT)

Функції за посадою
Супровід, контроль, аналіз бухгалтерської та фінансової документації звітності компаній Чехії та Словаччини.
Робота з CRM системами.
Робота з банками та банківськими системами в Україні та EU.
Робота та контроль, супровід первинної документації в Україні, ведення та контроль документообігу з клієнтами в країнах EU
Контроль договорів, аналіз фінансових ризиків
Контроль та оплата рахунків, платіжний календар.
Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
Ведіння статистики закупівель, продажів.
Професійні досягнення
Навичка роботи з іноземними бухгалтерами та аудиторами. Навичка роботи з іноземними банками.

Економіст з фінансової роботи

з 01.2011 по 11.2014 (3 роки 10 місяців)
Група Компаній «5Х», Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Функції за посадою
Формування управлінської звітності Управління бюджетним процесом та підготовка до затвердження.
Підготовка фінансових розрахунків інвестиційних проектів, розрахунки до ухвалення управлінських рішень.
Розробка матриці розподілу та створення шаблонів нової управлінської звітності (PL, CF, BS)
Розрахунок фактичної собівартості продукції.
Контроль, щомісячне оперативне бюджетування.
Контроль за виконанням стадій проекту.
Професійні досягнення.
Навичка написання бізнес- планів.
Навичка складання управлінської звітності.

Економіст з фінансової роботи

з 01.2008 по 01.2011 (3 роки)
Група Компаній "КХ", Київ (Енергетика), Київ (Енергетика)

Функції за посадою
Розрахунок фактичної собівартості продукції та побудова управлінської звітності (PL, CF, BS).
Щомісячне оперативне бюджетування.
Звіти, діаграми для посібника.
Робота з консолідованою звітністю.
План-факт аналіз причин відхилень бюджету та фінансовий. Ведіння платіжного календаря.
Фінансове моделювання інвестиційних проектів
Професійні досягнення
Навичка роботи складання Бізнес - Планів.
Навичка роботи з фінансовою звітністю.

Економіст з фінансової роботи

з 01.2005 по 12.2007 (2 роки 11 місяців)
Компанія «Муніципальна Сервісна Компанія», Київ (Фінанси, банки, страхування)

Функції за посадою
Формування звітності для складання бюджетної політики.
План – факт аналізу виконання бюджетів, аналіз відхилень.
Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
Розрахунок ефективності капітальних інвестицій.
Участь у збиранні матеріалів для отримання кредитів.
Веде статистику закупівель, продажів, маржинального доходу за групами продукції.
Прогноз руху коштів.
Контроль рахунків та оплат, платіжний календар.
Професійні досягнення
Навички роботи з управлінською звітністю.
Навичка роботи з Клієнт - Банком.
Навичка роботи з 1С.

Економіст з фінансової роботи

з 01.2004 по 11.2004 (10 місяців)
Компанія «Трейд - Сервіс», Інші країни (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Функції за посадою
Аналітика управлінської звітності.
Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
Ведіння статистикуи закупівель, продажів за групами продукції.
Прогноз руху коштів.
Контроль рахунків та оплат, платіжний календар.
Професійні досягнення
Навичка роботи з урахуванням нафтопродуктів.
Навичка роботи з управлінською звітністю.

Помічник керівника / Економіст / Фінансовий менеджер

з 01.1998 по 12.2004 (6 років 11 місяців)
ТОВ «Укрпромснаб», Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОЧІРНЕ ПІДПРИЄМСТВО КОМПАНІІ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАИТГЕИТ ІНТЕРНЕШЕНЛ" дистрибутор компанії «SHELL» и «SHELL MARINE»)
Функції за посадою
Аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості.
Розрахунок фактичної собівартості та ціноутворення продукції.
Аналітика для управлінської звітності.
Ведення руху коштів.
Контроль рахунків та оплат, платіжний календар.
Професійні досягнення
Навичка ведення ділового листування з підприємствами та державними органами.
Навичка розрахунку собівартості та ціноутворення продукції.

Освіта

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

Кваліфікація "Економіст", спеціальність "Облік та аудит", Одеса
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Кваліфікація “Економіка та підприємство”,
спеціальність “Облік та аудит”
Кваліфікація “Економіст”,
спеціальність “Облік та аудит”

Державна Академія зв'язку ім. А.С. Попова

МЕЗ, Одеса
Незакінчена вища, з 1995 по 1997 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Центр Бізнес Технологій ТОТ (Пестрецова О.І.) «Бюджетування», «Оцінка та аналіз фінансово-економічного стану підприємства»

2007-2010

Центр Бізнес Технологій ТОТ (Елліна Шнурова-Табакова) «Досвід і практика пошуку інформації».

2021

Школа Мислення Аперон (Арестович О.) - Модуль "Мистецтво спілкуватися" (1 заняття) - Модуль "Мистецтво мислити" (1 заняття)

2022

Speak UP(курси англійської мови)(Київ)

2022-2023

Знання і навички

MS Excel MS Word MS PowerPoint Windows 1С:Предприятие CRM MS Visio ERP Iiko Клієнт-Банк Інвентаризація Формування зведених таблиць 1С:Підприємство Бюджетування Уміння аналізувати Висока працездатність Контроль кредиторської заборгованості Контроль дебіторської заборгованості

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — середній

Додаткова інформація

Професійні компетенції (вміння)
Вміння працювати з фінансовою та управлінською звітністю.
Вміння знаходити необхідну інформацію для анализу даних. Навички роботи з різними стстемами ERP CRM 1C.
Навички роботи з різними банками України та Євросоюза. Листування з іноземними установами англійською мовою.
Додаткові навички та знання
соціальні _Допомога під час передвиборчої кампанії.
організаційні_Гнучкість у прийнятті рішень.
Вміння організовувати бізнес – процеси
комп’ютерні_Windows, Word, Excel, Visio, 1:С Предприятие PowerPoint ets. ERP and CRM различные системы
/ IIKO (ресторанный бизнес) системы Клиент- Банк (Украина / Европа)
Творчі
Пошук нової інформації для оперативного вирішення питань.
Знання мов
Початковий рівень англійської мови – рівень В1. Російська ─ вільно Українська ─ середній
Інші навички_Ретельність у навчанні.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: