Щоб встигати все чи хоча б майже все, варто опанувати навички тайм-менеджменту. Work.ua публікує корисну добірку від Yakaboo.ua, яка з цим допоможе.

«Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час», Джефф Сазерленд

Не справляєтесь із завданнями на роботі? Колеги постійно просрочують дедлайни і зривають плани? Програміст і колишній військовий льотчик Джефф Сазерленд розуміє ваш біль. Колись його команда провалила проєкт мережі онлайн-банкоматів, тому він вигадав спосіб встигати все й навіть більше! Зараз на його порадах побудована робота найбільших компаній світу.

«Гладенько буває лише на папері. Не закохуйтесь у свій план. Він майже напевно неправильний».

«Я знаю, як їй все вдається. Тайм-менеджмент успішних жінок», Лора Вандеркам

Кар’єра, родина, дім, друзі, хобі... Хто сказав, що з усього цього потрібно вибрати щось одне? Як будувати свої плани, щоби поєднувати різні сфери життя? Лора Вандеркам проаналізувала графіки життя 143 успішних жінок, які заробляють від 100 тисяч доларів на рік. Вони встигають працювати, виховувати дітей, подорожувати, займатися спортом. І на їхньому прикладі довела: не варто відмовлятися від того, що ви дійсно любите, потрібно лише правильно організовувати свій час.

«Коли ви почнете усвідомлювати, де ховається ваш час і куди він спливає, то зможете управляти своєю мозаїкою й отримаєте такий результат, який більшість людей вважає неможливим».

«Живи на всі сто. Як зробити свій день продуктивним», Керолін Вебб

Як розставляти пріоритети й щоденні цілі? Що допоможе ефективніше використовувати свої сили та час? Яким має бути баланс роботи та відпочинку в житті? Читайте покрокову інструкцію від економістки Керолін Вебб. Її книга видана в понад 60 країнах і входить до списку обов’язкових для читання ділових видань 2016 року за версією Forbes.

Авторка пропонує змінити спосіб життя та спосіб мислення не через натхненні власні чи чужі історії, а через наукові дослідження, підкріплені практичними порадами. Книга має логічну структуру, вона розділена на сім частин, кожна з яких закликає до самоорганізації й вчить як: встановлювати свої наміри та цілі, вибрати власну життєву стратегію, максималізувати вплив на себе та на власне оточення, підвищити витривалість та енергетичний баланс, а ще вчить говорити інколи позитивне «ні».

«Якщо вам важко позбутись не дуже важливих завдань, то навчитися робити позитивні відмови — це наче здобути суперсилу, яка дозволяє зробити так, щоб усі були задоволені вашими рішеннями (у тому числі ви самі)».

«Магічне мистецтво ігнорування», Сара Найт

Нахапалися обов’язків і не знаєте, як впоратися з ними? Витрачаєте сили на не важливі для вас речі? Дбаєте про інших, але забуваєте про себе? Ця книжка навчить позбуватися від непотрібних занять та звільнити час для того, що приносить вам щастя.

«Замість перти наосліп уперед і кричати: „Так, Так, ТАК!!!“ кожній людині й кожній пропозиції, які вимагатимуть вашого часу, сил і матеріальних ресурсів, — пригальмуйте, притримайте при собі це брудне слово з трьох літер і поставте просте запитання: чи дійсно мені це потрібно?»

«Рік продуктивності. Експерименти із часом, увагою та енергією», Кріс Бейлі

Які поради із саморозвитку працюють, а які — повна вигадка? Автор книги Кріс Бейлі випробував на собі сотні порад з підвищення продуктивності: прокидання о 5 ранку, роботу по 90 годин на тиждень, відмову від усіх напоїв, крім звичайної води, медитації не менше 35 годин на тиждень, повністю відмову від спілкування тощо. І розповідає, що йому дійсно допомогло і вивело його продуктивність на новий рівень.

«Втрата однієї години сну веде до втрати двох годин продуктивної роботи».


Читайте також