Резюме від 29 квітня 2024 PRO

Андрій

Комерційний керівник, директор з продажу, національний менеджер, 80 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
48 років
Місто проживання:
Святопетрівське
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний керівник відділу продажу. (FMCG)

з 11.2019 по 01.2024 (4 роки 2 місяці)
Elbfein LLC, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Маю досвід у підготовці бюджету компанії в частині, що стосується відділу продажів, визначення цілей та завдань для команди;
•Займався розвитком торгових марок та трейд-маркетингової активностей по каналам збуту, проводив маркетингові дослідження ринку.
•Розумію формування ціноутворення.
•Бюджетування: планував маркетинговий бюджет на просування товару в розрізі територій, клієнтів та брендів.
•Управління менеджерами з продажу, навчання та контроль за професійним розвитком підлеглих працівників у сфері комерційних навичок;
•Постановка цілей та завдань відділу продажу та логістики на рік, півріччя, місяць
•Зріз виконання завдань згідно термінів їх постановки.
•Контроль роботи відділу (обсяг продажів, відпускні ціни, дебіторська заборгованість)
•Проведення спільних СТОРЧЕКів з КАМами та контроль виконання клієнтами умов договору (асортиментна матриця, ціноутворення на полицях клієнтів, представленість товару, терміни)
•Проведення перемовин з ключовими клієнтами.
•Планування розвитку бренду в Національних мережах, прогнозування обсягу продажів на квартал, півріччя, рік;
•Залучення нових клієнтів та побудова стабільних відносин з постійними та оптовими клієнтами;
•Співпраця з дистрибуторами, проведення перемовим, заключення контрактів.
•Контроль за підготовкою контрактів з покупцями, з дотриманням умов та виконанням цих угод;
•Аналіз конкурентного середовища та тенденцій на ринку;
•Контроль дебіторської заборгованності.
•Підготовка звітів для керівництва за результатами роботи відділу продажу;
Кількість підлеглих: 4 КАМІВ, 1 Регіональний менеджер, 2 адміністратора, 1 супервайзер.
Підпорядкування: Генеральному директору.
Досягнення:
• Впровадив нову систему Торгових умов співпраці з дистрибуторами та ключовими клієнтами.
Оптимізував логістичні витрати по зберіганню та доставці товару на 30%.
• Розширив дистрибуцію та представленність в двох регіонах (Захід та Схід)

Заступник директора з розвитку ринку збуту

з 09.2018 по 10.2019 (1 рік 1 місяць)
ТОВ "ККП "М'ЯСНІ ДЕЛІКАТЕСИ", Київ (Харчова промисловість)

Аналіз ринку комерційної нерухомості;
Пошук об'єктів нерухомості для відкриття торгових точок під брендом виробника.
Проведення переговорів з орендарями, підготовка та підписання договорів оренди;
Організація та контроль будівельних процесів (внутрішнє та зовнішній, благоустрій);
Організація та контроль розміщення та монтажу торгівельного обладнання;
Підбір, навчання та адаптація персоналу;
Розвиток території (Київ та Київська область), відкриття та запуск нових магазинів з нуля, а також підключення клієнтів;
Формування стратегії просування продукції;
Мотивація персоналу, нарахування заробітньої плати.
Проведення маркетингових заходів для збільшення об'ємів продажу.
Аналіз ринку, ціни конкурентів;
Формування цінової політики та контроль виконання умов;
Управління магазинами та їх розвиток.
Підготовка звітності для генерального директора. (Асортимент, продажі, відкриття та запуск нових ТТ)
Кількість підлеглих: 20 продавців.

Підпорядкування: Генеральному директору.
Досягнення:
Відкрив та запустив у роботу 10 магазинів у Києві та області.
Впровадив єдину схему мотивації для продавців у 35 ТТ.
Відкоригував роботу логістичного відділу.

Національний менеджер по роботі з ключовими клієнтами. (NКАМ) Керівник відділу

з 04.2011 по 03.2018 (6 років 11 місяців)
Савсервіс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Розробка та втілення стратегії продажів: структурні, географічні, комерційні для забезпечення прибутку та зростання продажів відповідно до цілей компанії.
• Розробка стратегії розвитку клієнтів;
• Проведення переговорів з виробниками, зведення бюджетів та планування розвитку у розрізі бренду в Національних мережах, прогнозування обсягу продажів на квартал, півріччя, рік;
• Прорахунок P&L від співпраці з клієнтом у розрізі бренду;
• Управління субдистриб'юторів та командою мерчендайзерів, постановка індивідуальних планів, цілей та завдань, контроль за їх виконанням.
• Підготовка та проведення річних переговорів з Національними клієнтами (ефективний асортимент, категорійний менеджмент, план товарообігу, аналіз маржинального доходу, планування промо активності, прорахунок знижок та бонусів);
• Укладання комерційних контрактів із клієнтами
• Контроль ПДЗ та виконання умов контрактів із клієнтами
• Визначення можливостей зростання бізнесу оптимізації витрат;
• Координація цінової політики клієнтів;
• Моніторинг та аналіз продажів;
• Робота з ключовими клієнтами
- Продукти харчування: МЕТРО, АШАН, Фоззі, Сільпо, Фора, Фуршет, Велика КИШЕНЯ, КАРАВАН)
- АЛКОГОЛЬ: ТС ПЛЮС, ГУДВАЙН, МЕГА МАРКЕТ.
• Підбір, навчання та адаптація персоналу.
• Нарахування заробітної плати відповідно до індивідуального виконання поставлених планів, цілей та завдань.
• Звітність.

Досягнення:
• Формування відділу КАМ. (4 КАМ)
• Розробка та впровадження прозорої системи мотивації.
• Систематизував використання бюджетів із виробниками для збільшення обсягів продажу.
• Розширення дистрибуції за рахунок підключення нових клієнтів. (Контракт із клієнтом Сільпо, Експансія, Фора).
• Зростання продажів відділу становило рік до року з інд. 2,7.
• Лістинг ефективного асортименту, проведення промоініціатив, дозвіл матриці.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами (КАМ).

з 06.2006 по 02.2011 (4 роки 8 місяців)
ТОВ "ФЕРРЕРО УКРАЇНА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• виконання плану продажу, плану з якісної та кількісної дистрибуції;
• проведення ділових переговорів із клієнтами
• планування та контроль складських залишків;
• розширення ринку збуту та представленості продукції;
• лістинг, делістинг, ротація позицій в асортименті;
• участь в організації та розробка маркетингових та стимулюючих заходів;
• аналіз та контроль відвантажень, оплат та дебіторської заборгованості;
• підготовка щомісячних звітів із продажу, прогнозування обсягів продажу;
• проведення моніторингу ринку та конкурентів;
• контроль документообігу;
• координація та управління командою мерчендайзерів;

Супервайзер

з 02.2004 по 05.2006 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "ФЕРРЕРО УКРАЇНА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• створення команди
• підбір та управління персоналом
• розробка мотиваційної програми для торгового персоналу та успішне її втілення
• постановка цілей та завдань, коригування та контроль їх виконання.
• складання планів продажу, розширення каналів збуту
• проведення переговорів із клієнтами
• аналіз та контроль дебіторської заборгованості.

Досягнення:

• впровадження єдиного стандарту викладення товару на місцях продажу (прикасова зона, полиці, категорії)
• налагодження ефективної роботи мерчендайзерів

Освіта

Київський Університет економіки та технологій транспорту.

Будівельні конструкції, будівлі та споруди., Київ
Вища, з 1995 по 2000 (5 років)

Інженер, будівництво залізничних колій та будівельних споруд.

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг: "Партнерські переговори","Distributors management" "Ефективні продажі"

2016-2018рр

Знання і навички

Організованість Уміння аналізувати Управлінські навички Впровадження системи KPI Планування продажу FMCG-продаж Ведення переговорів Стратегічне планування Стресостійкість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Ціль:
Отримання нових можливостей професійної самореалізації на користь компанії-роботодавця.
Розглядаю вакансії національного менеджера з продажів, керівника відділу, директора по продажам.
Навички:
Володію лідерськими здібностями, вмію організовувати, вчити і націлювати команду на досягнення високих результатів.

володіння ПК: MSOffice (Word, PowerPoint, Excel, Outlook, KODA, 1С, Internet )
• Ділове листування.
• Ведення переговорів, підписання контрактів (20 років досвіду)
• Управління персоналом (до 10 осіб) (10 років досвіду)
• Знання логістики, документообігу (20 років досвіду)
• Права водія категорії “В”, стаж водіння – 20 років;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: