Резюме від 2 травня 2024 Файл

Олена

Спеціаліст з документообігу, діловод

Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

КІЯНІЦИНА ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
дата народження 26.09.1985р.

м. Київ *Деснянський район* тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») * e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта: 2003 - 2008р.р. - Міжгалузевий інститут управління - м. Київ
Форма навчання - денна (стаціонар)
2003-2007р.р. - бакалавр права, напрямок підготовки “Право”.
2007-2008р.р. - спеціаліст права, спеціальність “Правознавство”,
кваліфікація – юрист, спеціалізація - господарсько-правова.

Досвід роботи: 11.2008 - 01.2013р.р.- Юрисконсульт ПАТ «Укртелеком»
Обов'язки:
- Представляла інтереси підприємства в господарських та районних
судах м.Києва (стягнення заборгованості);
- Написання процесуальних документів: претензій, позовних заяв, апеляційних та касаційних скарг, відзивів, клопотань, заяв, тощо;
- Співпрацювала з районними адміністраціями, комітетом статистики м.Києва;
- Співпрацювала з виконавчими службами м.Києва та Київської області,
супроводжувала виконавче провадження по боржникам підприємства;
- Надавала консультації боржникам по телефону.

09.2016 - 10.2016р.р. – помічник офіс-менеджера в бюро перекладів.
Обов'язки:
- приймала замовлення від клієнтів;
- співпрацювала з перекладачами та передавала їм замовлення;
- робота з документами: перевіряла документи та передавала замовлення замовнику;
- оформляла документи та завіряла їх у нотаріуса;

11.2018р. – 12.2018рр.- призначена на посаду головного державного інспектора відділу забезпечення господарської діяльності юридичного управління – Головного управління Державної Фіскальної служби у м.Києві
Обов’язки:
• претензійно - позовна робота;
• представництво інтересів державної структури в органах судової влади;
• виконання рішення суду.

06.2020 - 11.2020р.р.- помічник директора в бюро перекладів.
Обов’язки:
- приймала вхідні дзвінки та консультувала клієнтів;
- приймала документи від замовників, клієнтів (особисто та через пошту);
- работа с документами: вичитка документів (на вимогу директора або замовника), оформлення (прошивання) документів;
- співпрацювала з перекладачами та нотаріусами;
- работа з Новою Поштою, Укрпоштою;
- робота з ПК MS Office (Word, Exсel, Outlook), работа з оргтехнікою (принтер, сканер, ксерокс);
- ремонт та налаштування роботи техники на робочому місці;
- замовлення необхідних канцелярських товарів.

З 2020р. – по лютий 2022р. - помічник ріелтора.
Обов’язки:
• реклама об’єктів нерухомості на сайтах;
• створення внутрішньої бази об’єктів нерухомості;
• виїзд на об’єкт нерухомості (перегляд об’єкта, фото-, відео зйомка)
• робота з документами (підготовка документів, написання договорів оренди та продажу, актів та ін.)

Додаткова
інформація: Наявність власного ПК та можливість працювати дистанційно.
Знання MS Word, Excel, Outlook – впевнений користувач.
Знання мов: українська, російська - вільно, англійська мова - рівень Elementary,
робота з оргтехнікою – принтер, сканер, та ін.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: