Резюме від 4 червня 2024

Iryna

FEA Manager, Head of department, 50 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер зовнішньо-економічної діяльності

з 08.2023 по нині (10 місяців)
Ліберті Україна ТОВ, Київ (Роздрібна торгівля)

Document flow control
Communication with customers
Finding and setting up partnerships with new clients
Drawing up a procurement plan
Export manager
FEA sales manager
Import manager
FEA procurement manager
Food purchases
Purchase of goods
Purchase of raw materials
Communications with the customs broker and carriers

Head of FEA department

з 12.2022 по 06.2023 (6 місяців)
ELAN, Київ (Краса, фітнес, спорт)

Purchased goods
Purchase of raw materials
Import manager
Export manager
Document flow control
Communication with customers
Finding and setting up partnerships with new clients
Drawing up a procurement plan

Manager FEA, assistance of director

з 02.2022 по 11.2022 (9 місяців)
AG Krones, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Manager of administrative activities, life support of the office, employees, manager of foreign economic activities, managing advertising and social networks, SEO, full management of the company's document flow,
communication and control of suppliers (mobile communications, security, travel, printing, courier, cleaning services, etc.),
approval of budgets, payments and invoices,
hotel reservations (through Obriy Inc.), conference halls, places at exhibitions,
solving life and health insurance issues,
helping to solve various issues and tasks,
organizing conferences and meetings,
studying and approving documents, taking into account the best conditions for the company, etc.
control of cleaning in the office, etc.
work with 1C, SAP (entering goods into the nomenclature, current description, creating documents with a description for customs and the broker)
work with claims (foreign economic activity)
work with parcels
receiving and sending documents
introduction, control and reporting of all logistics issues on behalf of the company with the customer and the carrier

Assistant manager, foreign economic activity Manager, office manager

з 02.2020 по 01.2022 (1 рік 11 місяців)
Agropak, Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

communication and control of suppliers (mobile communications, security, travel, printing, courier, cleaning services, etc.),
holding the company's products in tenders,
travel support
assistance in solving various issues and tasks,
organization of conferences and meetings,
study and approval of documents, taking into account the best conditions for the company, etc.
organization of exhibitions
control of cleaning in the office, etc.
creation of commercial offers of the company's products and customer support in all matters,
provision and sending of documents,
English language translator,
management of social networks,
development of new projects for the company,
help and support, informative for all employees,
office provision,
execution of director's assignments

Знання і навички

Імпортні операції Експортні операції Уважність Ведення переговорів

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: