Резюме від 14 червня 2024 Файл

Юлія

Менеджер з продажу, продавець-консультант, оператор ПК

Вік:
39 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Яровенко Юлія Михайлівна

Дата народження: 10 лютого 1985 (39)
Місто: Вінниця
Сімейний стан: не заміжня
Адреса: м. Вінниця
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (Telegram)
Эл. почта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Профіль фейсбук: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета:
Розвиток творчих і аналітичних і комунікативних навичок, отримання нового досвіду у сфері продажів.

Професійні навички:
-Впевнений користувач ПК: MsWord, Excel, Power Point, 1С7, 1С8, 1С8.2.
-Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.

Досвід роботи
Менеджер роздрібної торгівлі з 29.06.23- по теперішній час
(ТОВ “Завод Стеко”-підприємство, яке виробляє металопластикові та алюмінієві
конструкції)
- B2C;
- Консультація покупців;
- Підготовка комерційної пропозиції для клієнтів;
- Погодження та підписання договору щодо угоди;
- Виставлення рахунку на оплату;
- Робота в CRM;
- Розрахунок конструкцій в 1С;
- Контроль поставки замовлень покупцю.

Територіальний менеджер Вінницької області з 15.12.21-01.09.22
(ТОВ “Завод Стеко”-підприємство, яке виробляє металопластикові та алюмінієві конструкції)
- Організація і розвиток системи дистрибуції у відповідному регіоні, знаходження
клієнтів, збір інформації про стан ринку в регіоні (ціни, діяльність конкурентів і т.д.)
- Підготовка комерційної пропозиції для клієтів. Контроль поставки продукції.

Представник торговельний з 25.07.2018- 15.12.21
(ТОВ “Завод Стеко”-підприємство, яке виробляє металопластикові та алюмінієві конструкції)
Місце роботи в ТОВ “Епіцентр К”
- B2C;
- Консультація покупців;
- Підготовка комерційної пропозиції для клієнтів;
- Погодження та підписання договору щодо угоди;
- Виставлення рахунку на оплату;
- Робота в CRM;
- Розрахунок конструкцій в 1С;
- Контроль поставки замовлень покупцю.

Керуючий магазином професійної косметики «Палітра»
з 18.01.2017 по 26.05.2018
ФОП Ляшко Л.М. (Роздрібна мережа «Палітра» - це мережа магазинів професійної косметики для волосся і тіла. Магазини знаходяться в різних містах України.)

• консультація покупців;
• продаж професійної косметики;
• ведення внутрішнього обліку за наявністю, обороту товару і документації;
• адміністративні функції, спрямовані на нормальне функціонування магазину і сприяють його росту.
Причина звільнення: закриття магазину в м. Біла Церква
Менеджер з оптової торгівлі
ТОВ «Олдком Рітейл», за сумісництвом ТОВ «Олдком» (офіційний представник молдавського виробника взуття в Україні, в м. Біла Церква)
з 01.05.2016 по 30.12.2017
- Оформлення документації, контроль і супровід відвантажень на торговельні мережі (Епіцентр, Мегамаркети, Новус, ОптЦентр, Пакко, Таврія, Метро, ТОВ «Континіум-Трейд», Практікер);
- Ведення документального обороту: первинна документація, договори, рахунки, акти звірки, специфікації;
- Оформлення торгових і складських документів (рахунки, видаткові накладні, товарно-транспортні накладні);
- Ведення первинної бухгалтерії;
- Робота з ПК і з оргтехнікою;
- Контроль організації поставок товарів партнерам відповідно до їх замовлень в рамках наявних планів і укладених договорів;
- Визначення найбільш раціональних способів доставки товарів клієнтам, оптимізація витрат на доставку товару;
- внесення в базу 1С первинної документації, введення цифрових та інших видів даних;
- Налагодження та контроль безперебійної, регулярної, вчасної доставки товару водієм в призначене місце.
Керівник роздрібних магазинів з 10.05.2012 по 25.05.16
ТОВ БЦ «Друзі», м. «Лавка у Панікаровськой» (провідний постачальник канцтоварів, товарів для початківців і професійних художників, для комерційних та бюджетних організацій, а також роздрібна торгівля)
- організація та планування роботи магазинів;
- проведення аналізу рівня продажів і якості обслуговування клієнтів в програму 1С7;
-пошук постачальників, орієнтуючись на якість пропонованого товару, ціну, терміни постачань, сприятливі умови постачань;
- розробка завдань підлеглим працівникам і контроль їх виконання;
- робота з ПК і з оргтехнікою;
- формування замовлень в магазин, контроль за наявністю асортименту;
- інформування покупців про промо-акціях;
- прийом товарів, інвентаризація;
- відстеження термінів придатності товару;
- організація та управління торгівлею в магазині;
- ведення внутрішнього обліку за наявністю, обороту товару і документації;
- замовлення товару;
- виконання планів продажів;
- навчання персоналу в довіреному магазині;
- організація викладки, розміщення і контроль товару в торговому залі;
- рішення спірних питань з клієнтами, робота з претензіями / скаргами;
- Інші адміністративні функції, спрямовані на нормальне функціонування магазину і сприяють його росту.
Продавець-консультант ТОВ БЦ «Друзі» (10.04.2008-01.08.2009)
- Обслуговування покупців, показ товарів, консультація щодо конструктивних особливостей окремих видів товарів, їх призначення, властивостей, якості, правил догляду за ними, цін, стану моди поточного сезону.

Освіта:
ДПТНЗ "Володарський професійний аграрний ліцей"
Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, м. Володарка
Середня спеціальна, з 2020 по 2023 (3 роки)

Додаткова освіта:
2008-2009 – «Сучасні інформаційні Технології» за фахом Офіс-Секретар

Додаткова інформація:
Характер спокійний, урівноважений, доброзичливий, комунікабельний, вмію аналізувати та логічно мислити. Відповідальна, стресостійка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: