У кожного роботодавця є свої установки при відборі, своя тактика та стратегія. Резюме дивиться жива людина, фахівець, який зазвичай працює з величезною кількістю заявок на роботу. На що він звертає увагу в першу чергу?

Work.ua вирішив напряму поставити це питання роботодавцям. Ми отримали 1974 відповіді. І тепер ділимося з вами добіркою із семи пунктів, на яких роботодавці загострюють увагу, переглядаючи ваше резюме.

Досвід роботи

Більшість респондентів — 53%, і це не дивно, в першу чергу звертають увагу на ваш кар’єрний шлях. Роботодавцю важливо знати, як далеко ви просунулися по кар’єрних сходах на минулій роботі, чи відповідає назва посади функціям, які ви виконували, а також як глибоко ви орієнтуєтеся в тонкощах своєї професії.

Кількість місць роботи та частота їхньої зміни

Виявилося, що на це звертає увагу чверть опитаних нами роботодавців. І найчастіше кандидати з великою кількістю записів у трудовій за короткий термін не викликають у них довіри. Щоб бути потрактованим не «летуном», а «експериментатором», скористайтеся нашими порадами.

Грамотність

Резюме має бути грамотним. Крапка. Навіть, якщо особливу увагу, згідно з нашим опитуванням, звертає на це всього лише 9% роботодавців. Зайвий м’який знак, «приймання» участі в тих чи інших проєктах і навіть неправильне звернення до адресата може заплямувати вашу репутацію і позбавити перспективної роботи. Щоб уникнути прикрих помилок, зверніться до нашої добірки словників та ресурсів.

Останнє місце роботи

І хоча більшість роботодавців звертають увагу на ваш досвід роботи в цілому, для деяких, а саме 5%, особливо цікаве ваше останнє місце роботи. Майбутньому керівникові важливо знати, яку посаду ви займали, чому пішли з роботи, за власним бажанням або вас звільнили. Як довго ви працювали в тій компанії, і що входило в коло обов’язків.

Освіта

Ваші досягнення у навчанні та дипломи цікаві 4% роботодавців. Тобто освіта важлива, але вирішує досвід. Звичайно, це сильно залежить від галузі та компанії. Бувають випадки, коли питання освіти є принциповим, наприклад, керівна посада, державна робота, кар’єра в медицині чи освіті.

Фотографія та посилання на соц. мережі

Тут нам здається, що роботодавці трішки злукавили, або ж це й правда не те, на що звертають увагу в першу чергу. Втім, точно цікавляться. Адже ваші акаунти в соцмережах можуть надати багато корисної та додаткової інформації. Тому намагайтеся вказувати в резюме інформацію про соціальні мережі та стежити за своїми постами. Про всяк випадок.

Додаткова інформація: хобі, особисті якості

Це найменше цікавить роботодавців, коли вони переглядають ваше резюме. Але здебільшого через те, що бачать вони там стандартне «пунктуальний, креативний та швидко навчаюсь». Ми вже писали, чим їх краще замінити, а також про хобі, які не залишать байдужими майбутнього роботодавця.


А тепер перегляньте ще раз своє резюме, підправте трохи або ж переконайтеся, що воно ідеальне, надсилайте і нехай все у вас вийде!


Читайте також