Резюме від 3 червня 2024 PRO

Євген

Керівник покращень операційних процесів

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
38 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Інші країни, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу автоматизації та операційної ефективності

з 10.2022 по нині (1 рік 8 місяців)
ТОВ "Агросем", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

•Проведення аналізу оцінки ефективності по проектам компанії «AS IS»;
•Внесення коректив та пропозицій для проектів «TO BE»;
•Ефективне впровадження систем LEAN Management як в цілому по компанії так і запуск проектів по відділу;
•Реалізація системи постійного покращення якості та швидкості через зменшення помилок та ручної праці співробітників;
•Запуск проекту, який привів до економії роботи відділу, та до повного покриття місячної ЗП по співробітникам відділу;
•Реалізація «мертвих» проектів компанії з 0 до повного запуску та ефективного користування;
•Реалізація систем контролю відхилень та їх моніторингу з метою швидкого прийняття рішень;
•Складання ТЗ, контроль реалізації з допомогою впровадження IT доробок та Digital технологій;

Директор з оптимізації процесів

з 03.2022 по 09.2022 (6 місяців)
Мальва, Хмельницький (Легка промисловість)

•Запуск та побудова дистанційної роботи для операторів «call center»/ «sales managers» з 0;
•Впровадження проектів для навчання, стажування, екзаменування нових співробітників компанії;
•Створення та запуск «бібліотеки навчання» для співробітників call center;
•Побудова процесу найму та відбору співробітників з допомогою систем Bitrix та Work.ua/Rabota.ua;
•Створення звітності та системи контролю по досягнення KPIs відділу та компанії вцілому;
•Підвищення ефективності самої компанії, шляхом впровадження механізмів покращення скриптів, зменшення часу на обробку інформації для працівників, впровадження мотиваційних змін
•Робота та реалізація проектів компанії на платформі Bitrix.

Операційний директор. Заступник

з 08.2018 по 03.2022 (3 роки 7 місяців)
4 service, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Організація та контроль роботи Project Managers для забезпечення безперебійності виконання проектів по компанії в цілому (+200 проектів)
•Оцінка ефективності персоналу і результативності проектів згідно з основними показниками роботи
•Участь та захист стратегії роботи на стратегічних сесіях перед ТОП менеджментом компанії по направленню Проектної Роботи, стратегії розвитку, оптимізації та автоматизації роботи
•Запуск з 0 проектів по UX-Research, організація роботи, комунікація та захист перед замовником проектів
•Розробка та запуск проектів, для забезпечення операційного процесу
•Опис процесів, формування ТЗ, складання дорожної карти та звітування про досягнення перед ТОП менеджментом компанії
•Керування та розподіл команд для забезпечення безперебійної роботи над розподіленими проектами
•Управління командою з допомогою інструментів Agile/Scrum, Ведення проектів за допомогою інструментів Kanban, проведення ретроспектив по аналізу завершення проектів з допомогою диаграми Ісікави та 5 чому
•Постійне покращення роботи проектної команди над проектом.

Керівник Сектору оцінки майна

з 01.2017 по 08.2018 (1 рік 7 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Оцінка, переоцінка портфеля діючих та нових застав сектора МКК;
• Оптимізація діючого потоку та покращення якості оцінок;
• Розробка та побудова взаємодії між підрозділами Бізнесу та Ризиків;
• Контроль та супровід оцінок, проведених менеджерами КБ;
• Координування та навчання працівників малого бізнесу щодо проведення оцінки майна;
• Складання та написання методології щодо процесів оцінок для Бізнесу та порядку взаємодії сектору моніторингу та оцінки;
• Планування та прогнозування потоку оцінок МКК, побудова звітності на щомісячній основі;
• Розрахунок та побудова аналітичних оглядів ринку з житлової нерухомості великих міст України;
• Прогнозування індикативу на біржові товари та публікація цін на внутрішніх ресурсах банку;

Головний спеціаліст департаменту кредитних ризиків, відділу роботи з заставним м

з 11.2013 по 08.2018 (4 роки 9 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Оптимізація проектів під час проведення оцінки забезпечення;
• Розробка проектів з метою зменшення трудовитрат працівників при оцінці заставного майна, супровід та написання ТЗ для відділів ІТ;
• Побудова оптимізації роботи із СОД,
• Розробка та впровадження методології та проведення масової переоцінки транспортних засобів відповідно до 23-ї постанови НБУ;
• Розробка та впровадження методології з переоцінки чинного портфеля нерухомого майна, відповідно до 23-ї постанови НБУ;
• Збір та побудова на щомісячній основі аналітичних даних щодо зміни вартості біржових товарів;
• Збір інформації для проведення аналізу, динаміки зміни вартості різних видів заставного майна, надання звітності за кожний квартал.
• Побудова річного планування роботи відділу заставного майна;
• Побудова графіка переоцінок по портфелю, що діє;
• Оцінка майна на етапі ухвалення рішення, визначення ліквідності майна;
• Переоцінка заставного майна від напрямів КБ та ДПА;
• Прийняття на погодження робіт з діючих та нових застав ЮЛ та ФО;

Освіта

Університет економіки та права "КРОК"

Банківська справа, Київ
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

2003 - 2007 КРОК Університет економіки та права
Економіка та підприємництво/Банківська справа, магістр банківської справи

Знання і навички

MS Office Управлінські навички Ведення звітності BPMN Консолідація Управління проектами Координація команди Відношення до проектів як до своїх власних

Знання мов

Англійська — вище середнього

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: