Резюме від 19 травня 2024 Файл

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/9509980

Керівник відділу закупівель

Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Таранець Тетяна

Контакти:
телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
ПЕРЕЛІК КВАЛІФІКАЦІЙ:
Досвід успішної розробки та втілення закупівельних процедур, втілення переходу закупівель в електронний формат, практичний досвід на тендерних майданчиках (ProzoRRo включно).

Досвід розробки, керування та успішного просування проектів, торгових марок, продуктів.

Досвід та успішне впровадження систем: закупівлі, імпорту, логістики, дистрибюції, продажів.
Розробка і впровадження системи контролю, підвищення ефективності бізнес процесів, управління та мотивації команди

Розробка стратегій і цілей проекту/компанії (довгострокових та короткострокових).

Володіння мовами: українська - рідна, російська, англійська - вільно.
ПК: Excel, Word, PowerPoint, 1C інші спеціалізовані програми

Досвід:
Період:
З Грудня 2018 по сьогодні
Посада:
Індивідуальні консультації (по запиту)

Оптимізація операційної діяльності підприємств :оптимізація процесів взаємодій, побудова системи контролю та оптимізації витрат, система KPI, пошук персоналу (металопрокат, будівництво, послуги);

Розробка закупівельних процедур та їх практичне втілення, включаючи тренінг для співробітників;

Розміщення/участь у тендерах на електронних майданчиках (Smart Tender, E-tender, Zakupki.Prom):
Формування запросу, оформлення, підготовка документів, комунікація з майданчиками, участь в аукціонах (металопрокат, будівництво, послуги);

Віддалена робота: служба підтримки на міжнародному тендерному майданчику UN Women E-tendering portal : підтримка і консультування учасників з питань розміщення та участі в тендерах, та виконанні процедур;

Період:
З Вересня 2012 по Грудень 2018
Посада:
Керівник проекту ( Директор)
Компанія:
ТОВ Фабрікант.юа, торговий майданчик Fabrikant.ua, м. Київ

Обов`язки:
Формування ідеї торгового майданчика , розробка та захист Бізнес проекту,
розробка функціонального завдання, тестування та впровадження локального майданчика з застосуванням хмарних ресурсів (DeNovo)
впровадження операційної системи підприємства , звітність
PR-стратегії та кампанії,
розробка та впровадження індивідуальних проектів по закупівлям/ реалізації для клієнтів/партнерів
просування ідеї застосування електронного формату в процесі закупівлі на ринку України
участь в просуванні ProzoRRo ( як волонтер)

звітність безпосередньо Раді Інвесторів

Період:

З Січня 2012 по Червень 2012 року
Посада:
Supply Chain Director
Компанія:
Foodaworld Marketing PTE Ltd, TM MacCoffee, м. Київ

Обов`язки:
Формування та впровадження нової системи логістики, планування та прогнози (короткострокові/довгострокові), , впровадження нових схем взаємовідносин з партнерами, контроль імпорту продукції в Україну, контроль замовлення на виробництво, контроль та регулювання залишків на всіх рівнях .

звітність безпосередньо Генеральному Директору Представництва, в прямому підпорядкуванні – 2 менеджера (відділ логістики и відділ локальної аналітики)

Період:

З Червня 2010 по Січень 2012 року
Посада:
Commercial Manager
Компанія:
Foodaworld Marketing PTE Ltd, TM MacCoffee, м. Київ

Обов`язки:
Розвиток структури з продажу, дистрибьюції. Формування та контроль бюджету , управління та контроль команди з продажу, система мотивації для всіх рівней, контроль позиціювання торгової марки , перемови та система домовленностей з ключовими (та потенційними ) партнерами. Розробка та впровадження локальних стратегій розвитку.

звітність безпосередньо Генеральному Директору Представництва, в прямому підпорядкуванні – 6 менеджерів відділків: відділ з продажу-21 менеджер, відділ роботи з Ключовими кліентами - 6 координаторов, відділ трейд- маркетинга- 2 менеджера, відділ логістики -1 менеджер, відділ локальної аналітики – 1 менеджер.

Період:

З Травня 2009 по Квітень 2010 року
Посада:
Project Manager
Компанія:
ТОВ «Десниця Інвест», м. Одеса

Обов`язки:
Пошук та впровадження нових продуктів для продажу в Україні, обговорення та підписання контракту співробітництва, впровадження системи імпорту та логістики, розробка проекту дистрибьюції та продажу, включаючи цінове позиціювання, пошук потенційних клієнтів/партнерів. Кондитерскі продукти – Ulker, кавова група – Klassno (FES), Monterey, бакалійна група

звітність безпосередньо власнику, в непрямому підпорядкуванні – вся структура та ресурси Компанії (38 чоловік).

Період:
З Січня 2008 по Березень 2008 року
Посада:
Supply Chain Director
Компанія:
ООО "Чибо Украина", м. Київ

Обов`язки:
Забезпечення оптимального функціонування департаменту логістики щодо замовлення матеріалів та замовлення виробництва, підтримання необхідного рівня запасу, включаючи своєчасну доставку продукту кінцевому споживачеві; управління системою доставок.
участь в розробці цілей і стратегій компанії;
керівництво процесом розробки оперативних цілей і стратегій
розробка і затвердження бюджету

звітність безпосередньо Генеральному Директору Компанії, в прямому підпорядкуванні: відділ логістики -2 менеджера, відділ локальної аналітики – 1 менеджер та 4 координатора.


Період:
З Січня 2005 по Грудень 2007 року
Посада:
Coordination Manager (supply chain)
Компанія:
Представництво в Україні "TCHIBO Warzsawa sp.z.o.o.", м. Київ

Обов`язки:

Розвиток дистрибуції,
підготовка щомісячних / річних прогнозів, а також маркетингових, трейд маркетингових, КА програм і бюджетів;
Розробка та впровадження стратегії, включаючи систему дистрибуції та організації;
Розробка та моніторинг цінового позиціонування в різних каналах дистрибьюції
розробка прайс-листів з необхідною системою, спрямованою на збільшення обсягу з необхідним збільшенням, при цьому, прибутковості продуктів;
створення, впровадження та управління системою дистрибуції, мерчандайзингу;
управління командою з продажу, тренінги та бонусація команди.

Забезпечення доставки товару щодо замовлення, замовлення виробництва, підтримання необхідного рівня запасу, своєчасна доставка товару кінцевому споживачеві.
Звітність безпосередньо Генеральному Директору Представництва


Період:
З Січня 2003 по Січень 2005 року
Посада:
Logistic Manager
Компанія:
Представництво в Україні "TCHIBO Warzsawa sp.z.o.o.", м. Київ

Обов`язки:
Забезпечення доставки товару щодо замовлення, замовлення виробництва, підтримання необхідного рівня запасу, своєчасна доставка товару кінцевому споживачу. Работа з дистриб'юторами і Імпортером, система продажів, контроль руху товару на всіх рівнях, звітність для всіх рівнів, контроль дистрибуції та роботи команди з продажу,

Розробка та впровадження системи доставки і її контроль, замовлення для виробництва, розробка прогнозів руху товару, контроль використання бюджету департаменту
звітність безпосередньо Генеральному Директору Представництва

Період:
С Січень 2001 по Січень 2003 року
Посада:
Sales Engineer
Компанія:
Представництво в Україні "TCHIBO Warzsawa sp.z.o.o.", м. Київ

Обов`язки:
Робота з дистриб'юторами, система продажів, контроль руху товару на всіх рівнях, звітність для всіх рівнів, контроль дистрибуції та команди з продажу


Період:

С Травня 1997 по Січень 2001 року
Посада:
Business Development Manager Assistant
Компанія:
«Wrigley» Ltd. Україна, Крим, м. Ялта
Обов`язки:
Звітність, координація роботи команди, впровадження бази даних


Освіта:
Учебное заведение:
Полтавська Державна Аграрна Академія, м. Полтава
Дата закінчення:
Листопад 1993 року
Факультет:
Економічний
Напрямок:

Економіка и організація
Супровідні тренінги згідно діяльності, включаючи дистриб`юція та просування товару, мерчендайзінг, основи фінансів, основи трейдмаркетингу, категорійний менеджмент.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: