Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 10 июня 2024 Файл

Наталія

Менеджер з продажу нерухомості

Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Розворська Наталія Іванівна
Освіта: вища : Уманський державний аграрний університет, за спеціальністю: “Облік та аудит” (магістр, диплом з відзнакою)
Досвід роботи: 2001-2003- бухгалтер-оператор ЕОМ фінансово-економічного відділу ВАТ “Київсільмаш”;
з 2003 – менеджер з продажу (оптова торгівля металопродукцією), бухгалтер ПП “Компанія СВ” та ПП “ЛАКМУС“;
з 2007- переведена на посаду головного бухгалтера ПП «Компанія СВ»
з 2008-2009 - Головний бухгалтер ТОВ “КАПІ”, ТОВ “Будівництво ЛЮКС”, та
чотири СПД; (автопослуги, оптова та роздрібна торгівля, будівництво).
з 2009-2021 - головний бухгалтер ПП «Лакмус» (оптова торгівля).
з 2010-2021 - відпустка по догляду за дитиною (на двох дітей).
з 2021-2022 - бухгалтер ТОВ «КСМ-ГРУП» (будівництво).
з 2022 по 2023 - заступник начальника Відділу кадрів, ТОВ «КСМ-ГРУП» та групи будівельних компаній (будівництво, штат понад 600 осіб), за сумісництвом – перевіряюча Договорного відділу, менеджерів з продажу нерухомості.
Основні обов’язки: перевірка і контроль роботи менеджерів з продажу нерухомості (Договорний відділ) на етапі «Створена угода» до стадії «Завершена угода» в CRM. Досвід роботи з тендерами. Досвід роботи з державними програмами: ЄОселя, ЄВідновлення.
Успішний досвід роботи в Відділі продажу первинної нерухомості. Досвід продажів котеджів,
таунхаусів, квартир на різних етапах будівництва.
Ведення справ відділу кадрів: – складання наказів з особового складу (оформлення прийому, переведення, звільнення працівників, тощо; формування звіту в ДФС, підготовка звітності контролюючим органам та керівнику підприємства; облік трудових книжок, заповнення листків непрацездатності . Складання Штатного розпису. Знання КЗпП України, основ діловодства.
Досвід успішного проходження перевірок контролюючих органів.
Володіння мовами: українська, російська досконально, англійська середній рівень.
Володіння оргтехнікою: ПК, 1:С8, ІС-ПРО 7, Медок, CRM (Бітрікс), CRM (Zoho), Word, Excel.
Особисті якості: лідер, поставлена мова, організаторські здібності, комунікабельність, емпатичність (вмію знайти підхід до кожної людини), вміння переконувати потенційного покупця, досвід роботи з запереченням, знання технік продажів та вміння використовувати їх в роботі, вміння працювати в команді, дружелюбність, вміння знайти вихід з будь-якої ситуації, уважність до деталей, старанність, обов’язковість, порядність, здатність до постійного вдосконалення професійних навичок та запозичення досвіду, здібність до навчання й освоєння суміжних спеціальностей. Посвідчення водія, наявність власного авто. Негативна риса характеру – справедливість.
Додаткові відомості: р-н проживання – м. Київ (Феофанія). Заміжня, двоє дітей 13 та 11 років.
Припустиме місце роботи: Менеджер з продажу житлової нерухомості від забудовника.
Контактний телефон – [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (вайбер)
Дата народження – 26.04.1983 рік. (40 р.)
МАЮ ВЕЛИКЕ БАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ
ТА ОТРИМУВАТИ ГІДНУ ОПЛАТУ ПРАЦІ ЗА РЕЗУЛЬТАТ СВОЄЇ РОБОТИ!!!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категориях

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: